Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mies, 4 vaihtoehtoa=D

Vierailija
10.10.2012 |

1. Kolmen lapsen isä, olemme seurustelleet, mies jätti minut, kun halusi viettä sinkkuelämää, kuitenkin heti tämän jälkeen pyyteli anteeksi ja haluaa takaisin. Tavallinen mies, ei tod.näk. halua enää lapsia. Ikinä ei satuttaisi minua, ja muutenkin tunnen läpikotaisin.

2. Nuori, rikas, lapseton ikisinkku. Kiltti ja kunnollinen, hyvin empaatiinen, kohtelias, en tunne hyvin.

3. Nuori, äärimmäisen hauskaa seuraa, rakastaa minua koko sydämestään. Ehkä liian juntti.

4. Hurmaava, "naisten mies". Mielettömän rikas, vanhempi kuin muut, haluaa kovasti lapsia ja perheen. Luotettavuus nolla. En tunne hyvin.

Ja arvatkaa kehen oon aivan hulluna;( Mutta kuka kantsisi ottaa??? tod.näk. jään nuolemaan näppejäni;(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköstä rakastan tuttuuden takia, tokaan ihastunut, kolmosta rakastan ja jotenkin tosi hellyydellä aattelen mutta jotenkin kaverillusesti, nelosta haluun hulluna ja oon ihan sekaisin siitä... ja rakastaa termiä käytän nyt ehkä liian kepeästi!

Vierailija
2/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ottaisit miehen, jota et rakasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ottaisit miehen, jota et rakasta?

joten unohda muut ja katso, mitä nelosen kanssa tulee

Vierailija
4/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on helppo:

Pidät nyt vähän aikaa hauskaa 4sen kanssa, ja sitten otat muutaman kuukauden kuluttua ykkösen.

Pidät nelosta rakastajana ja sitten liiton aikana siemenet neloselta. Saat haluamasi lapsen, arkikumppanin ykkösestä ja jatkat salasuhdetta 4 kanssa.

Vierailija
5/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen on

Peppuseksin saatavuus. Peppuseksiä on saatava, mikäli tämä vaihtoehto ei tavoitu niin oksat pois.

Seuraavana listassa tulee varakkuus.

Vierailija
6/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nelosen geenit ovat varmati parhaat;)

Vierailija
7/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin nelosen. Varsinkin, kun tuntuu olevan sitten lohdutuspalkintoja saatavilla, jos ukko pettääkin.

Vierailija
8/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heti aika varma, että toi neljäs oli se johon olet hulluna.

Kunnolliset miehet tuosta sun listasta oli ne jotka ei oikein nappaa. Valitse se rikas ja lipevä nelonen ja tule takaisin uuden listan kanssa muutaman kuukauden päästä.

Vierailija
9/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi noista, 2 ja 3 ovat olleet vaan kavereina, niiden kaa ei muuten silleen mitään. 4 oon nähnyt muutaman kerran, mutta tunnen muuten vähän, ja puh. ollaan puhuttu tunteja. ketään näistä en ole mitään etsinyt, kaikki jotenkin muuten tuttuja jonkun kautta.

Vierailija
10/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih kertokaan:)

Vierailija
11/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan näistä haluaisi lapsia sun kanssa? Ovatko he jotenkin osoittaneet halua sitoutua juuri sinuun? Vai oletteko jutelleet vain yleisellä tasolla?

En tiedä.. vaikea on varmaan valita, jos et tunne noista kuin yhden hyvin. Kakkonen ehkä huonoin, nelonen varmaan ihan ok, jos on yhtä hulluna sinuun kuin sinä häneen ja varallisuutta on - jos et anna sen häiritä, että hänellä on myös "omaa elämää". Jos kolmonen ei nappaa nyt, niin ei nappaa välttämättä ikinä, sama juttu ykkösestä. Olet jo sen verran kokenut, että kannattaako enää "tyytyä" johonkin? Mutta en tosiaan tiedä. Kaikkiin pitäisi sun tutustua paremmin.

Vierailija
12/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellasia ole kun ikisinkku, on vaan sellainen, kuka ei ole vielä tavannut sitä, kenen kanssa haluaa olla :)

Näitä on nähty..

Vierailija
13/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kolmosesta olen varma, että se haluis edes olla mun kaa ja perustaa perheen. nelonenkin väittää, mutten luota sen sanaan.

Miten voi tutustua neljään samaan aikaan;( Tuntuu että petän ykköstä, kun tapaillaan, muttei siis olla yhdessä, jos näkisin jotakin muuta kun häntä;(

Vierailija
14/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikisinkku taidan kyllä olla mä, koskaan ollut kunnon suhteessa! mut tarkoitan sitä tolla 2, että ainakaan pariin vuoteen ei ole tyyliin ees tapauillut ketään.

Vierailija
15/23 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siis 31v. kahden lapsen äiti, joka haluisi kovasti lisää lapsia ja naimisiin. Kuitenkin halun miehen johon olen aivan lääpälläni, mutta johon voisi luottaa ja hänen kanssa olisi hauskaa! Ja raha tekisi ainakin osittain onnelliseksi;)

Vierailija
16/23 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat enemmän tai vähemmän huonoja valintoja: lapsia edellisistä suhteista tai ei halua ikinä lapsia, epäluotettava jne.

Vierailija
17/23 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kolmen lapsen isä, olemme seurustelleet, mies jätti minut, kun halusi viettä sinkkuelämää, kuitenkin heti tämän jälkeen pyyteli anteeksi ja haluaa takaisin. Tavallinen mies, ei tod.näk. halua enää lapsia. Ikinä ei satuttaisi minua, ja muutenkin tunnen läpikotaisin.

Justhan se dumppas sut, että pääsee panee muita naisia!

Vierailija
18/23 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon että tämä 1 ois nyt luotettava ainiaan, kun sai tämän yhden mahdollisuuden vielä? Vai kui;(? On kuitenkin ollut tähän asti mitä luotettavin aviomies, ei siis mun kaa, mut tunnen entuudestaan!

3 ois periaatteessa, mutta käytännössä siinä on jotakin mitä ei nappaa, ehkä se että on nuorin ja kokemattomin ja ujoin.

Vierailija
19/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksistasi aistisin, että tuo kolmonen on sulle paras vaihtoehto. Selvästi kirjoitat hänestä kaikkein ihastuneimmin.

Ikimaailmassa ei tuota nelosta, nuo öljytukat on niin nähty!

Vierailija
20/23 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastavalle juntille, mikäli itsekin rakastat häntä. Jos et rakasta noista ketään, älä ota heistä ketään. Ota joku muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan