Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on saksanpaimenkoira

Vierailija
10.10.2012 |

Minä en ole ikinä pitänyt koirista. Miehen mukana yhteiseen kotiimme muutti kolmevuotias saksanpaimenkoira puolivuotta sitten.

Koira on vähän luihu ja minä en tule sen kanssa hyvin juttuun. Se ei tottele minua, vetää hihnassa niin, että pelkään sen karkaavan, saattaa varastaa kädestäni ruokaa jne.

Nyt mies on ottamassa vastaan reissuhommia ja koira jäämässä etupäässä minun hoidettavaksi. Mietin todella mitä tästä tulee. Haluisin, että mies luopuisi koirasta, jota ei enää itse pysty päivittäin hoitamaan, mutta hän ei suostu siihen.

Neuvoja ja mielipiteitä kaipaisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koirakuiskaaja mutta sun pitää osoittaa sille, että olet lauman alfanaaras eikä sinulta varasteta ruokaa kädestä. Sun pitää alistaa koira.

Vierailija
2/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koirakuiskaaja mutta sun pitää osoittaa sille, että olet lauman alfanaaras eikä sinulta varasteta ruokaa kädestä. Sun pitää alistaa koira.

Mies ei varsinaisesti näe ongelmaa asiassa, ja minä en osaa tai edes halua. Koira on miehen, ei minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän omasta koirakaverista tuosta vain voi luopua!

Vierailija
4/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä sinä ole siitä vastuussa. Jos sinä et ole halukas ottamaan koiraa vastuullesi, mies selvittää itse oman koiransa kohtalon.

Eikö jo lapsille sanota, että jos otat lemmikin, huolehdit siitä itse ja selvität menosi niin, että saat huolehdittua lemmikin?

Vierailija
5/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että koira tulee aiheuttamaan ongelmia, kun mies on enemmän poissa kotoa.

Miten minä helposti alkaisin tulemaan toimeen tuon koiran kanssa?

Vierailija
6/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä helposti alkaisin tulemaan toimeen tuon koiran kanssa?

mitenkään.

Se vaatii ensinnäkin sinulta asennemuutosta.

Vierailija
7/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että koira on hänen ja hän saa siitä huolehtia. Luulin aikuisen miehen tajuavan itekin tuollaisen asian. Jos on koira niin sit ei oteta vastaan reissutyötä.

Vierailija
8/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että koira on hänen ja hän saa siitä huolehtia. Luulin aikuisen miehen tajuavan itekin tuollaisen asian. Jos on koira niin sit ei oteta vastaan reissutyötä.

Yhdessä asutaan, ja minä tulen toimeen samassa asunnossa koiran kanssa. Miehen mielestä koira ja minä asutaan keskenämme, kuten tähänkin asti. Hän ei näe eroa tämänhetkisen tilanteen ja sen välillä, että jään yksin koirasta vastuuseen pidemmiksi ajoiksi.

Vierailija
9/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin ihan koirankoulutuskurssille. Siellä opit lukemaan koiraa ja tulemaan sen kanssa toimeen.

Otan osaa ap. Vielä kymmenen vuotta yhteiseloa koiran kanssa josta et pidä. Mutta jos mies ei luovu koirasta, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tulla koiran kanssa toimeen; laittaa se tottelemaan sinua ja käyttäytymään hihnassa.

Vierailija
10/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan reissutyöhön? Koiran voi ottaa hotellihuoneeseen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän