Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥♥KESÄKERTTUJEN VIIKKO KESKELLÄ♥♥

30.11.2005 |

aamun toivotukset

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela, kiva kuulla että jollain muullakin kohtu jo näin ylhäällä! Luin meinaan tosta neuvolasta saadusta vau´kirjasta (muistaakseni) että vasta viikolla 17-18 kohtu yltää navan korkeudelle, muuten voipi olla esim. merkki kaksosista! Ehkäpä se sitten tarkoittaa ensisynnyttäjiä eikä niitä joilla kohtu on jo miltei valmiiksi navassa ;).

Voi kunpa tosiaan saatais lunta tänne etelään, nyt tuolla taitaa tosin jotain aika lumen näköistä ripotella, märkää sellaista vaan. Juuri lapset tuossa apeana mietti ettei joulupukkikaan varmasti pääse meille kun ei ole lunta...Ihmeen hyvin esikoisellekin menee vielä täysin läpi tuo pukkeilu, odottaa ihan täysillä sitä! Olin aivan varma että viimeistään nyt koulussa joku isompi kertoo ettei koko pukkia olekaan.

Vielä pitäisi tänä jouluna saada jostain pukki hommattua. Aiempina vuosina appiukko hoiti hienosti pukin hommat mutta 5v. poika totesi että ihan samanlainen ääni pukilla kuin ukillakin on. Viime jouluna sitten hommasin sellaisen " oikean" pukin, maksoi mokoma 50;- (!!!) ja pukki viihtyi meille oikeasti alle 5 min., olimmepa pettyneitä kaikki. Pukki ei jakanut kuin 2-3 lahjaa per lapsi ja sitten kertoi olevan kovassa kiireessä ja käski jakaa loput itse?!

Mietin jo syksyllä että josko tänä vuonna pukki vain " jättäisi" lahjat kuistille, mutta kyllä tuo odotus on niin suuri vielä lapsilla että jostain se pukki pitää hommata!

Käykö muilla pukki vai miten olette ratkaisseet asian?

t. mariadee ja tiuhti-viuhti (mies keksi illalla nimen, puhutteli masuani että siellä se tiuhti-viuhti kasvaa...siitä sitten kolahti mulle että sepäs se on =tiuhti-viuhti!)

Vierailija
22/22 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne nyt ainakin se ihana tuisku ja jäätävä tihkusade pomppas... Oikein innolla aattelen et illalla joudun bussikselta polkemaan kotiin.. Jos en saa huuatettua et joku työkamu veis... ei kyllä houkuttele yhtään ulos meno-

Quest: (sori jos kirjotin väärin) Mä en kans ite tunne kohtua ollenkaan, kun painelen mutta tänään neuvolassa kun lääkäri paineli dopplerilla sydänääniä kuunnellessa tuntui kyllä hyvin kohdun reunat :) jotain siis kasvamassa.

Mies onnistui tänään väläyttämään kuin innoissaan on tulevasta jälkikasvusta: ei kiiinnostusta neuvolakuulumisiin ja muuta kivaa... ei siitä sen enempää... Ei kai pitäs olettaa et raskautta monta vuotta vastustaneena ois sitten ihan innoissaan. Välillä kuitenkin jo kovasti kysellyt ja muutenkin mukana ollut niin nyt taas täyskäännös... Ei ymmärrä... :(

Mutta kai tässä kohta voi luovuttaa työpaikasta vastuun muille ja mennä tonne myräkkään... ei sekään kuulosta kivalle....

M 11+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla