Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokouksissa ärtyvä suolisto, muita?

Vierailija
10.10.2012 |

Istut kokouksessa pöydän ympärillä ja sun maha ja suolisto kurraa, paukkuu ja vinkuu koko ajan. Muut kuulee ja sä istut naama punaisena ja yrität olla niinku ei mitään. Mistä tämä johtuu että aina kun on hiljaista ja jännittää niin suolisto alkaa oirehtia äänekkäästi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi saa suoliston toimimaan vauhdilla.

Vierailija
2/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Stressi saa suoliston toimimaan vauhdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen lääke ku Librax vois auttaa..

Vierailija
4/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen lääke ku Librax vois auttaa..

kun on kolmiolääke. ehkä ei ole niin skarppi sen jälkeen enää kokouksessa...

Vierailija
5/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Librax ois erityisen paljoa nuppiin vaikuttanut (muutaman kerran kokeillut), on tietty yksilöllistä.. Tosin itse mieluummin joka tapauksessa otan hiukan vähemmän skarpin nupin kuin möyryävän mahan :P

- aiemmin vastannut

Vierailija
6/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun suolisto ei ääntele, sit jonkun kohtalotoverin.. on tosi yleistä. Itse yritän olla kuin en kuulisi, jos vieruskaverin maha vaikeroi..

Vierailija
7/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi ainakaan mulla :( vähän on suru puserossa asian takia. opiskelen yliopistossa ja tiedän, että aika paljon kokouksissa istumista on työelämässä tiedossa :( en tiedä pärjäänkö, kun en pysty istumaan luennoillakaan.

häiritseekö tämä vaiva teidän muutakin elämää? mulle on ainakin täyttä tuskaa käydä esimerkiksi sukulaisilla syömässä, kun koskaan ei voi tietää millaiset on seuraukset...

Vierailija
8/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se libraxia suositellut.. Sympatiseeraan teitä, koska itselläkin siis ollut paljon mahavaivoja. Usein maha menee ihan sekaisin jännityksestä, joten imodiumia kuluu paljon. Saatan ottaa imodiumia jopa "varmuuden vuoksi" ennen jännittävää tilannetta, jos on odotettavissa, että vatsa voi reagoida.. (Onneksi ei kuitenkaan minulla aiheuta ummetusta, vaikka usein käytän..) Onneksi alan jo hiukan tottua jännittäviin tilanteisiin, joten vaiva on paranemaan päin. Jos mahaongelmat johtuu pelkästä jännittämisestä, voisi psykologista olla apua?

Sekin voi auttaa, että tarkkailee ruokavaliotaan ja yrittää karsia ruoka-aineita, siis jos huomaa jotain yhteyksia vatsavaivojen ja tiettyjen ruokien välillä. Kahvia ei ainakaan kannata lipittää.

Vierailija
9/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/10 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ennen noin, kunnes keksin tuon, aamulla yksi ja ip tai illalla toinen jos tarvii.