Tässä kuvassa oleva nainen ei ole lihava, vaikka media yrittää niin väittää!
Median propagandaa, että mika olisi lihava! Onneksi ei häpeile muitojaan.
http://www.iltalehti.fi/oho/2012101016184924_oh.shtml
Kommentit (19)
Mutta mitä sitten? Hän viihtyy pulleana ei hoikkana.
Tosin, olen kyllä jutun toimittajan kanssa samaa mieltä siitä, että mekko on to-della mauton. Hyhhyh.
Huonot liivit vai epäonnistuneet silkkarit?
Huonot liivit vai epäonnistuneet silkkarit?
Jotka nostavat vähän liian ylös.
Mä oon suunnilleen samannäköinen napakoissa muotoilevissa alusasuissa, pituus 165, painoa 70 kg. Enkä haluaisi laihtua grammaakaan, viihdyn tällaisena :)
Kyllä hän lihava on. Ei nyt sairaalloisesti tietenkään, tai huomattavan ylipainoinen, mutta kyllä tossa normaalipainon indeksit paukkuu. Sinänsä mulle ihan sama, mutta on älytöntä sievistelyä ja totuuden kieltämistä sanoa vaikka "kurvikas", kun selkeästi hän on ylipainoinen kuitenkin.
Ei ole varmaan kys. toimittajakaan koskaan nähnyt lihavaa ihmistä.
Kyllä hän lihava on. Ei nyt sairaalloisesti tietenkään, tai huomattavan ylipainoinen, mutta kyllä tossa normaalipainon indeksit paukkuu. Sinänsä mulle ihan sama, mutta on älytöntä sievistelyä ja totuuden kieltämistä sanoa vaikka "kurvikas", kun selkeästi hän on ylipainoinen kuitenkin.
on käsittääkseni melko lyhyt ja hento ihminen, jolloin painoindeksin normaalirajoihin mahtuu melko pullukkakin. Esim. minä saisin painaa vielä normipainoisena 65 kg jolloin olen kaljamahainen ja kaksoisleukainen läskitankki ulkonäöltäni. Yleensä painan 48 kg, mutta raskauden jälkeen painoin 65 ja hassulta tuntui ajatella että todellakin, olen normaalipainoinen indeksin mukaan vieläkin, vaikka olin PALJON tukevamman näköinen kuin kuvan nainen.
pullukkahan tuo on mutta jos semmoisena viihtyy niin ei ole multa pois.
Ei muuten ollut. Mekko oli makkarankuori, kuten toimittaja sanoi. Mitään todellisuuden vääristelyä en jutussa nähnyt, eikä naista todellakaan väitetty lihavaksi.
Kiinnostaisi tietää, mikä vaatekoko on lihavan?
Onko ne nämä + koot vai miten määrrittelisit lihavan ihmisen vaatekoon. Otetaan nyt tällaset perus henkkamaukat yms. ruotsalaiset mitoitukset.
sukkikset ovat kyllä hirveät, oikein vetävät huomion paksuihin sääriin.
Luetunymmärtäminen kunniaan, sanallakaan ei mainittu mitään lihavuudesta, ainoastaan mainitaan makkarankuorimaisesta mekosta.
christina näyttää tuossa ekassa kuvassa vähän juulia tukiaiselta, ei siis mitenkään pahalla, vartalon muoto ja ilme vaan jotenkin samanlaiset
toki noissa julkisuuspiireissä on kanssaeläjiään isompi.
Mekkovalinta on kyllä kamala, näyttää siltä, että olisi joku hoikentava korsetti alla. Oli miten oli, ihan liian tiukka mekko. Liian tiukka on laihallakin kamala.
Mutts silti Christina on mielestäni kaunis, ja huom, ei roiku käsivarsiallit eikä reidetkään.
Ainoa mikä ottaa päähän näissä "pluskokoisissa" naisissa on se, etä jaksavat aina muistuttaa, että "mieheni pitää minusta kurvikkaana". Christina on tämän sanonut, samoin Lady Gaga.
Oikeesti vitun välii, mitä se äijä ajattelee! Ja jos laihtuu, niin lopettaako se sitten tykkäämisen??
Huomattava ero vaan aikaisempaan niin siksi varmaan tosta jaksetaan jauhaa...
sukkikset ovat kyllä hirveät, oikein vetävät huomion paksuihin sääriin.
Tältähän oikeasti nainen näyttää, eikä miltään aneemiselta pulkannarulta.