Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, mitä te sieltä Hulluilta päiviltä ostitte?

Vierailija
10.10.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin sukulaislapselle netistä lahjaa ja hulluilla päivillä oli kiva puinen leikkiruoka-setti hintaa 20e, samaista settiä katsoin jo aijemmin Kärkkäisen nettikaupasta, jossa hintaa 27e (olisin tilannut sieltä, mutta olivat loppuneet). Toimituskulut oli 6 euroa, joten ihan hyvä diili. Tuli toki ostettua tytölle pyjama (25euroa, tarpeeseen!)itselle neuletunika 10e ja mortelli (8e) jota olen metsästänyt kirppareilta, mutta en tod. maksa sellaisesta yli kymppiä käytettynä. :) Olisin halunnut vielä bolero neuletakin tyttärelle, mutta kuvaston linkki ei toiminut.

Vierailija
2/11 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

villahaalarin ja söpön trikoopaidan, itselle pari cd-levyä (6,90 kpl) ja halpoja pokkareita, kuten aina. Niin ja tietenkin Suukkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaatteet ostin lapsille. Toppavaatteet, kengät, sukkahousuja, pitkiäkalsareita, jne.

Vierailija
4/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut mitään. Kävin Tapiolan ruokaosastolla ja totesin taas saman minkä olen pannut merkille jo muutama vuosi aiemminkin, nimittäin että Hullut päivät on muuttuneet enemmän ylellisyystavaroiden markkinatapahtumaksi, kun kuitenkin silloin alkuvuosina oli todella houkuttelevia tarjouksia myös elintarvikkeissa ja yleensä sieltä tuli kerättyä ostoskärryt täyteen, mutta nyt ei ollut kassoilla paljoa normaalia iltapäiväruuhkaa enempää jonoa, mutta lihatiskille ei viitsinyt jäädä odottamaan vuoroa, kun samalla hintaa ja selvästi halvemmalla myydään jatkuvasti muualla. Kuvastossa pisti silmään hinnat, joista yli 90% on 9-loppuisia ja loput 5:lla päättyviä. Ehkä se tuntuu halvemmalta, mutta minä en löytänyt mitään erityisen houkuttelevaa, koska elitistinen luksustavara ei aiheuta enää paljoa muuta kuin puistatuksia. Koko tavaratalo on mielestäni kaikessa kiiltävyydessään ja kovuudessaan enempikin luotaantyöntävä, ja aika öklö kokemus oli luovia kassajonon ohi, kun sieltähän saa hymyssäsuin sanottuja solvauksia heti silmilleen, eikä ollut sekään ensimmäinen kerta Tapiolassa, vaikka en ihmettele sitäkään, vähän sellainen myrkynkatkuinen fiilis siellä tulee kenelle tahansa.

Vierailija
5/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ovat aina olleet, mutta suunta menee vuosi vuodelta pahempaan suuntaan. Joukossa näennäisesti edullisia tuotteita, mutta ne edulliset tuotteet t-paitaa, hammasharjaa, marketti shampoota ja vastavaa, tuotteita mitä saa muualta ihan normaali hinnalla edullisemmin mitä HP-tarjous on.

Edellisen kauden merkkivaatteita, ja sitten eriä riisuttuja malleja mitä valmistettu HP-myyntiin. Toisin sanoen myydään heikompaa tuotetta muka laatutuotteena (esim. kengissä joissa yleensä villavuori mutta samannäköisissä HP-kengissä sitä ei ole, matkalaukusta puuttuu osa ominaisuuksista mitä siinä yleensä on, lakanoissa kangas ohuempaa mitä yleensä, takista puuttuu taskut etc.) ja tyhmät ostavat.

Mutta varmaan useat ovat asian huomanneet, ollut hyvin tyhjää kyseissä kaupassa aiempaan verrattuna. Olen työmatkan varrella käynyt tänään ja eilen "läpi kävelemässä".

Vierailija
6/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin sitten muutakin "tarpeellista". Tai no, oikeasti tavaraa jota olen ollut hankkimassa, mutta osui sopivasti: kuumemittari (kotona ei lainkaan toimivaa), hammasharjojen vaihtopäitä (viimeinenkin käytetty), silikonikannen (oli pata ilman kantta), paidan ja housut lapselle ja matkalaukun (matka lähestyy, eikä laukkuja saada tällä kertaa lainaan). Kaikki siis ihan tarpeeseen, mutta silti on olo kuin olisi tehnyt heräteostoksia.

Ruokapuolelta sellaista, jota muutenkin ostaisin jos näen tuolla hinnalla.

Ihmisiä oli liikaa, inhoan tungosta, enkä mene enää tänään hakemaan kaipaamiani luomukanoja, vaikka ohi ajankin... Joudun ehkä toisella kertaa maksamaan sen 3 euroa enemmän kilolta :)

Vierailija
7/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim vuohenjuustoa

madrigal juustoa ei ollu.

Vierailija
8/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nuo tarjoukset ovat sellaisia -20 tai -30 %. Eli ihantavallisia tarjouksia, joihin törmää muuallakin. Esimerkiki se iittalan vati. Maksaa hulluilla päivillä noin 65 euroa. Ihan vasta oli anttilassa tarjouksessa 60 eurolla, eikä ollut edes mikään erikoispäivien tarjous vaan ihan plussatarjous.

Löytyi vielä googlen välimuististakin, eli Plussa-tarjous, 60,00 €. Plussa-tarjoushinta voimassa, 3.-7.10.2012.

Vierailija
9/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustoja

leipää

hedelmiä ja vihanneksia

lapsille paitoja ja angry-pehmot

itselle housut ja hiuspuuteria

puisia voiveitsiä ja leipäalustat

Tykkään käydä hulluilla päivillä ihan jo siitä syystä kun siellä on paljon ihmisiä :)

Olen asunut useita vuosia isossa kaupungissa, ja siksi Suomessa usein ahdistun ihmisten vähyydestä ja väljyydestä.

En oli itsekään koskaan voinut uskoa, että minulle käy niin :)

Vierailija
10/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi menisin jonnekin hulluille päiville? Kannattaa toteuttaa ostotarpeensa normaalien ihmisten seassa ja välttää joutumasta turhan takia johonkin kaaokseen.

Vierailija
11/11 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa märistä, että on huonompaa laatua ja erikoiseriä. Osa on, osa ei. Ja totta kai jotkin yksittäiset jutut saa etsimällä muualta samalla tai halvemmalla hinnalla - mutta pointti onkin, että tuolta Hullareilta saa kerralla ison kasan suht huokealla. Minä ainakin tykkään niistä Hullareilla myynnissä olevista lastenvaatemerkeistä, mm. Cuben ja Outfittersin vaatteista, niissä on poikienkin vaatteissa väriä toisin kuin monessa ns. halpismerkin poikain vaatteissa.

Eli säästääkseni aikaa ja vaivaa teen iskun Hullareille...

Ja jokainen tajunnee, että jotkut kempparituotteet, lennot tai vaikkapa astiat ovat täsmälleen samaa kamaa Hullareilla kuin muuallakin, ei ole laadussa mitään eroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi