olen kotona ja lapsi on päiväkodissa,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (26)
Minäkin hengaan kotona, vaikka lapsi ei Minä myös kotona lapsi päivähoidossa (ja toinen vasta ensi vuoden puolella tulollaan...) Oman valinnan syyn toki joku jo arvasikin eli esikoinen täytää ihan kohta viisi ja märisi koko viime kevään kotona, että kun kaikki kaverit on tarhassa niin miksen minäkin :/
Mutta joo, itse voisin ainakin ilmoittautua sekä mieleltäni epäilyttävän ailahtelevaksi että totaalisen epäonnistuneeksi äidiksi kun en pystynyt tarjoamaan lapselleni kotona tarpeeksi virikkeitä vaan piti ihan kunnalliseen hoitoon laittaan ikäistensä kavereiden toivossa :D LOL
Miten kummassa sinua vain naurattaa? Eikö yhtään vaivaa, ettet selviä edes lapsen hoidosta?
voihan mies olla ylpeäkin kun saa tienata rahan perheelleen :)
Päin vastoin, fiksu ja hyvin tienaava vaimo on se mistä ollaan ylpeitä.
Oman kokemukseni mukaan taas hyvätuloinen nainen on edelleenkin yllättävän monelle miehelle jonkinlainen uhka. Omalle miehelleni ei kylläkään ole, mutta meilläkin tilanne tulee olemaan joitain vuosia sovitusti se, että minä olen kotiäitinä ja lapset osapv päivähoidossa. Asumme ulkomailla ja kyllä täällä ihan yleisesti lapset käyvät "päikyssä" 2- tai 3-vuotiaista alkaen, vaikka äiti olisi kotonakin.
Nykyaikainen mies ei voi olla tällaisesta ylpeä.
No fiksu ja hyvin tienaava eivät ole synonyymejä. Nainen, joka käy töissä lasten ollessa pieniä ellei ole pakko, tuskin on kovin fiksu eikä ainakaan fiksu mies ole sellaisesta naisesta ylpeä. Ellei sitten itse ole liian laiska työntekoon.
Päiväkodin tantoillehan se nyt ei kuulu vähimmässäkään määrin kuka käy töissä ja kuka ei. Heillä on täysi vapaus jäädä itse pois töistä jos käy kovasti kateeksi.
Käykääpä kaikki kateelliset ihraperseet joskus vaikka Keski-Euroopassa. Siellä on ihan normaalia että äiti on kotona ja vähän vanhempi lapsi aamupäivät päiväkodissa. Samoin kuin se, että koti on kaunis ja puhdas, pienten lasten äiti on kaunis, hoikka ja pirteä ja lapset iloisia ja hyvin käyttäytyviä.
Niin no joo, siellä tosin miehetkin ovat miehiä eivätkä sohvalla hyllyviä kaljaa kittaavia ihraniskoja.
lapsi on siis 10 päivänä kuussa 7 tuntia päivässä hoidossa.Seurakunnan kerhosta ei tuon ikäiselle ole mitään hyötyä,avoimia päiväkoteja ei ole. Jos jotakin hoitajaa rassaa että lapseni on hoidosssa,itse kotona niin ei voi mitään.ap
olen päiväkodissa töissä ja jokaisen työntekijän suusta olen kuullut negatiiviset kommentit vanhemmista, jotka vievät lapsen hoitoon olleessaan itse kotona. varsinkin nämä, jotka jäävät vauvan kanssa kotiin saavat lokaa niskaan. itse olen ihan samoilla linjoille työkavereideni kanssa, olen ollut jo ennen kuin edes menin sinne töihin. viikonloppuisin sitten sinä ja muut surkeat äidit kiukuttelette lapsi poloiselle, kun ette jaksa häntä katsella. olette oksettavia ja tuollaisten ei kuuluisi edes lapsia hankkia. provo tai ei.