Herranen aika! Mulla onkin arvokasta designia kotnani, tietämättäni!
Yli kymmenen vuotta sitten roskislavalta pelastamani pöytälamppu onkin kallis design-esine! Vähän hätkähdin, kun sen hinta yhdessä nettikaupassa oli yli tonnin. Kävin heti nostamassa sen pois lasten ulottuvilta :)
Kommentit (7)
Kaj Frankin lasimaljakko, joka oli AntiikkiaAntiikkia ohjelmassa 3500 e arvoinen.
Mutta meillä signeerattu versio eli hinta 4000-5000 e
No mun mies rikkoi ja vei roskikseen Artekin pystynaulakon. Huomasin vasta jälkeenpäin että se oli Artekin, olisi voinut ihan helposti korjata. Myöhemmin oli viemässä roskiin yhtä tuolia, mutta mulla oli joku aavistus siitä kun oli samalta sukulaiselta saatu kuin se naulakkokin. Googlettelin ja se oli tosiaan diamond-tuoli. Ei vietykään roskiin. Ei ne nyt mitään kovin kalliita ole, mutta designia nyt kuitenkin.
Sinne meni Tynellin design valaisin.. :(
ap
paitsi että ei tajuttu vasta kun suomessa tuli muotiin string-hyllyt, että meillä oli niitä talossa ollut jo vuodesta 1958. ja olihan täällä pari 50-luvun hollantilaisen kuuluisan suunnittelijan kaappia. heitettiin ikean kaappi varastoon ja laitettiin design tilalle. ;)
Kaj Frankin lasimaljakko, joka oli AntiikkiaAntiikkia ohjelmassa 3500 e arvoinen.
Mutta meillä signeerattu versio eli hinta 4000-5000 e
nyt on kaappi täynnä vanhaa arabiaa ja iittalaa. En käytä, en raaski heittää pois. Mitähän niille tekis? Ei näytä huutonetissäkään vanhat arabiat liikkuvan mitenkään hyvin, paitsi jotkut keräilykappaleet.
Meille kävi taas niin, että asunnossa mikä oltiin ostettu kuolinpesältä, oli jäänyt kaikenlaista kamaa.
No itse katselin, että aika kiva lamppu oli kamojen joukossa. No eikös mitä, mies oli kerran asunnolla käydessään siivonnut eli heittänyt sinne jätettyä tavaraa roskiin.
Sinne meni Tynellin design valaisin.. :(