Millainen mies on "tossukka"? ev
Kommentit (22)
Mies, joka laittaa ruokaa, siivoo, hoivaa ja joita nainen voi tätä kautta, myös kontrolloida ja ohjailla mielensä mukaan.
ei ole lainkaan sovinisti eikä rasissti
on feminiinistä? Tulkaas katsomaan meidän naapurin ukkoa, joka on tosi kova siivoamaan, laittamaan ruokaa, hoitamaan lapsiaan - ja metsästämään.
jolle on ihan ok, että toinen dominoi.
Se ei liity siihen, laittaako ruokaa tai tekeekö kotitöitä, niitä voi tehdä olematta tossukka.
Mies, joka laittaa ruokaa, siivoo, hoivaa ja joita nainen voi tätä kautta, myös kontrolloida ja ohjailla mielensä mukaan.
Ja jos vielä pesee hampaansa ja vaihtaa kalsarit yli 2 kertaa vuodessa, niin sitten on jo tosi tossukka.
on feminiinistä? Tulkaas katsomaan meidän naapurin ukkoa, joka on tosi kova siivoamaan, laittamaan ruokaa, hoitamaan lapsiaan - ja metsästämään.
Ja hänen naisensako kontrolloi, tätä kautta?! Irroittamalla lauseita lauseyhteydestä, kummasti lause muuttaa merkitykstä.
joka tekee lapsen vain siksi kun vaimo haluaa.
Ja hänen naisensako kontrolloi, tätä kautta?! Irroittamalla lauseita lauseyhteydestä, kummasti lause muuttaa merkitykstä.
oli niin kummallinen, etten ymmärtänyt, että mies on tossukka vain siinä tapauksessa, että nainen kontrolloi häntä noiden kotitöiden kautta.
Kannattaa esim. olla hieman vähemmän innokas tuon pilkun kanssa.
Ja jos vielä pesee hampaansa ja vaihtaa kalsarit yli 2 kertaa vuodessa, niin sitten on jo tosi tossukka.
On ihan ok, että mies laittaa ruokaa, siivoo ja hoivaa, mutta jos nainen tätä kautta kontrolloi, silloin mies on tossukka. Auttoiko uudelleen muotoilu ymmärtämään pointin.
oli niin kummallinen, etten ymmärtänyt, että mies on tossukka vain siinä tapauksessa, että nainen kontrolloi häntä noiden kotitöiden kautta. Kannattaa esim. olla hieman vähemmän innokas tuon pilkun kanssa.
Lauseessa taisi olla peräti yksi pilkku liikaa.
Olisit jättänyt myös sanan edestä pilkun pois. Näin av-mammakin olisi ymmärätänyt.
oli niin kummallinen, etten ymmärtänyt, että mies on tossukka vain siinä tapauksessa, että nainen kontrolloi häntä noiden kotitöiden kautta. Kannattaa esim. olla hieman vähemmän innokas tuon pilkun kanssa.
johon viittasin, että nyt tuossa, jota lainasin, on molemmissa pillku liikaa. Mua ei sinällään kiinnosta mikään pilkullapäteminen, mutta monesti tuollaiset ylimääräiset pilkut vaikeuttavat luetun ymmärtämistä.
Nyrkkisääntö on se, että lauseet erotetaan pilkulla toisistaan ja lauseen tunnusmerkki on 1 persoonamuotoinen verbi - tämä ei tietenkään päde kaikkiin lauseisiin, mutta tavallisessa kielenkäytössä suurimpaan osaan.
Jos haluat vielä keskustella kielestä, niin vaihdetaan ketjua, en viitsisi tänne enempää tästä aiheesta kirjoitella.
eikä pitää puoliaan. Antaa tositen määrätä omista asioistaan ja ei sano omaa mielipidettään.
Ei ota vastuuta niistä asioista, joista hänen kuuluisi vastuu ottaa. Ei hoida ja huolehdi sellaisia asioita, jotka hänen kuuluisi hoitaa.
Mun mielestä on älyttömän miehekästä ja seksikästä kun mies siivoaa ja laittaa ruokaa osoittaakseen rakkautensa eikä vasta sitten kun muija on naputtanut viikon... Mun mies tekee molempia kun on kotona, on rakastava isä joka ei ole hävennyt koskaan lasten hoivaamista. Samalla hän on yritysjohtaja, rakentanut pari taloa mun kanssani omin pikku kätösin ja aina valmis näkemään vaivaa pitääkseen vaimon tyytyväisenä (ja itsensä siinä samalla - tietty). Hän on perheen pää, tosin minulla on lupa kääntää sitä päätä tarvittaessa:D
Kiltti ja rakastava - kyllä, muttei tippaakaan tossukka!
Minustakin tossukka on se, joka ei kotonakaan saa mitään aikaiseksi ja vaimo joutuu hoitamaan kaiken.
t. 17
johon viittasin, että nyt tuossa, jota lainasin, on molemmissa pillku liikaa. Mua ei sinällään kiinnosta mikään pilkullapäteminen, mutta monesti tuollaiset ylimääräiset pilkut vaikeuttavat luetun ymmärtämistä. Nyrkkisääntö on se, että lauseet erotetaan pilkulla toisistaan ja lauseen tunnusmerkki on 1 persoonamuotoinen verbi - tämä ei tietenkään päde kaikkiin lauseisiin, mutta tavallisessa kielenkäytössä suurimpaan osaan. Jos haluat vielä keskustella kielestä, niin vaihdetaan ketjua, en viitsisi tänne enempää tästä aiheesta kirjoitella.
Sanojen oikein kirjoittaminen helpottaa myös lukemista. Entä pilkullapäteminen vaiko pilkulla päteminen. Sinuna en olisi edes aloittanut kielestä keskustelua.
Yritysjohtajan rouvan teksti meni kokonaan pelkkien pikkujen yms. korjailuun mielessä.
Kukaan ei kiistä, että siivoava ja ruokaa laittava mies ei olisi seksikäs, mutta tässä on jo useaan otteeseen yritetty sanoa, miten itseään kunnioittava mies alistuu naisen komentoon, milloin mies syö ja mitä syö, milloin perhessä siivotaan tai hoivataan.
Töissäkäyvä, kotitöitä tekevä ja lasten kanssa leikkivä mies on ihanne isänä ja puolisona, mutta miehen pitäisi olla vielä täydellisempi, kuulemma tuollaiset isät eivät ymmärrä, mikä olisi vaimolle avioliitossa tärkeintä ja naiset ovat yhtä tyytymättömiä häneen, vaikka oltaisiin saatu hänet käyttäytymään haluamallaan tavalla.
Eli millainen sen miehen oikein pitäisi olla?!
Minulla on mies, joka ei koskaan hiero jalkojani tai tee kotitöitä. Hän vaatii minut hellan ja nyrkin väliin. Meidän avioliitto on UPEAAA!
Minä en kestäisi miestä, joka palvoisi maata jalkojeni alla. Sukupuolet tekivät eri asioita. Näin mies ja nainen toimivat perheen hyväksi, mutta ei samoilla keinoin.
ei tee itse päätöksiä, eikä mitään muutakaan jos ei joku nainen käske. Siis surkimus ja luuseri.