Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki joukolla haukkumaan mua huonoksi äidiksi :(

Vierailija
10.10.2012 |

Tänään aamulla menin vauvan, kohta 4 kk, kylpyhuoneeseen ku pikkusella oli nenä tukossa, laskin hänet hoitopöydälle ja käännyin laittamaan suihkua päälle ja asettelemaan sitä oikein, samantien kuulin liikkumisääntä, ja näin ku vauva tippui lattialle, onneksi selälleen. Ei oo onneksi kaakelilattioita, vaan muovimatto, ja siinä päällä oli vielä erillinen matto mihin vauva tippui..

Alkoi tietenki itkemään, otin syliin ja aikansa ku itki niin sitten rauhottui, sen jälkeen sitten imetin niin ihan normaalisti söi, ja vähän sängyssä kieriskeli ja höpötti kunnes taas nukahti, ja parin tunnin päästä heräs taas normaalisti syömään. Ja on niin aivan yhtä iloinen kuin aina ennenkin, leikkii samalla lailla noilla puruleluilla mitä tykkäää aina syödä yms.

Oon tosi huono lähtemään ite mihinkään lääkäriin, ja jos soitan neuvolaan, niin tiedän että siellä aletaan kumminkin vain haukkumaan ja syyllistämään... Ja aivan kauhea olohan mulla on, näin tuossa untaki siitä tippumisesta, ja heräsin paniikissa :s

Ei kiitos sitten mitään syyllistämisiä tähän ketjuun, vaikka otsikossa niin lukeekin se on vitsi..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikä sitten mitään syyllistämisiä". Siis mitä sä haluat? Lapsia on tippunut kautta aikain, mitään ei tainnut tapahtua, rauhoitu. En jaksa alkaa sääliä enkä sättiä, ihme huomionhakuketju taas.

Vierailija
2/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko syyllistää. Ei tuosta tipahtamisesta, hyvin monelle sattuu vastaavaa. Vaan mitä ihmettä tarkoittaa "olen huono lähtemään lääkäriin"?!? Laiska? Vai mitä? Nyt ryhdistäydy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en varmaan veisi jos ei ole oireita.

Vierailija
4/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kyse sun vauvan terveydestä. SUN ON PAKKO NYT VIEDÄ LAPSESI TARKASTETTAVAKSI!

Onko selvä? Vaikka lapsi vaikuttaa normaalilta, saattaa olla sisäistä verenvuotoa tai kallonmurtumia, jotka voivat johtaa esim. lapsen vammautumiseen.

Vahinkoja sattuu kaikille, näinkin ikäviä usein. Mutta jos et huolehdi lapsesi terveydestä NYT, sut voidaan saattaa asiasta edesvastuuseen.

Lääkäriin nainen, HETI.

Toivottavasti provo...

Vierailija
5/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaisi tosiaan soittaa lääkäriin ja kysellä, tarviiko tuoda näytille. Luultavasti vauva on selvinnyt ihan säikähdyksellä mutta kannattaa ottaa varman päälle.

Vierailija
6/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikä sitten mitään syyllistämisiä". Siis mitä sä haluat? Lapsia on tippunut kautta aikain, mitään ei tainnut tapahtua, rauhoitu. En jaksa alkaa sääliä enkä sättiä, ihme huomionhakuketju taas.

mutta oon aika paniikissa, ei tää mulle mitään jokapäiväistä oo.. -ap

Vierailija
7/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin. Miksi? Jso todella noin kävi kun kerroit niin miksi et vie lääkäriin? Onko takana jotain miksi et halua viedä? Mitä pelkäät enemmän kuin sitä että joku tarkastaa lapsen ja saat mielenrauhan?

Minäkin olen huono lähtemään lääkäriin kun kyse on mun OMASTA flunsassta tms mutta lapsen kohdalla en edes mieti toista kertaa, tottakai hoidan lapseni ja se on sinukin VELVOLLISUUS äitinä.

Mene näyttämään lapsesi että on kunnossa.

Vierailija
8/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin neuvolaan, ja sieltä soitteleepi th kohta tänne..

Vierailija
9/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät ota lasta edes vastaan lääkärissä jos ei ole jotain selkeitä oireita. Meillä meni aikoinaan 9kk ikäinen kasvot edellä portaat alas ja otsalleen kivilattiaan ja sekä Jorvi että Dextra molemmat ilmoitti että tervetuloa tänne jos alkaa oireilemaan ts. uninen ja vaikeasti heräteltävä, oksentelee yms.Tutkimusta varten on tuon ikäinen nukutettava ja sitä ei ihan helpolla lähdetä tekemään. Ikävä tapahtuma, mutta ei mitenkään poikkeuksellinen eiköhän 99% lapsista ole vähintään sängyltä tai sohvalta pudonnut kerran elämässään...

Vierailija
10/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tollanen kenestäkään huonoa äitiä tee, miks ihmiset vauhkoo aina kun tällasta tapahtuu?

täällä oli aikasemminkin tän tyylinen keskustelu ja kävi silloista ap:ta sääliks kun osa kävi leimaamassa paskaks äidiks ja soittamassa johku lastensuojeluun tms.

Kyllä munki lapsi on saanu vaikka minkä näköstä iskua, tippunu, kaatunu yms mut eipä se sen kummosempi ole ku muutkaan lapset. Ikinä en itekkään hätiköiny lääkäärin menoa vaan seurailin kotona lapsen tilaa, näinhän ne neuvoo tekemään jo siinä vaiheessa kun soitat lääkärille.

Paska fiilishän tollasessa tilanteessa itelle tulee mutta toi on osa elämää ja sitä sattuu paremmissakin piireissä...

Vierailija
11/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko mammat vie lapsen lääkäriin jos lapsi tippuu pehmeälle matolle ja vielä selälleen?

Ei ole ihmekään, jos on päivystyksessä ruuhkaa.

Vierailija
12/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 12 ja 13 kommenteista, tulin vähän paremmalle mielelle :)

terveydenhoitaja soitti ja kyseli, sanoi että kuulostaapa hyvältä kun sanoin minkälainen vauva on nyt, ja kysyi lääkäriltäkin ja soitti uudestaan, että kotiseurantaa vaan. Ja kyllähän olisin sitä tehnyt ilman tuota soittoa, mutta tulipahan mielenrauha kun soitin :)

Vierailija
13/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekisi mieli vaikka puraista itseään.

Mutta ei kannata. Ja kannattaa aina kysyä jos ei tiedä, neuvola on aina hyvä kontaktipiste.

Vierailija
14/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon aika paniikissa, ei tää mulle mitään jokapäiväistä oo.. -ap

Olet aika paniikissa aamuisesta tapahtumasta, mutta silti olet ehtinyt ottamaan tässä välissä torkut, joiden aikana näit pahaa unta ja heräsit paniikissa?

Vierailija
15/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaaveli on ihan normaali,eikä epätavallisen unelias,ni ei hätää! eli mihkä sitä lääkäriäkään tarvii?

jokaiselta mukelo tippuu jostakin,nyt vaan jatkossa tarkempi. esikoisen kanssa sitä tunteekin lähes kaikesta syyllisyyttä.

Vierailija
16/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariviikkoisena _kivi_lattialle. Siis muistelisin, että lapsi oli ihan pieni, max kuukauden vanha. Juuri tuo sama homma, että lapsi oli hoitopöydällä ja mies kääntyi tekemään jotain. En tiedä, miten niin pieni edes sai kiepahdettua lattialle... Kamalaa kuitenkin.

Vierailija
17/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paniikissa, mutta silti pystyit nukkumaan kun vauva nukahti kahdeksi tunniksi? Ei hirveän kovalta paniikilta kuulosta. Kumma aloitus.

Onneksi vauva voi hyvin.

Vierailija
18/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle kun ei tapahdu tuollaisia virheitä, mutta....

Vauvani on tipahtanut parin viikon aikana ainakin 5 kertaa sängystä :(

Eli en minäkään parempi ole... kivittäkää!!

Vierailija
19/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mää ajattelin heivata koko jutun menemään ja tästä eteenpäin teen kaikki jutut sängyllä tai lattialla.. Ja kylläpä täällä nyt ihmetellään mun sanomia, olin siis tottakai aluksi huolissiin ja paniikissa ja itkin, sitten rauhotuin ja muistin että jotkut onki sanonu että pitää seurailla vointia, ja että tämmösiä tapahtuu, sitten alettiin vauvan kanssa kohta nukkumaan vähän, sitten näin unta ja heräsin, sitten aloin ajattelemaan että mitä jos..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi