Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vittu miten surkea tuuri

Vierailija
10.10.2012 |

Näin voi käydä vaan mulle.

Olen eronnut n. 4 kk sitten pitkästä avioliitosta. Liitto oli tunnekuollut ja seksitön ja päättyi miehen salasuhteen tultua julki. Päättynyt olisi varmaan muutenkin.

Vähän eron jälkeen erehdyin firman toimitusjohtajan kanssa sänkyyn. Olimme molemmat tukevassa humalassa. Asia juteltu läpi ja kaikki ok.

Tapasin n. kk sitten kivan miehen joka pyysi minua treffeille. Meillä oli kivaa ja mekin päädyimme sänkyyn muutamien treffien jälkeen.

No, nyt sitten selvisi että tj ja tämä uusi deittini ovat parhaita kavereita! Meillä hiipui tuo suhde uuden miehen kanssa, mutta varmaan nyt sitten vertailevat yksissä tuumin minun sänkytaitojani.

Ei kai siinä mitään. 12 vuotta naimisissa uskollisena ja sitten eron jälkeen kun päättää antaa mennä, niin seksikumppanit onkin kaveruksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko vakavissasi kuvittelet, että firman toimitusjohtajalla ja hänen kaverillaan ei olisi keskenään mitään viisaampaa keskustelunaihetta kuin Sinä ja Sinun Sänkytaitosi?

Taidat nyt aliarvioida miehet. Kyllä niiden ajatukset ja puheet voivat hyvinkin "alhaalla" olla, mutta eipä nyt sentään liioitella.

Luultavasti heitä hävettää enemmän se, että sinä voit nyt vertailla heitä keskenään.

Helpottiko?

Vierailija
2/3 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten voikaan olla surkea tuuri. Muutettiin, laitettiin rahalla uutta kivaksi, saman tien sakkakaivo täynnä, sitten meni putket tukkoon, putkimies teki oharit ja parin viikon asumisen jälkeen keittiössä vesivahinko ja jouduttiin muuttamaan pois. Siinäpä sitä surkeaa tuuria kerrakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tietenkään kerro kummallekaan että toinen on tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi