Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ikinä uskoisi sitä,mutta pelkään että mies on pettänyt :/ muita vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
10.10.2012 |

En tiedä miksi aloin sitä epäillä, kun en ikinä voisi sitä miehestäni uskoa, on aina ollut sellainen "takertuja" js rakkautensa vannoja. Paljon ollaan viimeaikoina tapeltu, ja mies on minun mielestä ollut jotenkin erityisen ärtyisä.

Miksi hän kantaa toalettipussissaan kortsuja mukana? Kun minä en ole kuitenkaan matkalla mukana....

ei millään pysyisi hänestä uskomaan, ei millään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistuneeseen miettimiseen :( ei pysty olemaan. Toisaalta olen varma että ei puutu yhtään kortsua, toisaaleta pelkään, että mitä jos puuttuukin?

Vierailija
2/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvä jos edes käyttää sitä kortsua niin ei tuo tuliaisiksi tauteja :(

Nimittäin suurin osa pettäjistä vetelee ihan paljaalle kaikki hutsut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää linkit sai mut repeämään:

LISÄÄ KESKUSTELUA AIHEESTA

Ihana olo kun sai siivottua 06.10.2012 16:20 Vauva

Siivous asiaa! Lattiamopista kysyttävää... - Keskustelut 03.04.2012 19:21 Vauva

Tykkäätkö käyttää SININ mikrokuitumoppia märkänä vai kuivana? - Keskustelut 02.04.2012 21:10 Vauva

Lähteekö teillä laminaattialattiat puhtaiks pelkällä vedellä?!?!? VAI MITEN? - Keskustelut 02.04.2012 14:22 Vauva

Millä saada kylppärin kaakelien saumat puhtaiksi? 08.03.2012 15:21 Vauva

Mitä ihmettä??? :D :D :D Miten nää liittyy pettämiseen ja kortsuihin?? :D

Ja juu, epäilen pahasti että pettäminen on ainakin mielessä jos ei työn alla. :(

Vierailija
4/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nyt jäisi kiinni, en ikimaailmassa enää voisi häntä ajatellakaan, vaikka olis kymmenen kumia ollut päällekkäin, tosiasia kuitenkin, että nainut on, vierasta naista :(

Vierailija
5/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä huolimatta hän petti.

Kysy mieheltäsi asiaa suoraan. Mitä muuta vaihtoehtoa sinulla on?

Vierailija
6/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä huolimatta hän petti.

Kysy mieheltäsi asiaa suoraan. Mitä muuta vaihtoehtoa sinulla on?

ei varmaan muuta :/ pelkäänpä vain, että hän osaa kiertää tai selittää asian jollain tavoin kuitenkin. Miten sinun miehesi jäi kiinni siitä pettämisestä?

Mä en tidä mikä mut sai epäilemään, kun olen aina ajatellut, että ei ikimaailmassa pettäisi, ja nyt, yhtäkkiä tuli semmoinen tunne, että ON pettänyt, en osaa edes selittää sitä. Sitten tosian tutkiskelin hänen laukkunsa, ja löysin sen kortsupaketin.

Vierailija
7/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei kai kukaan noin hönö ole. Syynäätkö siis sen pussukan joka reissun välissä? Itsellä on aina kortsuja meikkipussissa ja en todellakaan ole edes harkinnut miestä pettäväni, vaikka suurimman osan reissuista teenkin ilman häntä. Mutta se pussi kulkee aina mukana jos jossain olen yötä, niin onpa sitten matkassa jos tuleekin tarvetta (siis oman miehen kanssa).

Vierailija
8/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluan/haluaisin uskoa, että niin se on. En vaan tiedä, kun ollaan miehen kanssa niin samalla aaltopituudella, että usein tiedän esim. mitä hän aikoo sanoa, tai ajattelee, jo ennen kuin hän sanoo sen. Näen myös kun häntä joku vaivaa tms. Mutta nyt, jostakin vain tuli yhtäkkiä vahva tunne, että pettää. Outoa.

Enkä noin vain voi kyllä ilman perusteita mennä sitä sanomaankaan, onhan se aika loukkaavaa. Tai ainakin itse ajattelisin, että suuttuisin ja loukkaantuisin ihan hirveästi, jos mies vaan yhtäkkiä kysyisi että olenko häntä pettänyt...

Vierailija
9/20 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette olleet vastaavassa tilanteessa, olette asian saaneet selvitte / hoitaneet?

mulla murtuu sydän jo ajatuksesta.

Vierailija
10/20 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia?

Vierailija
11/20 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä noin vain voi kyllä ilman perusteita mennä sitä sanomaankaan, onhan se aika loukkaavaa. Tai ainakin itse ajattelisin, että suuttuisin ja loukkaantuisin ihan hirveästi, jos mies vaan yhtäkkiä kysyisi että olenko häntä pettänyt...

Ne kortsut

Vierailija
12/20 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olette olleet samankaltaisessa tilanteessa?

Täällä jännitys tiivistyy.

miten otan asian puheeksi, jos sieltä puuttuu? Heitänkö vaan paketin päin näköä?

pelottaa.

Vierailija
13/20 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu sen kanssa pelostasi. Sitten joko luotat tai et, ei siinä muuta vaihtoehtoa ole.

Vierailija
14/20 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo ihan selvä juttu ole jos kortsuja mukanaan kantelee. Sitä ihmettelen, miksi tekee sen niin näkyväksi että säilyttelee niitä lakussaan. Luuleeko, ettet sinne katso? Vai haluaako että jää kiinni pettämisestä, jotta olisin helpompaa erota??

Otahan asia puheeksi.

Vierailija
15/20 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä on toilettipussissa kun mennään yhdessä matkalle.

Jos huomaisin sen pakkailevan niitä muulloinkin, olsin varma että pettää. Sen verran fiksu mies on kyllä, että varmaan piilottaisi muualle.

Vierailija
16/20 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toilettilaukku sellainen, jonka aina reissujen välissä tyhjentää?

Nimittäin minäkin kannan aina laukussa kortsuja, silloinkin kun mies ei ole reissussa mukana. Mutta en pettämistarkoituksessa vaan sen takia, että välillä mies on mukana ja välillä ei, ja paljon kulkevana pidän setin perustavaroita, kuten juuri pesutarvikkeet/kosmetiikkaa jatkuvasti pakattuna. Ei sitten unohdu niiltä kerroilta, kun mies on mukana, harmittaisi huomata kesken kaiken.

Mutta jos erikseen pakkaa tätä yhtä reissua varten kortsut laukkuun niin on se aika epäilyttävää.

Vierailija
17/20 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitse kynällä pieni ruksi kortsupaketin nurkkaan ja seuraa tuleeko uusia merkkaamattomia tilalle tai häipyvätkö kuin tuuleen;) Sitten ota puheeksi ja paljasta että merkkasit. Hyrr... mua ainakin jännittäis.

Jos kortsut häipyneet ja mies perustelee, että on laittanut ne toiseen paikkaan, pyydä näyttämään. Jos ja kun näyttää, voit kätevästi vilkaista onko merkit paikallaan.

Vierailija
18/20 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pakkaa kotona toalettipussiinsa pettämisvälineet mukaan? Kyllä ne piilotetaan jonnekin tai ostetaan matkan varrelta ja sitten heitetään pois. Minusta tuo vaikuttaa omankäden seksiltä reissussa, ja kortsun kanssa siistimpää?

Vierailija
19/20 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omankäden seksiltä reissussa, ja kortsun kanssa siistimpää?

Oletko oikeasti kuullut kenestäkään joka runkkaa kortsu päällä?

Vierailija
20/20 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitse kynällä pieni ruksi kortsupaketin nurkkaan ja seuraa tuleeko uusia merkkaamattomia tilalle tai häipyvätkö kuin tuuleen;) Sitten ota puheeksi ja paljasta että merkkasit. Hyrr... mua ainakin jännittäis.

Jos kortsut häipyneet ja mies perustelee, että on laittanut ne toiseen paikkaan, pyydä näyttämään. Jos ja kun näyttää, voit kätevästi vilkaista onko merkit paikallaan.

Mun exä oli kerran tehnyt tämän (mikä idiootti!) ja luuli mun sitten pettäneen häntä, mitä en todellakaan ollut tehnyt, koska merkintä oli jotenkin kulunut kortsukääreestä. Joten en suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme