Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävi tänään vähän sääliksi se pariskunta, joka joutui jättämään ruuat kassalle.

Vierailija
09.10.2012 |

Ei ollut katetta tilillä, joten eivät voineet maksaa ostoksiansa. Katsoin sen verran kärriin, että ihan tavallisia ruokaostoksia olisivat tehneet. En sitten tiedä olivatko tietoisia, että tilit on tyhjät ja ajattelivat koettaa onneansa. Tyhjin käsin kuitenkin lähtivät kaupasta.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut master cardei yms. katkomaan, kun kone käskee poistamaan käytöstä. Ilmoitan asiakkaalle asiallisesti, että luotot menneet yli ja joudun ottamaan kortin pois. Voi sitä huutoa ja kiroamista.. Sitten soittavat pankkiin ja huutavat siinä kassalla, että myyjä katkoo kortteja. Luulisi ihmisten tietävän, että laskut maksamatta...

kyllä ilmoittaisi asiakkaalle mitään "luottojen yli menemisistä" enkä myöskään alkaisi katkoa korttia siinä kassalla. Ilmoittaisin asiakkaalle että maksupääte pyytää ottamaan kortin pois ja olkaa pankkiinne yhteydessä. Kortin pistäisin laatikkoon odottamaan.

tv. kaupan kassa myöskin

EN puhuisi mitään "luottojen yli menemisistä"...

Vierailija
22/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa takkia ja kortti ei toiminut. Myyjä sanoi että ei toimi, sulla ei ole rahaa tilillä! Sanoin että todellakin on rahaa, että joku toinen ongelma täytyy olla. Myyjä katsoi mua säälivästi. Marssin pankkiautomaatille ja nostin tarvittavan summan SAMALLA kortilla. Kävin sitten ostamassa takin käteisellä.

Kyllä vaan ärsytti myyjän asenne!

Oltiin ravintolassa ja laskun aikana tarjoilija sanoi mulla ei ole rahaa tilillä, milläs aion maksaa ? Ikävä tilanne, koska olin ystävien kanssa liikkeella ja sanoi asian niin kovaa että kaikki pöydässä kuuli. Mä hermostuin tosi paljon ja hyvin ystävällisesti sanoin tarjoilijalle ei pidä paikkansa, tilillä on rahaa, nyt on vika jossain muussa kun mun kortissa. Tarjoilija lähti, esimies tuli paikalle ja ehdotti että olisin lähtenyt kävellen automaatille, automaatille oli tosi pitkä matka ja oli talvi.

Onneksi ystäväni maksoi laskuni ja mä laitoin valituksen ravintolaan erittäin asiattomasta käytöksestä ja laitoin kuvakaappauksen saldostani ja toivotin hyvää elämää ja laitoin linkin jonnekin asiakaspalvelukurssille.

Vähän kannattais kaikkien miettiä mitä ääneen sanoo asiakkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sitä mitenkään osannut nolostella? Miksi pitäisi? Usein on sitten toisella tilillä ollut rahaa ja on vaan pitänyt käydä siirtämässä tai nostamassa sieltä. (toiselle tilille ei siis ole pankkikorttia) Kerran on kaverini käynyt maksamassa ostokseni kun tulin takaisin kotiin ilman ostoksia kun rahat ei riittänyt :) Me olemme vaan naureskelleet tapaukselle.

Kauhean vakavasti ihmiset ottaa asiat nykyään.

Vierailija
24/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että kannattaa maksaa ostoksensa aina käteisellä. Ei joudu noloihin tilanteisiin.

Vierailija
25/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu kävi mun edellä asioineelle vanhukselle pari päivää sitten, olisi ostanut ihan perus ruokatarvikkeita mutta tilillä ei ollut katetta.

Vanhus oli muistanut väärin jonkun tuen maksupäivän, luuli siis että tilille oli tullut rahaa :(

Minä sitten puutuin siihen ja sanoin että maksan laskun (oli vaan 27e).

Päivän hyvä työ tuli tehtyä, vanhus kiitti ja kassa kiitti. Vanhus pyysi minun yhteystietojani että voisi korvata summan, tänä aamuan sitten tämän vanhuksen poika soitti ja kiitteli kovasti, tapaamme iltapäivällä kaupan luona ja hän maksaa äitinsä velan pois.

minä en varmaankaan olisi viitinyt edes pyytää rahoja takaisin, olisin sanonut, että pitäkää vaan. Kauhea vaiva 27 euron takia tapailla jotain tuntemattomia.

Vierailija
26/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että kannattaa maksaa ostoksensa aina käteisellä. Ei joudu noloihin tilanteisiin.

kuka kustantaa kaltaisteni Amexilla maksajien palkintopisteet? :)

Vierailija
27/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut jättämään ruoat kassalle. Vähän on vituttanut koko prisma.

tiedoksi, se on korttiyhtiön ja/tai yhteyksien syy.

Nämä visa eletronit ovat kaikkein huonompia. kuinka usein on ihmiset valittaneet kassalla toimivuudesta.

kannattaa valita kortti joka toimii ja pitää varmuuden vuoksi jonkun verran käteistä mukana.

tyhmästä päästä kärsii koko kroppa

mutta mulla on niin, että aina prismassa kortti ei toimi. Muualla ei ole koskaan ollut ongelmia. Että sanoisin, että vika on prismassa.

Vierailija
28/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut katetta tilillä, joten eivät voineet maksaa ostoksiansa. Katsoin sen verran kärriin, että ihan tavallisia ruokaostoksia olisivat tehneet. En sitten tiedä olivatko tietoisia, että tilit on tyhjät ja ajattelivat koettaa onneansa. Tyhjin käsin kuitenkin lähtivät kaupasta.

Oli kerran höylännyt luottokortille lentolippuja isolla summalla (mannerten välisiä lentoja useammalle perheenjäsenelle). Citymarketin kassajonossa muisti, ettei ollut siirtänyt käyttötilille rahaa ostoksia varten (äiti säilyttää rahat säästötilillä ja siirtää korttitilille vähän kerrallaan, koska pelkää että kortti varastetaan). Päätti maksaa visalla, mutta eihän siellä ollut sitä katetta niiden lentolippujen takia, joten pikkusisko sitten lunasti mamman ulos kaupasta. Äidin mielestä se oli todella noloa, mun mielestä ei.

Vierailija
29/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat meistä korttia käyttävistä kyllä tietävät, että maksu voi tyssätä monista muista syistä kuin siksi, että tilillä ei ole katetta.

Vai eikö muka kenellekään muulle kuin minulle ole käynyt niin, että kortin toimimattomuuden vuoksi on joutunut jättämään tavarat kassalle?

Ei siitä monta kuukautta ole, kun vielä tuli ilmoitus "maksu hyväksytty, ota kortti", mutta kassa ilmoitti, että ei se onnistunutkaan.

Joskus olen käynyt hakemassa käteistä automaatista, mutta yleensä rahaa ei saa niistäkään silloin, kun ei kortti toimi kassalla.

Vielä harvemmin pankin konttorista, kun ne eivät ole yleensä auki silloin kun minä olen kaupassa.

Vierailija
30/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on niin, että aina prismassa kortti ei toimi. Muualla ei ole koskaan ollut ongelmia. Että sanoisin, että vika on prismassa.

Edellinen korttini ei toiminut yhden tietyn kaupan yhdellä kassalla oikeastaan koskaan moitteettomasti.

En tiedä, missä vika, mutta sitä piti hangata ja höylätä moneen kertaan.

Hyvin toimi saman kaupan toisella kassalla, kuten yleensä useimmissa muissakin paikoissa.

Vierailija
31/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain käteistä saan niin käytän se heti, koska maksan aina kaiken kortilla. Eikä hävetä yhtään.

Vierailija
32/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kate ei riittänytkään. Sillä oli muistaakseni ostoksina maitoa, juustoa, hedelmiä ja leipää, ja jotkut lastenkengät, mutta kate ei riittänyt, joten aikansa vekslattuaan hän päätti jättää pois banaanit ja maidon + jotain muuta, jolloin sanoin sille että laita ne tähän mun puolelle, tehdään päivän hyvä teko. :) Tyttö kielteli ekaksi, mutta näin kuinka iloinen hän sitten kuitenkin oli, kun sai kaikki tarvitsemansa.

Vierailija
33/47 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saavat rahaa tai ruokaa jostain.

Vierailija
34/47 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan se olla, että korteissakin oli jotain häikkää.

Vierailija
35/47 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut siirtää käyttötilille rahaa ja eipä kate riittänyt.

Nolotti se vähäsen:)

Meillä oli silloin typerä käytäntö miehen halusta, että kummankin tili tuli säästötilille ja sieltä siirsimme yhteiselle käyttötilille saman summan rahaa.

Juu ja kun ei muistanut siirtää ja toinen oli käynyt kaupassa niin saattoi olla käyttötili tyhjä, vaikka säästötileillä oli rahaa tuhansia euroja.

Tuon jälkeen muutimme systeemiä:)

Vierailija
36/47 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaista tai surullista? Eiköhän kaikille ole joskus käynyt niin...

Vierailija
37/47 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pitää huolta rahoistaan ja katsoa, että ne riittää.

On kaikenlaisia ihmisiä, yhtä kun säälit ja maksat puolesta, kun "ei ollut nyt homma hallussa" niin ensi kerralla taas sama juttu.

Eli ei se kaikilla yhteen kertaan jää tuollainen säätäminen.

Vierailija
38/47 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käynyt noin monta kertaa. tänä vuonna 5 kertaa... aina jää jostain senteistä kiinni ettei saa kaikkea ostettua.. viimekskin piti jättää jauheliha pois. noloa.

Vierailija
39/47 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaista tai surullista? Eiköhän kaikille ole joskus käynyt niin...

missä maailmassa sä oikein elät? Mulle ei koskaan ole käynyt noin, eikä tuu käymään, ainakaan sen takia ettei olis tilillä katetta!

Vierailija
40/47 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut jättämään ruoat kassalle. Vähän on vituttanut koko prisma.