Mies, mitä ajattelisit, jos nainen kertoisi ihastuneensa
sinuun pahasti. Nainen, jota näet nykyään silloin tällöin, jonka kanssa sinulla on aiemmin ollut flirttiä ja johon olet tuntenut vetoa? Entä jos olet varattu?
Kommentit (32)
olisin lähinnä vaivaantunut. Jos nainen olisi(t) itseäni nuorempi, sitten alettaisiin tehdä monimutkaisia todennäköisyys- ym. laskelmia ja tarkasteltaisiin, onko nainen sen arvoinen, että kannattaa vaihtaa, ja mikä on todennäköisyys, että tämän naisen kanssa yleensä mistään tulisi mitään. Myös ulkoiset seikat puntaroitaisiin huolella.
Varmaan jonkun verran olisi keskusteltava joka tapauksessa ao. naisen kanssa.
olisin lähinnä vaivaantunut. Jos nainen olisi(t) itseäni nuorempi, sitten alettaisiin tehdä monimutkaisia todennäköisyys- ym. laskelmia ja tarkasteltaisiin, onko nainen sen arvoinen, että kannattaa vaihtaa, ja mikä on todennäköisyys, että tämän naisen kanssa yleensä mistään tulisi mitään. Myös ulkoiset seikat puntaroitaisiin huolella.
Varmaan jonkun verran olisi keskusteltava joka tapauksessa ao. naisen kanssa.
Annatko koskaan tunteiden vaan viedä?
tunteilla sen jälkeen kun hän on kertonut sinulle ihastuksestaan ja olet torjunut hänet? Eli siis kiihdyttää flirttailu ihan äärimmilleen sisältäen myös kosketukset miehen puolelta?
Minusta tällainen on moraalitonta, jopa moraalittomampaa kuin hetken hairahdus.
Olen tuossa tilanteessa nyt. Olen siis parisuhteessa ja se nainen myös. Molemmilla lapsia. Hän on kovin intohimoinen ja tunteellinen.
Mitä ajattelen? On mukavaa kun voidaan puhua kaikesta. Voidaan viettää hetkiä. Mutta ei miehellä tunnepuoli lähde sillä tavalla lapasesta että alkaisi siltä pohjalta suunnitella tulevaisuutta tai suhdetta. Arki tulee joka suhteessa vastaan. Miksi pilata hyvä ystävyys ja latistaa fiilis seurustelulla. Saatikka alkaa rikkomaan suhteita. Asiasta on puhuttu. Avoimesti.
Annatko koskaan tunteiden vaan viedä?
Ei onnistu enää. Tämän vuoksi olen sitä mieltä, että on huono asia kasvaa aikuiseksi.
vastaukset ovat raikkaan rehellisiä ja voisivat auttaa naisia ymmärtämään miehiä.
Usein miehet valittavat että naiset ovat niskan päällä suhdeasioissa (esim. laasaslaisuus) ja vedättävät miehiä, jotka ovat tunteidensa orjia. Mutta miehillä tosiaan voi hyvinkin alkaa tällainen todennäköisyyslaskenta tai menevät hetken mukana, mutta eivät ole silti tunteella mukana.
tunteilla sen jälkeen kun hän on kertonut sinulle ihastuksestaan ja olet torjunut hänet? Eli siis kiihdyttää flirttailu ihan äärimmilleen sisältäen myös kosketukset miehen puolelta?
Minusta tällainen on moraalitonta, jopa moraalittomampaa kuin hetken hairahdus.
Tuollaisella ihmisellä ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Kannattaisi varmaan pysytellä kaukana, mutta arvaan kyllä että on vaikeaa. Voisit sanoa, että et saa tehdä noin ellet ole valmis muuhun, piste.
ap
Mutta miehillä tosiaan voi hyvinkin alkaa tällainen todennäköisyyslaskenta tai menevät hetken mukana, mutta eivät ole silti tunteella mukana.
Entä jos mies on itse ihastunut naiseen, eikö hänellä silloin ole "tunteella mukana"? Mitä tarkoitat sillä tunteella? Sitäkö, että mies EI ole ihastunut itse?
Mä kyllä naisena ymmärrän tuon todennäköisyyslaskijan ajatuksia. Kyllä vastaavassa tilanteessa, jossa on entinen mies ja uusi tyrkyllä, pitäisi punnita tilannetta myös faktojen kannalta tietyssä määrin.
ap
olisin varattu, olisi parempi ettei nainen tulisi mitään ihastuksistaan avautumaan, ja tyytyisi vain flirttailemaan arvoituksellisesti. Jos taas en olisi varattu, kuulisin mielelläni ihastuksentunnustuksen, ja tästä saattaisi alkaa vaikkapa hieno ystävyys (tai jopa ystävyys++) ;)
kun luen näitä miesten vastauksia. Ihan kuin miehet eivät ihastuisi tai tuntisi mitään suurempaa vetovoimaa naisia kohtaan! :O Ystävyys riittää tai pieni hetken huvi.
Vai johtuvatko nämä vastaukset siitä, että oletetussa tilanteessa mies ei ollut välttämättä kovin voimakkaasti ihastunut naiseen? Vai onko miehet muka niin tunnekylmiä, että miettivät vain faktuaalisesti perhettä ja muita konkreettisia asioita, mahdollista uutta tuttavuutta "ystävänä", jolta voi saada seksiä parhaassa tapauksessa joskus jne.
Ihmetyttää jotenkin, kun onhan sitä ympärillään ehtinyt nähdä monenlaisia tilanteita ja ihastuneita miehiä, myös oman miehen ihastumista toiseen jne.
Mutta ei miehellä tunnepuoli lähde sillä tavalla lapasesta että alkaisi siltä pohjalta suunnitella tulevaisuutta tai suhdetta. Arki tulee joka suhteessa vastaan. Miksi pilata hyvä ystävyys ja latistaa fiilis seurustelulla. Saatikka alkaa rikkomaan suhteita. Asiasta on puhuttu. Avoimesti.
Miehiä on moneen junaan; tuskinpa tosissasi tällaista väität.
Miehenä olen otettu huomiosta. Varattuna pitemmälle kuin flirtti ei voi mennä.
kylmähkössä vastauksessa. Siis sen, että miksi "tunteet ei lähde lapasesta" tai miksi ko. mieheen ihastuneesta, vetovoimaisesta naisesta voisi tulla ...ystävä.
Joillain miehillä on voimakkaana saalistusvietti, eli ilmeisesti jos naista ei ole itse "pyydystetty", hän ei kelpaa, vaikka olisikin periaatteessa kaikki muu kunnossa.
Kiitos muuten osallisille, tästä on tullut yllättävän mielenkiintoinen ketju!
ap
on flirttisuhde miehen kanssa, jota tapaan satunnaisesti työympyröissä. Kun en enää ole ihan teini, osaan nauttia pelkästään siitä flirtistä, enkä edes unelmoi mistään enemmästä. Ne ovat vain hauskoja hetkiä, päivän piristyksiä.
Olenko väärässä, kun minulla on sellainen käsitys, että miehille tällainen on tavallisempaa, ja naiset taas helpommin rupeavat miettimään, mitä seuraavaksi?
on flirttisuhde miehen kanssa, jota tapaan satunnaisesti työympyröissä. Kun en enää ole ihan teini, osaan nauttia pelkästään siitä flirtistä, enkä edes unelmoi mistään enemmästä. Ne ovat vain hauskoja hetkiä, päivän piristyksiä.
Olenko väärässä, kun minulla on sellainen käsitys, että miehille tällainen on tavallisempaa, ja naiset taas helpommin rupeavat miettimään, mitä seuraavaksi?
että miehet ottavat hyvinkin helposti flirttailun lupauksena tai merkkinä jostain muusta. Ainakin minulle on käynyt monesti niin, enkä siksi sellaista juuri harrastakaan.
Joskus on miehiä, joiden kanssa kevyt flirtti onnistuu ja se toimii vain piristyksenä. Ja silloin se juuri onnistuukin, kun mukana ei ole kummempia tunteita ja kumpikin tietää, että toinen on samoin ajatuksin mukana. Flirtin pitää olla tietyntyyppistä, köykäistä sorttia ja sellaista hauskanpitoa tavallaan.
Mutta kuten sanoin, minusta tuntuu, että lähes aina pieni flirtti on tuonut mukanaan seurauksia, kuten iskuyrityksiä pikkujouluissa. Varmaan siis myös tapaus- ja ihmiskohtaista.
ap
että miehet ottavat hyvinkin helposti flirttailun lupauksena tai merkkinä jostain muusta. Ainakin minulle on käynyt monesti niin, enkä siksi sellaista juuri harrastakaan.
Joskus on miehiä, joiden kanssa kevyt flirtti onnistuu ja se toimii vain piristyksenä. Ja silloin se juuri onnistuukin, kun mukana ei ole kummempia tunteita ja kumpikin tietää, että toinen on samoin ajatuksin mukana. Flirtin pitää olla tietyntyyppistä, köykäistä sorttia ja sellaista hauskanpitoa tavallaan.
Mutta kuten sanoin, minusta tuntuu, että lähes aina pieni flirtti on tuonut mukanaan seurauksia, kuten iskuyrityksiä pikkujouluissa. Varmaan siis myös tapaus- ja ihmiskohtaista.
ap
ehkä tämä meillä toimii siksi, että emme tapaa missään muualla kuin satunnaisesti työympyröissä, emme missään pikkujouluissakaan. Tätä on kestänyt jo vuosia, eikä kumpikaan ole tehnyt elettäkään muuttaakseen tätä miksikään muuksi, itse en haluaisikaan, enkä liioin ole joutunut vaivaannuttavaan tilanteeseen, missä olisi pitänyt vastapuoltakaan työntää etäämmälle.
Olen minäkin ollut tilanteissa, joissa mies tuntuu tulkitsevan pelkän tervehtimisenkin lupaukseksi jostain. Kai se pohjimmiltaan perustuu siihen, millaisena mies sen naisen näkee. Joillekin miehille kun jokainen nainen on viime kädessä seksiobjeti. Onneksi ei kuitenkaan kaikille.
Kuulostaa tutulta. Mutta AP hei,kiitos sinulle paljon kysymyksestäsi. Minä toivon koko sydämestä,että elämäsi järjestyy. Kaikki sinulla tulee olemaan hyvin. t. nainen
Kuulostaa tutulta. Mutta AP hei,kiitos sinulle paljon kysymyksestäsi. Minä toivon koko sydämestä,että elämäsi järjestyy. Kaikki sinulla tulee olemaan hyvin. t. nainen
kuulostaa tutulta.
osoittanut kiinnostusta naista kohtaan vastaavassa tilanteessa?