Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä ajattelisit, jos nainen kertoisi ihastuneensa

Vierailija
09.10.2012 |

sinuun pahasti. Nainen, jota näet nykyään silloin tällöin, jonka kanssa sinulla on aiemmin ollut flirttiä ja johon olet tuntenut vetoa? Entä jos olet varattu?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuossa tilanteessa nyt. Olen siis parisuhteessa ja se nainen myös. Molemmilla lapsia. Hän on kovin intohimoinen ja tunteellinen.

Mitä ajattelen? On mukavaa kun voidaan puhua kaikesta. Voidaan viettää hetkiä. Mutta ei miehellä tunnepuoli lähde sillä tavalla lapasesta että alkaisi siltä pohjalta suunnitella tulevaisuutta tai suhdetta. Arki tulee joka suhteessa vastaan. Miksi pilata hyvä ystävyys ja latistaa fiilis seurustelulla. Saatikka alkaa rikkomaan suhteita. Asiasta on puhuttu. Avoimesti.

Vierailija
22/32 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kertoisitko naisellesi tästä asiasta? Onko teillä niin onnellinen suhde, että rakkaasi kestäisi nikottelematta toisen naisen kiinnostuksen sinuun?

Naisen osoittama kiinnostus on kyllä melkein aina puhtaasti positiivinen juttu. Veikkaan, että melkein kuka tahansa mies olisi mielissään, jos kohdalle sattuisi ihastuksensa myöntävä nainen. Naisten aloitteet ovat niin äärimmäisen harvinaisia kulttuurissamme, että tuollaisen kohteeksi joutuminen varmasti imartelisi aika paljonkin.

Mutta koska olen varattu ja onnellisesti parisuhteessa, en lämpenisi sen kummemmin. Jotain kilttiä kuitenkin sanoisin takaisin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju ja hauska palsta:D

Vierailija
24/32 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se suoraa seksistä puhumista? Eli jos vaikka viesteissä haaveillaan seksistä naisen kanssa, mitä tekisi ja miten.. jne. Niin onko se vielä flirttiä? Vai jo suora vihjaus, joka odottaa vain tilaisuuttaan tulla täytetyksi?

Vierailija
25/32 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luen näitä miesten vastauksia. Ihan kuin miehet eivät ihastuisi tai tuntisi mitään suurempaa vetovoimaa naisia kohtaan! :O Ystävyys riittää tai pieni hetken huvi.

Vai johtuvatko nämä vastaukset siitä, että oletetussa tilanteessa mies ei ollut välttämättä kovin voimakkaasti ihastunut naiseen? Vai onko miehet muka niin tunnekylmiä, että miettivät vain faktuaalisesti perhettä ja muita konkreettisia asioita, mahdollista uutta tuttavuutta "ystävänä", jolta voi saada seksiä parhaassa tapauksessa joskus jne.

Ihmetyttää jotenkin, kun onhan sitä ympärillään ehtinyt nähdä monenlaisia tilanteita ja ihastuneita miehiä, myös oman miehen ihastumista toiseen jne.

Olen mies ja olen täysin samaa mieltä aikaisempien miesten kommenttien kanssa.

A) miehenä ja jo omaa elämää, parisuhdetta sekä lapsia rakentaneena miehellä uuden pysyvän suhteen aloittaminen asettaa tunteen ja toteutuneen elämän vertailuun vastakkain.

Tätä uuden hyvän ja tunnevoimaisen suhteen valinta miehellä romuttaa tai sulkee vastaavasti usein lasten tapaamisen, jatkossa asumisen mallin useasti heikommiksi kuin nykyisellä hetkellä.

Tästä syystä vaikka nykyinen miehen kohtalainen ja vaisu tunteinen parisuhde vaihtaa henkilökohtaiseen lämpimään ja tunteiden täyttävään suhteeseen vie vastaavasti mieheltä lapsien kasvamisen yhdessä elämisen mahdollisuuden.

Tästä syystä mies joutuu tekemään laskelmoivia valintapäätöksiä oman tahtonsa ja tunteidensa rinnalla.

T. M41

Vierailija
26/32 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä vaikka nykyinen miehen kohtalainen ja vaisu tunteinen parisuhde vaihtaa henkilökohtaiseen lämpimään ja tunteiden täyttävään suhteeseen vie vastaavasti mieheltä lapsien kasvamisen yhdessä elämisen mahdollisuuden.

Tästä syystä mies joutuu tekemään laskelmoivia valintapäätöksiä oman tahtonsa ja tunteidensa rinnalla.

T. M41

Jos yhtään rakastaa lapsiaan, pitää punnita tosi tarkkaan mitä tekee. Monet naiset voi tällaisessa tilanteessa kostaa miehelle laittamalla kapuloita rattaisiin lapsiasiassa. Törkeää ja tunteetonta ja erityisesti täysin väärin lapsia kohtaan, mutta taitaa olla todellisuutta. Eli käytännössä myös niin, että jos tietää että oma vaimo voisi käyttäytyä noin, on entistä hankalampaa ottaa eroa.

ap

Vierailija
27/32 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen osoittama kiinnostus on kyllä melkein aina puhtaasti positiivinen juttu. Veikkaan, että melkein kuka tahansa mies olisi mielissään, jos kohdalle sattuisi ihastuksensa myöntävä nainen. Naisten aloitteet ovat niin äärimmäisen harvinaisia kulttuurissamme, että tuollaisen kohteeksi joutuminen varmasti imartelisi aika paljonkin.

Mutta koska olen varattu ja onnellisesti parisuhteessa, en lämpenisi sen kummemmin. Jotain kilttiä kuitenkin sanoisin takaisin. :)

Vierailija
28/32 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) katuu syvästi flirttailuaan ko. naiselle koska sai riesan

tai

b) on liekeissä

tai

c) jotain siltä väliltä

Haluaisin kyllä tietää ihan oikeiden Miesten ajatuksia. Olen ollut itse vastaavassa tilanteessa kauan aikaa sitten, ts. olin ihan aavistuksen ollut ihastunut yhteen mieheen hetken aikaa, ja kun hän lähestyi minua paljon myöhemmin ilmaisten selkeän kiinnostuksensa, menin täysin sekaisin.

Pelkään kyllä, että tapauksesta riippuen mies voi ajatella olevansa kusessa saatuaan friikin naisen kannoilleen.

ap

Vierailija
29/32 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huono itsetunto,ole hyvä ja usko itseesi.Muuten kyllä,mies on kusessa.

Vierailija
30/32 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huono itsetunto,ole hyvä ja usko itseesi.Muuten kyllä,mies on kusessa.

Ai sen perusteella on huono itsetunto, kun ajattelen miehen olevan kauhuissaan? :) No täytyyhän sitä hieman skeptisyyttä olla.

ap

Vierailija
31/32 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää miesten näkemyksiä?

Vierailija
32/32 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zajmis cem—nibud i vse budet ok. t.nainen