Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä et ikinä uskaltaisi av:lla tunnustaa itsestäsi äitinä?

Vierailija
29.11.2005 |

Minä: tupakoin välillä imetyksen aikana.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- En välttämättä vaihda likaantuneita vaatteita päivän aikana, vasta - kylvyssäkin vauva käy korkeintaan kerran viikossa, paitsi silloin jos lähdetään kylään tai muualle, ihmisten ilmoille mennään puhtaana puhtaissa vaatteissa ja kuivassa vaipassa

Vauva on tyytyväinen ja iho hyvä joten en usko et hän mitenkään on kärsinyt laiskasta äidistään

Vierailija
22/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei saa olla totta. Kaikki muu on ymmärrettävää, mutta että vauvan pepun annetaan palaa pissassa ja kakassa pilalle.

Kidutusta! Kuule mamma, pidäpä itse aamusta iltaan samaa KUUKAUTISRÄTTIÄ niin tiedät miltä tuntuu. Taikka sitten Tenaa, jos olet repinyt alapääsi synnytyksessä pilalle ja pissa karkailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkavaipat vaihdetaan heti mutta pissavaippa vaan jos täyttyy. Nykyiset vaipat on vaan niin imukykyisiä että sinne mahtuu...mitä järkeä siitä imukyvystä on maksaa jos sitä ei edes käytä.

Ja vauvan iho, pepussa ja muualla, on ihan täydellisen hyvä. Ei näpyn näppyä tai muutakaan punoitusta. Jos olisi niin kai sitten useammin vaihtaisin vaippaa.

Vierailija
24/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käytän rahaa kosmetiikkaan ja itseeni 200-400 euroa kuussa, tässä ei ole vaatekuluja vaan ainoastaan ulkonäköön menevät rahat. Joskus enemmänkin

- tienaan bruttona kuussa yli 5000 euroa, jos bonukset lasketaan mukaan (on tietysti häpeä olla uraäiti, mutta senkin tunnustan)

- meillä on 300 neliön talo ja siivooja (kunnon äiti siivoaa itse ja neliöitä kuuluu olla yksilapsisessa perheessä vähemmän)

- olen 41 vuotias ja odotan toista lasta (mummoiässä, mutta onnekseni 10 v nuoremman näköinen panostuksen ansiosta)

- otan kaksi lasia viiniä viikossa, raskausviikkoja on 19

- en KOSKAAN vaihda 2 vuotiaan lapsemme vaippoja, jos mieheni on kotona

- en koskaan laita lastani nukkumaan (tosin luen hänelle iltasadut yms. mukavat jutut, mutta mieheni hoitaa kaikki rutiinit)

- ostan vuodessa keskimäärin 10-15 paria kenkiä, joissa on huikeat korot ja ovat todella epäkäytännöllisiä juhlasandaaleja kaikki (tosin osa alennusmyynneistä, mutta silti)

- teetän miesalaisillani töitä, joista otan kunnian itselleni (ei paljoa liity äitiyteen, mutta en haluakaan olla äiti vaan nainen)

- ja lopuksi: rakastan lastani ja miestäni yhtä paljon, jaankin suukkoja ja halauksia heille tasapuolisesti. Tosin lapseni puolesta olisin valmis kuolemaan. Mieheni puolesta todennäköisesti en.

Tällaista, ja kaikkea en jaksa listailla. Tässä ensimmäisenä mieleen tulevat asiat.

Vierailija
25/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep up the good work !

terv,

isämies

Vierailija
26/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en koskaan tee ruokaa. En osaa. Jäätyäni yh:ksi lapset söivät kotona pelkkiä eineksiä. (Nyt on onneksi ruuanlaittoa rakastava mies.)

-en käytä lapsiani neuvolassa (Rokotukset on kunnossa ja muut asiat on hoidettu lääkärissä.)

-en käynyt raskausaikana neuvolassa ennen viikkoa 34.

Vierailija
27/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaavat arvostella muita ja muiden valintoja. Huh huh!!

Vierailija
28/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kehtaavat arvostella muita ja muiden valintoja. Huh huh!!

Vierailija
29/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku näistä täydellisyyksistä arvostelee muita ja pönkittää omaa egoaan vaikka varaa ei oikein tunnu olevan. pienempi paha laittaa alle 3-vuotias hoitoon kun että kotona vaihdetaan vaippa kerran päivään tai syödään eineksiä tai ulkoillaan kerran viikossa.

Vierailija
30/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kypsä tuollaisiin vääryyksiin työelämässä!!!

Omia syntejäni ovat mm.:

- syötin esikoiselle kolmevuotiaaksi saakka " vauvojen puuroja" , niitä jotka saa helposti valmisjauheesta veteen sekoittamalla

- iltavellin tyttö joi tuttipullosta yli 3-vuotiaaksi asti

- olen tosi huono laittamaan ruokaa, joten lapset saavatkin valmisruokaa lähes päivittäin

- lapset söivät vauvoina miltei pelkästään valmispurkkiruokia

Olishan näitä, ja varmasti vielä pahempiakin... Mutta pääsihän näilläkin jo alkuun! ; )

Vierailija
31/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kenkiä en osta noin montaa, ja neliöitäkin on vaan 150. Mutta sitä mä en tajuu, miten joku voi tehdä 3 raskaudenkeskeytystä!! Yhden vielä ymmärtää, mutta että ei opi virheistään...Täytyy olla TYHMÄ että ei osaa käyttää ehkäisyä. Ja että ei sopinut elämäntilanteeseen...voi luoja miten itsekästä!!

Vierailija
32/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi syö lämmitettyjä jämiä tai purkkiruokaa

Vierailija
33/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtelen D- vitamiinit, kestovaippa viruu liian kauan likoamassa. Heitän lasisen sosepurkin roskikseen. Haluan välillä vetää pään täyteen. Ostin " vääränlaisen" turvaistuimen.

Vierailija
34/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ihmetellä, jos vaipat vaihdetaan kerran päivässä tms.

No, oma syntilista tulee tässä (kuka mitäkin sitten synniksi katsoo...):

* Ekan raskauden aikana poltin kaksi kertaa tupakasta jämät.

* Kolmannen raskauden aikana join loppuraskaudesta toisinaan lasillisen viiniä.

* Kaikki lapseni ovat juoneet velliä lähes kolmevuotiaaksi tuttipullosta.

* Joskus kun kuopus oli ihan vauva, pumppasin maitoa pulloon ja laitoin vauvan sänkyyn, tuin pullon peittoon tms ja vauva joi siitä maitoa kunnes nukahti; minä surffailin samalla netissä (olin samassa huoneessa).

* Kaikki lapseni ovat saaneet purkkiruokia lähes kaksivuotiaaksi (ei kuitenkaan kaikkia ruokia purkista).

* Kaikille lapsilleni olen huutanut rumasti.

* Kaksi lastani ovat olleet puolipäivähoidossa kun nuorempi on syntynyt.

* Joskus olen laittanut lapset tosi aikaisin nukkumaan, että saisin olla rauhassa. En ole jaksanut kuunnella kiukuttelua ja riehumista.

* Ulkona ei käydä joka päivä, ehkä kerran tai pari viikossa - paitsi kesällä käydään joka päivä.

* Unohdan aina d-vitamiinit.

* En ole enää aikoihin keittänyt tutteja tai pulloja.

Vierailija
35/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se oli sitten touhuillut itsekseen, onneksi ei löytänyt saksia tai keksinyt lähteä pihalle:(

Vierailija
36/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se oli sitten touhuillut itsekseen, onneksi ei löytänyt saksia tai keksinyt lähteä pihalle:(

Vierailija
37/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan vain joku lastensatu-cd kuulumaan ja siihen nukahtavat.

Vierailija
38/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tämä ketju on suunnilleen sitä mitä otsikon perusteella odotinkin.

Minusta te mammat olette aivan kohtuuttomia vaatimuksissanne toisianne ja itseänne kohtaan. Ei äidin mikään super-ihminen tarvitse olla. Suurimmalle osalle kasvaa silti erittäin yhteiskuntakelpoiset lapset. Tsemppiä arkeen & vähän anteeksiantoa itselle, ja toisille.

t. lapseton

Vierailija
39/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on nyt 1,5v ja juo edelleen pääasiallisesti tuttipullosta. Ainakin kolme kertaa päivässä menee pullollinen maitoa.

Lapsi myös nukkuu perhepedissä meidän kanssa.

Ei käydä ikinä perhekerhoissa eikä leikkipuistoissa. Kavereitakin tavataan vain pari kertaa kuussa.

Minäkin unohtelen niitä prkeleen D-vitamiineja.

Ukoillaan monesti vain 0,5-1h päivässä.

Vierailija
40/49 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja lapsi syö usein purkkiruokaa ja eineksiä.