Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehesi tietää naisten ulkonäköpaineista

Vierailija
14.12.2023 |

Tai siitä että kaunisvartaloinenkin saattaa inhota vartaloaan ja ei pysty olemaan alasti valot päällä edes oikein itsekseen, eikä ainakaan toisten nähden jne.

Onko normaaleilla miehillä yleensä mitään ymmärrystä näistä asioista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että miehet ei koe ulkonäköpaineita?

Vierailija
2/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no asia koskee toki välillisesti miestä mutta kyllähän jokainen mies

törmää tähän naisten väliseen kilpailuun, varsinkin alle 30 vuotiatten keskuudessa.

täällä on on tänä aamunakin huudettu naama punasena että miksi

jollaki on sitä ja tätä ja minulla ei ole.

miehenä vastaan asiallisesti ja pidättäydyn kommentoimasta asiaa

muutenkuin yleisellä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tietenkin voivat kokea, jopa enemmän ja asioista joihin ei voi vaikuttaa, kuten pituudesta.

Ei kaikki kysymykset ole vastakkainasetteluun pyrkimistä.

Vierailija
4/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin miesten ymmärryksestä littyen naisten ulkonäköpaineisiin, ei miesten ulkonäköpaineista. Jos haluat keskustella miesten ulkonäköpaineista, tee sille oma ketju. Jos ongelma taas oli pelkästään luetunymmärtämisestä, niin kirjoitetussa muodossa käytävä keskustelu ei ole sinun juttusi.

Vierailija
5/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo noita kaduilla lyllertäviä naisia niin on vaikea kuvitella, että ne välittäisivät ulkonäköpaineista hevon V ttua.

Vierailija
6/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aloituksessa puhuttiin miesten ymmärryksestä littyen naisten ulkonäköpaineisiin, ei miesten ulkonäköpaineista. "

No jos itse kokee ulkonäköpaineita niin on varmaan helpompi samaistua myös muiden vastaaviin paineisiin.

Aloituksen oletushan oli varmaan se että eivät miehet voi ulkonäköpaineista mitään ymmärtää. Mutta siis voivat.

Vierailija
7/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineet taitaa olla nuoremman polven ongelma sukupuoleen katsomatta . 

Itse tiedostan kyllä että mies kun mies pitää ihan tavallista naista seksikkäänä ja haluttavana ja harvan unelma on leikelty , irtoripsillä koristeltu ja ylimeikattu bimbo . 

Vierailija
8/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin katsomassa tyttäreni vanhojentansseja, tajusin jotain. Tytöt olivat sädehtiviä kaikki, eikä todelliset kaunottaret ja maantienharmaat juuri erottuneet toisistaan. Mutta ne pojat! Siellä oli tietysti ne muutamat kansikuvapojat, sitten suuri massa niitä ihan tavallisia ja vielä sitten vielä iso joukko niitä, joille ei ulkonäköarpajaisissa käynyt niin hyvin. Voisin vannoa, että noistakin nuorista juuri pojilla olisi paineita ulkonäöstään! Ei niillä tytöillä. Ei ainakaan olisi tarve. (Anteeksi, tiedän olevani kamala kun arvioin ulkonäköä)

Vierailija
9/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon miehesi tietää naisten ulkonäköpaineista

Tai siitä että kaunisvartaloinenkin saattaa inhota vartaloaan ja ei pysty olemaan alasti valot päällä edes oikein itsekseen, eikä ainakaan toisten nähden jne.

Onneksi minun ei tarvitse tietää. Onneksi voin valita kumppanini itse ja jättää itse itselleen muurinsa rakentaneet sinne oman muurinsa sisälle. Katsotaan sitten uudelleen, jos ovat joskus valmiita ottamaan päänsä hanuristaan ja kiipeämään muurinsa sisältä ihmisten ilmoille.

Tämä viesti voi vaikuttaa tylyltä, mutta ei ole miesten tehtävä ratkaista naisten itselleen rakentamia ongelmia.

Vierailija
10/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineet tulee sieltä pääkopasta, lakkaa vetämästä kaikki tunteisiin.

Vierailija
11/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköpaineet taitaa olla nuoremman polven ongelma sukupuoleen katsomatta . 

Itse tiedostan kyllä että mies kun mies pitää ihan tavallista naista seksikkäänä ja haluttavana ja harvan unelma on leikelty , irtoripsillä koristeltu ja ylimeikattu bimbo . 

Bingo!

Vierailija
12/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla miehenä ole ollut kuin mulkun koosta nuorempana paineita.

lopulta tilanne on asettunut enkä enää ajattele koko asiaa.

naisilla paineet on kokonaisvaltaisempia eikä niin fokusoituja mitä

miehillä näyttää olevan

Vierailija
13/13 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää sen että mulla ei ole mitään ulkonäköpaineita. Olen ihan nätti eikä ulkonäkö merkkaa mulle niin paljon, että huvittaisi lähteä haaveilemaan maailman kauneimman tittelistä. Näillä mennään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän