Mites tästä edetään?
Kiva mies on yrittänyt pyytää minua ulos jo useampaan kertaan, mutta en ole tyhmyyttäni suostunut. Takana on kipeä ero ja sen myötä olen tullut vähän varovaiseksi.
Mies on ihana ja on jaksanut osoittaa kiinnostustaan jo todella pitkään. Olen alkanut itsekkin vähän lämmetä uuden suhteen mahdollisuudelle ja mietin, että miten tässä asiassa voisi edetä?
Usklataisinko pyytää miestä ulos ja mikä olisi sellainen neutraali paikka jonne häntä voisin pyytää? Mitään yltiäromanttisia treffejä en kestä! En myöskään halua että asiat lähtevät etenemään tästä liian vauhdikkaasti.
Kommentit (3)
Yrittää huomioida, kehua ja olla mukana elämässäni, mutta ei ole enää uskaltautunut pyytämään ulos kun torppaan kaikki yritykset.
Yrittää huomioida, kehua ja olla mukana elämässäni, mutta ei ole enää uskaltautunut pyytämään ulos kun torppaan kaikki yritykset.
pyytää! vaikka kahvilaan tms "tavalliseen" paikkaan. Tai kävelylenkille jos asutte suht lähekkäin? Ei ainakaan kotiin noin aluksi.
Uskallat toki itsekin pyyytää ulos mutta tavallaan helpommalla pääsisit jos voisit vain suostua miehen johonkin ehdotukseen...
Ja tuosta varovaisuudestasi eron jälkeen ja siitä ettet halua edetä nopeasti voit miehelle ihan suoraan puhua, jos näyttää että hommasta olisi oikeasti tulossa jotain.