Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin tapa tai lause jolla sinut on isketty?

Vierailija
09.10.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vei jalat alta :D

Vierailija
2/7 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, lähdin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna persettä!kyllä, lähdin mukaan.

Vierailija
4/7 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en lähtenyt sen matkaan, ja alkoi kyllä vituttaa ihan vaan siksi kun se ei ymmärtänyt hienovaraista torjuntaani jo aiemmin...

Vierailija
5/7 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuralaisenani mies joka oli ollut minuun pitkään tolkuttoman ihastunut ja hänen läsnäolonsa ahdisti päivä päivältä enemmän, eikä ikinä oltu menty humalaista pussailua pidemmälle. Istuimme siinä baaritiskillä ja mies selitti tapansa mukaan jotain ihan liian siirappista (tyyliin "nyt tiedän vihdoin miltä näyttää kun jonkun kauneus riittää valaisemaan koko huoneen" jne.). Näytin kieltämättä varmaankin siltä että haluan hukuttautua lasiini tai vastaavaa. Viereeni baaritiskille sitten tuli todella komea mies jonottamaan juotavaa. Hän katseli huvittuneena minua ja miestä joka papatti minulle latteuksia taukoamatta. Viereeni tullut mies sitten tokaisi "En osaa kyllä runoja lausua yhtään, mutta miten olisi jos ostaisin pojulle päärynäsiiderin ja lähtisit minun matkaani?" Todella absurdi tilanne, mutta tuon miehen matkassa olen edelleen 7 buoden jälkeenkin :D

Vierailija
6/7 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt mukaan..

Vierailija
7/7 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halluutko että vien siut kottiin? No mullehan kyyti sopi mutta se läksikin menemään omaan himaansa, asiasta mainittuani se vaan sanoi että eihän hää maininnut senkummemmin että kenen kotiin. No veihän se mut mun kotiin lopulta. Jutusta ei seurannu sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän