Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en veisi ikinä lastani päiväkotiin! Siellä puhutaan niin paljo paskaa sekä lapsista että vanhemmista!

Vierailija
29.11.2005 |

Olin jonku aikaa harjottelemassa päiväkodissa ja se riitti.

Kaikkien reput tongittiin ja katottiin varavaatteet ja naurettiin huonommin pukeutuneiden lasten vaatteille.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsen vaatteet naurattaa jotakuta niin olenpa saanut edes jonkun hymyilemään sillekin päivälle!

Vierailija
2/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä missään huomannut moista! Jännä ilmiö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei voi miellyttää!

Vähän parempaa itsetuntoa naiset!

Vierailija
4/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä henk.koht. pidä siitä että hän kertoilee juttuja lapsista ja heidän vanhemmistaan, yleensä kiertelen ja kaartelen että saisin vaihdettua puheenaiheen. tiedän että hänellä on vaitiolovelvollisuus ja olen joskus siitä maininnutkin, mutta...

Vierailija
5/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä meni perille, välillä ei.

t. kiertävä hoitaja

Vierailija
6/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku siitä saa revittyä huumoria niin so what?

Hullulla on halvat huvit --> idiootilla ilmaiset!

Vierailija
7/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraisivat lasten vaatteille? Nauravatko he lapsillekkin, pilkkaavatko ja ivaavatko he lapsia?

2

Vierailija
8/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin jonku aikaa harjottelemassa päiväkodissa ja se riitti.

Kaikkien reput tongittiin ja katottiin varavaatteet ja naurettiin huonommin pukeutuneiden lasten vaatteille.

Niin ja he tietävät paremmin asiat kuin lasten vanhemmat itse. Toiseksi heillä riittää työnsä ohessa aikaa keskinäisiin välienselvittelyyn.

Vierailija
9/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki tarhat ole samanlaisia. Itse olen ollut tarhoissa töissä ja nyt ensi kertaa näin päin, että oma lapseni tarhassa. Ihan hyvin on mennyt. Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että yksityisissä tarhoissa henkilökunnalla parempi työmoraali jne.

Vierailija
10/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskon, että hoitavat kun lapset tykkäävät tosi paljon käydä päiväkodissa.

Vierailija
11/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huh huh!!

Jos meidän vaatteista saavat hoitsut iloa elämään, niin siitä vaan!

Vierailija
12/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut päiväkodissa ja tykkäsin kovasti. Sisarukseni olivat perhepäivähoitajalla, joka pyöritteli kaiken päivää videoita laiskuuttaan lapsille. Sukulaisperhe otti omat lapsensa pois perhepäivähoidosta, kun hoitaja paljastui kaappijuopoksi. Entisen pomoni perhepäivähoitaja samoin. Itse olen ihmetellyt esimerkiksi Itäkeskuksen tapaisissa ostoskeskuksissa sitä, miten paljon siellä on perhepäivähoitajia lapsineen kuluttamassa aikaa. Tuntuu, että aika moni perhepäivähoitaja on alalla vain ja ainoastaan siksi, että voi olla omien lastensa kanssa kotona. Muiden kakaroista viis. Toki parhaimmillaan pph on varmaan hyvä ratkaisu, mutta näitä lusmuja on paljon enemmän kuin päiväkodeissa.

Vierailija
13/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ongelma ole siellä päässä, missä juorutaan ja parjataan...jos niin tapahtuu. Itse kun tiedän, että mitään hävettävää ja naurettavaa ei ole.

Vierailija
14/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäsitpä vaan miten paljon ne perhepäivähoitajat ehtivät puhuakkaan sitä paskaa niillä leikkikentillä!

t.sivustakuunnellut useamman kuukauden ajan

Vierailija
15/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oikeestaan missään, koska kaikkialla on noita ihmisiä, jotka puhuvat toisista pahaa. Mutta sitten kannattaa miettiä, että missä se vika on?

Minua ei haittaa vaikka kuinka jauhavat paskaa keskenään sielä, jos he siitä saavat jonkinlaisen tyydytyksen. Kunhan itse en sellaseen sorru.

Vierailija
16/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei todellakaan muuta tekemistä ja saavat siitä jotain, niin ihan vapaasti saavat nauraa. Aina esittävät iloista ja ystävällistä edessä päin. Luottamus mennyt, mutta niin vahva itsetunto, et paskapuheet ja naurut ei hetkauta.

Vierailija
17/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisinkin naista, jonka omat lapset jo lentäneet pesästä, hoitopaikkana suuri omakotitalo ja mieluiten ammattitutkinnon suorittanut.

Vierailija
18/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä Minun MUSSUKKANI hoitajiksi! Vissi on näin!

Vierailija
19/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos tältä palstalta saamani mielikuva kotiäideistä (katkeroituneita, kateellisia, pikkusieluisia ja mustavalkoisia ihmisiä) pitää paikkansa, luulempa että moni lapsonen sai kaikista huonoimmat vaikutteet ihan niiltä omilta vanhemmilta. Ja ne vaikutteet ovat niitä jotka myös eniten vaikuttavat ja jäävät elämään, omia vanhempiaanhan lapsi eniten uskoo.

Vierailija
20/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku on tarpeeksi lapsellinen nauramaan meidän lapsen vaihtovaatteille (en kyllä ala vaihtovaatteiksi mitään kalliita ryysyjä laittamaan, repussahan ne vaan makaavat tyhjän panttina yleensä!), ei paljon mua hetkauta. Kunhan tekee varsinaisen hommansa kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi