Minä en veisi ikinä lastani päiväkotiin! Siellä puhutaan niin paljo paskaa sekä lapsista että vanhemmista!
Olin jonku aikaa harjottelemassa päiväkodissa ja se riitti.
Kaikkien reput tongittiin ja katottiin varavaatteet ja naurettiin huonommin pukeutuneiden lasten vaatteille.
Kommentit (24)
Vaikka kyllähän kaikissa ammateissa voi olla niitä, joilla on kuukautiset tulossa.. ;)
En ole urallani kuullut koskaan NAURETTAVAN lapsen vaatteille. Mitä ideaa siinä olisi. Joskus kerran viikossa huokaillaan, kun ei löydetä sieltä repusta vaihtovaatetta vaan se on tyhjä. JA lapsi odottaa nakuna vieressä kuivaa vaatetta päälleen.
Olen kyllä vakuuttunut, että tietoomme tulisi, jos lapsille naurettaisi päiväkodissa. Sen verran tarkaan molemmat kertovat päivän tapahtumista ja tietävät jutut. Kertoilevat, mitä kukin on sanonut milloinkin. Ja jos lapsemme eivät näistä nauruista tiedä, niin mulle on aivan sama, kunhan hoitajat hommansa hoitavat hyvin.
Jos luulette tällaista tapahtuvan, kyselkääpä lapsiltanne, miten hoitajat toimivat. Meillä lapset 2v ja 4v ja olemme jo kuulleet (kyselemättä) monia juttuja hoitajista, tähän asti ainoastaan positiivisia:). Ja tiedän, että tästä kääntöpuolena myös hoitajat ovat kuulleet meistä...;) Ja jos elämämme naurattaa, hyvä niin. Kten joku sanoikin, hyvä, ettei itketä
Et ollut oikealla alalla eikä motivaatiosi kohdallaan?
Kostat mustamaalaamalla päiväkoteja ja henkilökuntaa.
Grow up.
kakanjauhantaan sortuisi. Se on vaan omaa huonommuutta, jos pitää toisista kakkaa jauhaa!!