Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi päivähoitopaikan hakeminen olla näin prrrkln vaikeaa!

Vierailija
29.11.2005 |

Eihän netistä löydy mitään järkevää tietoa! Mistä niitä pirun lomakkeita saa? (Jos ei pysty tulostamaan) Ja miten haetaan useampaan päiväkotiin, kun lomakkeessa on vaan yksi pieni rivi toivotulle hoitopaikalle? Eikö siihen pitänyt voida laittaa myös kakkos- ja kolmosvaihtoehto?! Ja sitten se jumankekka pitäisi vielä palauttaa henk.koht. suoraan päiväkotiin???!!! Siis missä välissä sinne pitää ängetä? Mistä sitä tietää, koska sinne voi mennä.

Helsingissä asutaan. Huomenna soitan kyllä johonkin neuvontaa, mutta oonko mä vaan tosi tyhmä vai miten tää tuntuu niin monimutkaiselta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotia nimetä, kirjoitat vain alueen miltä haluat paikan. ei se mulle ainakaan mitään stressiä aiheuttanut.. :)

Vierailija
2/8 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdasta. en ole varma en ole katsellut helsingin sivuja mutta oman paikkakuntani sivuilta se hakulomake ainakin löytyi ja hyvät ohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi viedä takaisin milloin vain ei siellä kukaan pahakseen pistä jos tuot " väärään" aikaan.

Vierailija
4/8 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt valttia. Lähimipiin päiväkoteihin otetaan lapsia hakemusten saapumisjärjestyksessä ja nyt on kuulemma jo kiire.

ap

ps. Niin, sille ihmettelijälle tiedoksi, että kotona olen ollut vasta vuoden, mutta olen stressaajatyyppiä ;)))

Vierailija
5/8 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä stressaa, kylläse hoitopaikka varmasti löytyy varsinkin jos olet viemässä hoitoon vasta 06 syksyllä!

Vierailija
6/8 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo nettisivutkin ovat aika sekavat. Mutta toivotaan, että paikka saadaan...

Vierailija
7/8 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli päiväkodit täynnä ja jonot kasvoivat.

Vierailija
8/8 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta... tää oma alue on aika laaja ja se käsittää sellaisiakin kaupunginosia joihin täältä meiltä pitää ajaa ihan järkyttävien ruuhkien läpi kaupungissa. Ois ihan hirveetä, jos lapsen päiväkotimatkaan (meidän vanhempien työmatkat ja suunnat huomioon ottaen) pitäisi varata ruuhkien takia toista tuntia, kun vieressä on pari tosi hyvää päiväkotia. Hermostuin tosiaan, kun soitin lähipäiväkoteihin ja selvisi, että pitäisi nyt pian hakea. Vaikea tietää mikä niistä on paras lapsellemme -haen kai sitten lähimpään... Jos nyt sitten hakemuksen saan hankittua ja paikalle kiikutettua ;)

ap

ps. Tää nyt ei ehkä oo yleisesti kiinnostavaa, kunhan jupisen täällä itsekseni ;)))