Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi jotkut 30+ ikäiset näyttävät nuorilta naisilta
Kommentit (22)
Mä näytin vielä 30+ ihan kakaralta, olin tosi babyface ja esim k 16 leffaan kysyttiin vielä paperit ja tosi pitkään kuljin bussissa lastenlipulla:D 3 lapsen äiti.
Työelämässä tuo oli hankalaa kun kuitenkin oli suht vaativassa tehtävässä eikä kukaan oikein ottanut tosissaan, piti vaatetuksella yrittää näyttää vanhemmalta ja kokeneemmalta kuin oli. Tuosta jäi tietty vähän outo mielikuva itsestä, vieläkin ikäisteni (50+) seurassa tunnen itseni ihan tytöksi.
Iho on vieläkin auringonotosta huolimatta sileä ja kimmoisa erityisesti vartalossa. Kasvoissa on naururypyt silmäkulmissa ja iho pehmeämpi kuin ennen, silti ei ole "bokserinposkia" tms
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla johtuu varmaan geeneistä. Olen liian laiska hoitamaan iihoani säännöllisesti enkä juuri edes meikkaile (tosin ei ole pakkelitkaan sitten vanhentaneet ihoa). Lapsiakin useampi. Mun äiti on ollut aina ikäistään nuoremman näköinen. Pitkä ja hoikka. Olen ainakin tosi paljon äidin näköinen joten uskon että ne geenit on sieltä tulleet. Reilu pari vuotta sitten, liki 39-vuotiaana sain alkossa viinipullon ostaessani esitellä papereita. Nyt ikää 41v. Niitä ryppyjä vielä odotellessa :)