Synnytyslakki hukassa, ja supistelee!!!
Mitä teen? Supistusten väli jo 7 min.
Kommentit (25)
Soita sinne synnärille ja kysy voiko tulla ilman lakkia. Luultavasti eivät juoli. Että vieläkö ehtisit varautua kotisynnytykseen?
ota joku pipo. Mm-kisapipo viime kevään lätkäkisoista on hyvä, jos on. Hätätilassa lainaa vauvan varusteista sellainen leuan alle solmittava lakki. Mies voi vähän pidentää nauhoja.
ota joku pipo. Mm-kisapipo viime kevään lätkäkisoista on hyvä, jos on. Hätätilassa lainaa vauvan varusteista sellainen leuan alle solmittava lakki. Mies voi vähän pidentää nauhoja.
Muille vinkki: pitäkää sitä foliota aina kotona varalla! Siitä saa muotoiltua synnytyshattua joka lähtöön, on blingiä ( ainakin kiiltää niin, että harakat tykkää) ja bonuksena eivät kätilöt pääse niillä laitteillaan lukemaan ajatuksianne.
JOS OLET OULUSTA LAITA MIES HAKEMAAN MUN LAKKI LAINAAN! YKSITYISYYDEN SUOJELEMISEKSI JA VARMUUDEN VUOKSI MENEN NYT LINNANMAAN PRISMAAN SYNNYTYSLAKKI PÄÄSSÄ JA LAULAN SYNNYTYSLAULUA! SUN MIES VOI MUT SIELTÄ TUNNISTAA! ÄLÄ EPÄRÖI PYYTÄÄ APUA ON TÄMÄ TÄRKEÄ ASIA!
Se ajatustenluvun estäminen on tosi tärkeää!
Tai jos on kova sade niinkuin tänä syksynä on ollut niin voit elmukelmulla kierittää pääsi ympäri. Mutta älä laita liian tiukkaan! Äläkä suun tain nenän ympäri.
Kaalinlehti kuulemma toimii myös viilentäjänä - miten olisi sellainen? On myös luomua!
On foliota, virkattua ja kumista mallia. Ainakin TAYSissa on, kysy kätilöltä.
Synnärilläkin myydään niitä, älä hermostu On foliota, virkattua ja kumista mallia. Ainakin TAYSissa on, kysy kätilöltä.
käytetään synnytyksessä imukuppina, ei lakkina
siis mulla on jo kaksi lasta enkä silti tiedä.
tarkkaan ja ajatuksella luet tämän ketjun, niin se valkenee.
siis mulla on jo kaksi lasta enkä silti tiedä.
Tiiätkö, sun mies on pettänyt sua eikä ne lapset olekaan sun :( Jos ne olisi sun biologisia lapsia, niin tietäisit kyllä. Miehet on kyllä sikoja!
Lainaa miehen karvalakkia. Tyhmästä päästä kärsii koko synnytys.