Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2M + sinä kimpasta

Vierailija
08.10.2012 |

Onko joku (oikeasti) uskaltanut lähteä esim. baarista kahden miehen pantavaksi? Miten tutustuminen ja itse homma meni ja mitä niinkun teitte?



Tai onks teistä ihan normisettiä nykypäivän sinkuilla että tollastakin tehdään tuosta vain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko orkut molemmilta?

Tarkoitatko, että sainko siis itse, vai sainko molemmilta tulemaan orkut...? Koko tilanteessa vain yksi meistä sai, ja se en ollut minä. Toista miestäkin jännitti sen verran, ettei pystynyt tulemaan, itse nyt en muutenkaan vieraiden miesten kanssa ole ikinä lauennut, joten en ollut edes lähellä, vaikka tilanne olikin hyvin kiihottava.

melkoista sähläystä ja muutenkin erikoista antaa vieraiden panna tuosta vaan ilman että saa itse orkkuja.

Muutenkin tuntuu, että yhdenillan suhteissa naiset ovat ihan innolla vaan miehen panoalustana saamatta juuri mitään.

Vierailija
2/5 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoista sähläystä ja muutenkin erikoista antaa vieraiden panna tuosta vaan ilman että saa itse orkkuja. Muutenkin tuntuu, että yhdenillan suhteissa naiset ovat ihan innolla vaan miehen panoalustana saamatta juuri mitään.

Seksistä voi kyllä toki nauttia, vaikkei orgasmia saa. En ole pyytänytkään ymmärrystä, joten tää on ihan hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä sen kummemmin tutustuttu, koko juttu lähti läpästä kehittymään ja lopulta tilanne oli lähinnä siitä kiinni, että kuka perääntyy ensimmäisenä... Kukaan ei sitä tehnyt, joten niin lähdettiin (kaikki ensikertalaisia) ja vietiin kunnialla loppuun asti. =)



Mitä tehtiin, no pantiin. Ei se mitenkään sujuvaa ja hohdokasta ollut (vaikkei oltu erityisen humalassa), mun naisena piti ottaa siinä vähän ohjat käsiini ihan vaan ettei ois mennyt täysin koomiseksi, kun ei tuntunut mikään etenevän. Yhdet panot ja se oli siinä.



Hienoa se silti oli, on sitä ollut mukava muistella. =) Ei ollut normisettiä, ja nyttemmin tietysti täysin poisluettu vaihtoehto, kun olen naimisissa.

Vierailija
4/5 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä sen kummemmin tutustuttu, koko juttu lähti läpästä kehittymään ja lopulta tilanne oli lähinnä siitä kiinni, että kuka perääntyy ensimmäisenä... Kukaan ei sitä tehnyt, joten niin lähdettiin (kaikki ensikertalaisia) ja vietiin kunnialla loppuun asti. =) Mitä tehtiin, no pantiin. Ei se mitenkään sujuvaa ja hohdokasta ollut (vaikkei oltu erityisen humalassa), mun naisena piti ottaa siinä vähän ohjat käsiini ihan vaan ettei ois mennyt täysin koomiseksi, kun ei tuntunut mikään etenevän. Yhdet panot ja se oli siinä. Hienoa se silti oli, on sitä ollut mukava muistella. =) Ei ollut normisettiä, ja nyttemmin tietysti täysin poisluettu vaihtoehto, kun olen naimisissa.

Saitko orkut molemmilta?

Vierailija
5/5 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko orkut molemmilta?

Tarkoitatko, että sainko siis itse, vai sainko molemmilta tulemaan orkut...? Koko tilanteessa vain yksi meistä sai, ja se en ollut minä. Toista miestäkin jännitti sen verran, ettei pystynyt tulemaan, itse nyt en muutenkaan vieraiden miesten kanssa ole ikinä lauennut, joten en ollut edes lähellä, vaikka tilanne olikin hyvin kiihottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän