Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rv:lla pelkopolin synnytystapa-arvio?

Vierailija
08.10.2012 |

Minulle se on merkitty vkolle 30! Voiko olla mahdollista, eikö se vauva voi vielä esim. kääntyä...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi hyvinkin kääntyä vielä monet kerrat!

Itse pelkäsin sektiota, mutta se meni hyvin sitten kuitenkin.

Vierailija
2/8 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla viikoilla kuin yleensäkkin eli 36-37. Pelkopoli ei täällä ainakaan vaikuta siihen milloin synnytystapa päätetään, siihen kyllä voi vaikuttaa mikä se päätös on. Odottaminen oli tuskaa mutta loppujen lopuksi oma toive huomioitiin ilman suurempaa sotaa, joten ei valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä voivat katsoa mahtuuko esim. tulemaan alakautta, kun on 10 viikkoa vielä jäljellä?

Onko sitten vielä toinen käynti joskus rv36/37?

t. ensikertalainen...

Vierailija
4/8 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä voivat katsoa mahtuuko esim. tulemaan alakautta, kun on 10 viikkoa vielä jäljellä?

t. ensikertalainen...

nehän katsoo että voitko ylipäänsä synnyttää alakautta, ei mittaile vauvan päätä

Vierailija
5/8 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ensikertalainen...

kyllä suunnilleen saavat painoarvion käynnilläsi, ja siihen sitten lisätään noin loppuaikana kertyvä paino. Ainakin jos ravitsemuksesi on ok jne, niin he pystyvät antamaan noin arvion.

Itselläni tehtiin arvio viikoilla 36 ja se osui ihan nappiin. Voithan pyytää uutta käyntiä myöhemmin, jos epäilyttää.

Minulle on tehty yksi sektio. Seuraavassa raskaudessa alusta asti pelkäsin, että joudunko taas sektioon. Eka sektio oli suunniteltu. Tokassa raskaudessa synnytys käynnistyi ok, vielä s-salissa iloitsin, että en joutunut sektioon... toisin kävi, hätäsektio tuli lopulta. Traumat on sanoinkuvaamattamot. Olen todella katkera.

Vierailija
6/8 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nyt, mitä tuolla rv 30 käynnillä on ja miten se menee, pyydän varmaan kyllä vielä uutta käyntiä jos näyttää naftilta että mahtuuko tulemaan alakautta.

Peloista on keskusteltu kätilön kanssa synnytyspelkopolilla, mulla on tuo lääkäriaika erikseen, mutta siis samalla polilla ja sanoivat että se on sitten se "synnytyspelkolääkäriaika"...(?).

Mitäs sitten, jos eivät anna uutta käyntiä...yksityiselle?

Vierailija
7/8 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nyt, mitä tuolla rv 30 käynnillä on ja miten se menee, pyydän varmaan kyllä vielä uutta käyntiä jos näyttää naftilta että mahtuuko tulemaan alakautta.

Peloista on keskusteltu kätilön kanssa synnytyspelkopolilla, mulla on tuo lääkäriaika erikseen, mutta siis samalla polilla ja sanoivat että se on sitten se "synnytyspelkolääkäriaika"...(?).

Mitäs sitten, jos eivät anna uutta käyntiä...yksityiselle?

kyllä ne antaa sen uuden ajan, jos koet sen tarpeelliseksi ja myös tuot sen mielipiteesi selvästi esille.

Vierailija
8/8 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut rv 37+6, mutta lapsi päättikin syntyä 37+3. Onneksi pelkäämäni asia ei tapahtunut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän