Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirat ostettu 28v ja 34v. onko sinusta olleet hyvät iät?

Vierailija
07.10.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua risoo jos mä tänään täällä kysyin, että kun ollaan saatu lapset 28 ja 34-vuotiaina, että mitä muut siitä ajattelee?

Ajattelin itsekin että on aika perus iät olleet varmasti kanssa lasten saanille, mutta kuhan kysäisin, koska jonkun mielestä jopa vanhoja oltiin ;)

Ja ei, se kysyminen ei vaikuta mitenkään meidän omiin mielipiteisiimme. Ollaan tyytyväisiä siihen että tuon ikäisinä lapset saatiin, mitään emme muuttaisimme. Mutta saahan sitä huvikseen kysyä.

Jos tänne saman päivän aikana ilmestyy toinen tämmöinen saman tyylinen aloitus missä on samat iät niin eipähän tarvitse ajatella että mistä helvetistä se repäisty!!!!!

Valita sinne mun tekemään ketjuun jos on ilmeisesti jotain valittamista ja niin tylsä elämä sinulla.

Vierailija
2/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt myöhäistä katua, sanottiin täälä mitä tahansa ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ohhoh mikä kilahdus!

Mikä ihme, että aina pitää hakea jotain vahvistusta omalle normaaliudelleen vinkuen ja vonkuen. Mihin on maalaisjärki kadonnut kun kaikesta pitää olla niin helvetin epävarma ja miettiä mitä muut ajattelee.

Tässä ketjussa voidaan puhua sopivasta koirien hankintaiästä. Tarkoituksella en tullut sinun ketjuusi, voit siellä ihan rauhassa vinkua ja vonkua vahvistusta keskimääräisyydellesi ja normaaliudellesi. :)

Vierailija
4/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hakenut vahvistusta ollenkaan, mutta eihän täällä perseen reiät osaa taas lukea suomen kieltä!

Kuten sanoin; huvikseen kysyin ihmisten mielipiteitä.

Odotas vaan etsin sinulle sen meidän ketjun niin voidaan verrata onko kopio meidän ketjusta.

Vierailija
5/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas vaan etsin sinulle sen meidän ketjun niin voidaan verrata onko kopio meidän ketjusta.

Vaikutat todella yksinkertaiselta :O Juu ei tarvii kaivella mitään ketjuja mulle :D

Vierailija
6/9 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1704742/lapset_saatu…

Siinä on. Eipähän tarvitse miettiä onko tämä sinun ketju sarkasmia meitä kohtaan!

Jumaliste.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa.

Vierailija
7/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on. Eipähän tarvitse miettiä onko tämä sinun ketju sarkasmia meitä kohtaan!

Jumaliste.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa.

Mikä SUA vaivaa? Olet ihan pimeä reaktioinesi :O

Vierailija
8/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ketjusta?

Ainoastaan tuo koirat sana vaihdettu tuohon, sama olisi kuin lapset. Ja samana päivänä vielä tehty, voi vitsi mikä sattuma!

Jos et pysty myöntämään että tämä sinun ketjusi oli sarkasmia minua kohtaan. Niin kyllä valehtelet korvat heiluen.

Sanoo mulla vaisto. Muuta en rupea edes uskomaan, vaikka väärässäkin voin olla.. mut sit ois aivan perkeleen hyvä sattuma..

Vierailija
9/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika seniorikoiria.