Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten seksuaalisuus väsyttää

Vierailija
07.10.2012 |

Olen 27v ja omannut mahdollisuuden seksiin kerran elämässäni, jollei alaikäisiä ja hyvin lihavia naisia (osa näistä itse asiassa lihavia alaikäisiä tyttöjä) ei lasketa.

Lähestyn naisia aina silloin tällöin mutta yöelämään olen kyllästynyt täydellisesti.

Koen että mies on naiselle pelottava ja jännittävä ruma mörkö joka toisaalta kiinnostaa kuten tivolin kauhutunneli lapsia. Eli siinä on sellaista hillittyä hirvitystä ja sitten aikuisena seksin suhteen vielä sellaista tabujen rikkomistakin ja tuhmana olemista.

-

Minun mielestäni mies taas ei voi ikinä olla 'tuhma' koska seksi ja läheisyys on miehelle luonnollinen asia, jopa sellainen asia jonka takia tehdään hengenvaarallisia temppuja. Nainen taas taistelee henkensä edestä välttyäkseen seksiltä miehen ehdoilla.

-

Toinen ero tuohon tivolin tunneliin on se että tunneli ei tule lapsen luo mutta mies tulee naisen luo. Naiset haluavat miehen joka "tietää mitä haluaa" ja tämä tarkoittaa aina sitä että mies haluaa tätä puhumassa olevaa naista. Siis mitä kovempaa mies huohottaa, vonkaa, rähmii, vinkuu ja tuijottaa sonnin katseella, sitä haluavampi ja toivottavampi hän sitten on koska naiselle seksissä on paljolti kyse itsetunnon kohotuksesta. Nainen hyytyy täydellisesti jos ohjat jäävät naisten käsiin ja kokee jopa syvää vastenmielisyyttä sellaista miestä kohtaan joka ei yritä tulla päälle.

-

Pikkutyttöä saattaa vielä pojan anatomia kiinnostaa täysin välittömässä mielessä mutta aikuiselle naiselle miehen vartalo ei ole enää mikään itseisarvo vaan enemmänkin työkalu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt yhtään mitään... Siis poikuus on tallella koska olet vain kerran saanut mahdollisuuden seksiin? Ja sitten kehität jotain ihme teorioita päässäsi. Vai siis mikä on ongelma? Naisten seksuaalisuus? Mikä sun pointtisi on?

Vierailija
2/4 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee sama tyyppi. Ei ole pakko yrittää harrastaa seksiä naisten kanssa. Eikä kannata yleistä. Suuri osa naisista tosiaan harrastaa seksiä ihan eri syistä kuin miehet, mutta kyllä niitä nautiskelijoitakin on, joita panettaa muulloinkin kuin ovulaation aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmeellisiä yleistyksiä.

Ymmärrän yksipuoliset näkemyksesi jos et ole kerta päässyt tekemään empiiristä tutkimusta kertaakaan.

Olisikohan vika jossain omassa toimintamallissasi,

tai siinä että uskot naisten tahtovan tietynlaista lähestymistä?

Itsevarmuus on kova sana. Samoin kehuminen, tottakai! Suomalaisten miesten ongelma on, että he kuvittelevat yhden yön suhteissa toisen ihmisen olevan pelkkä lihakimpale, nautinnon väline. Tosin, sama saattaa piillä naisissakin.

Ulkomaalaisten kanssa olen huomannut, että vaikka kyseessä olisi yhden yön juttu, on aina tilaa hellyydelle. Sille, mikä erottaa seksin masturbaatiosta.

Tietenkin tämäkin on yleistys, mutta Englannissa asuessani huomasin tämän eron.

Miehiä ei pelottanut kehua naista, ja toisinpäin.

Miksi suomalaisten seksi on monesti omaan pussiin pelaamista, sekä miesten että naisten puolelta?

Itse voin sanoa nauttivani poikaystäväni kosketuksesta ja kehosta, en pelkästään kehumisesta. Ja kyllä me molempien ehdoilla mennään, siitä koitan pitää huolen. Kundikaveri on vaan niin lääpällään, että sillä suuri kicksi on tehdä sellaisia juttuja joista tietää minun pitävän. :)

Edellisessä suhteessa minun seksin tarpeeni oli suurempi kuin miehen. Häntä jotenkin ahdisti se, että minä otan ohjat käsiini. Tässä maassa sukupuolistereotypiat ovat juurtuneet myös seksiin. Ei ihme jos naista pelottaa osittaa valtaa sängyssä.

Että sillälailla! Sorry, mutta ihmeellistä marinaa. Ole herrasmies äläkä mörkö, niin ehkä joskus voi onnistaa.

Vierailija
4/4 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoista ajattelua, pojot siitä.