Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivesipunktiossa olleita?

29.11.2005 |

Olin Np-ultrassa ja sain riskilukemaksi 1/40 kun normaalin raja on 1/250. Ultraan oli liitettynä veriseerumikoe. Niskaturvotus oli 2,5mm.

Menen punktioon pian.

Kysyisin millaisia tuloksia olette saaneet NP-ultrasta kun punktiossa on varmistunut kromosomipoikkeavuus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin NP-ultrassa ja kanssa 2,5 mm sekä seerumilla rv 15 muistaakseni 1/45 ja menin yksityisesti lapsivesipunktioon, koska kunta totesi että ei riski " riittävän suuri" . Punktion jälkeen pelkäsin keskenmenoa koska vuotoa jonkin verran, ei ole riskitön sekään ! Terveen pojan kromosomit. Poika nyt 6v.

Vierailija
2/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Np-ultrassa normaalilöydöksen, menin silti ikäni puolesta (37) punktioon, kun kuntani sitä tarjoi. Tuloksena normaalit pojan kromosomit. Syntyi kuitenkin vammainen poika, jolta puuttui yhdestä kromosomista pala, mikä todettiin pojan ollessa 3 kuukauden. Eli punktion tulos ei ole 100% varma edes kromosomien osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeen arvo oli 1/80 ja yhteenlaskettuna sekä NP-ultra ja verikoe arvoni oli 1/35. Tämä tapahtui heinäkuussa 2004 ja olin silloin 37v. ja raskaana 12+ rv. Asun Usa:ssa mutta olin kesälomalla Suomessa joten menin sitten istukkatutkimukseen.

Tulos oli normaali ja odotin vastauksia 2.5 viikkoa. Kun palasin kotiin ja menin viikolla 20 rakenne-ultraan niin silloin vauvan sydämmestä löytyi muka jotain. Menin erikoissydän ultraan. Kaikki oli kuitenkin ok.

Ja ihana pieni TERVE poika vauva syntyi 38+5 raskausviikolla tammikuussa 2005.

Onnea matkaan!

Mulberry ja pieni mies 10 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi