Mitä exäsi tuumaisi, jos lähettäisit hänelle lähikuvan toosastasi?
Kommentit (15)
Mies tykkää aina toosasta. Vaikka ei tykkäisi sen kantajasta
että sulla on alkanu viikset kasvaa ja kasvojenkohotuskin ois paikallaan.
No edellistä exää meinaan.
Se tuumaisi 9 vuoden jälkeen, että tule käymään, kun poikkeat tässä kaupungissa. Olit paras teistä kaikista. Oletko yhä yhtä kiihkeä?
Sen verran on kauan kun on sen viimeksi nähnyt.
Katsoisi numerotiedustelusta että mistä numerosta on tullut, ja pitäisi sitä jonkinlaisena kiusantekona. Ei mitään kontaktia 7 vuoteen, ja sitten toosankuva puhelimeen...
Varmaan se tykkäisi kun se usein pyytää lähettelemään tuhmia kuvia/videoita.
(Nainen ei käytä sanaa toosa, ap on mies.)
...että missään muualla ei kyllä tule vastaan ihanan omalaatuisia aloituksia :D
lähettäisi pillukuvia kenellekään, joten ensin mun pitäisi miettiä, että mitä mulle on tapahtunut jos niin tekisin (joku vakava päävamma?). Sitten vasta voisin pohtia sitä mitä joku vastaanottaja tuumaisi.
A) miksi joku ottaa kuvia pillustaan?
B) miksi hän lähettää niitä kenellekään, oli sitten exä, nyxä, äiti, serkku toi joku muu?
Olen hänen elämänsä kyhäelmälle niin massiivinen uhka :-D.
AP taisi lähettää nykyiselle miehelle kuvan toosastaan ja se menikin epähuomiossa exälle. Vai?
ja kysyis, että onko mulla kaikki hyvin..
lähettäisi pillukuvia kenellekään, joten ensin mun pitäisi miettiä, että mitä mulle on tapahtunut jos niin tekisin (joku vakava päävamma?). Sitten vasta voisin pohtia sitä mitä joku vastaanottaja tuumaisi.
A) miksi joku ottaa kuvia pillustaan?
B) miksi hän lähettää niitä kenellekään, oli sitten exä, nyxä, äiti, serkku toi joku muu?
onneksi exäni tajuaisi että mulla taitaa nyt moottorit käydä mutta kukaan ei ohjaa.. jos saisi vaikka sitten apua itselleen ;D
T:19
Yksi olisi kyllä tosi ihmeissään kuoleman rajan tuolla puolella, mutta vielä enemmän minä, jos vastaisi viestiini.