Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170cm/70kg nainen kyselee:

Vierailija
07.10.2012 |

Onko niin, että ihmisen painon näkee suurinpiirtein ulospäin? Olen halunnut ajatella, että näytän aika hyvältä 70-kiloiseksi ja tietyissä vaatteissa jopa hoikalta. Mutta mitä jos muut ihmiset näkevät minut lihavana ja vain itse pidän itseäni upeana?

Tämä ei sinänsä haittaa ja minulla on muutakin ajateltavaa elämässäni, mutta tällaista tuli tänään mieleen :) Mielipiteitä, kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon että näytät upealta

Vierailija
2/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä erehtynyt joskus ihmisen painossa lähes 10 kiloa, eli pitänyt jotain ihmistä suunnilleen saman painoisena, ja saanut kuulla tämän painavan n 10 kiloa enemmän.

Mutta, silloin on ollut kyseessä reipaan urheilullinen ihminen, jolla varmasti myös lihasta ja sellainen sporttinen ryhtikin. Itse olen BMI 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muistan että mitoissa 172/70 tunsin itseni lihavaksi, mutta nyt 96 kiloisena voisin maksaa aika paljon että painaisin nyt tuon 70! (Enkä valittaisi koskaan että olen lihava!)

Vierailija
4/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät yllättävän erilaisilta. Lihaksikas näyttää aina paremmalta kuin löysä, ja tiimalasi paremmalta kuin omenavartalo. Täältä voit katsella suunnilleen samankokoisia:

http://www.mybodygallery.com/search.html?height=5+7&weight=150&pant=any…

Vierailija
5/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitoin oman painoni ja pituuteni.

Vierailija
6/6 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin noissa mitoissa tisseihin ja silti kapea vyötärö ja pieni peppu.

Ehkä tosi lievää löysää vyötäröllä, mutta selvä kapea vyötärö silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän