Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritsiskö teitä tällainen parisuhteessa/avioliitossa?

Vierailija
07.10.2012 |

Mies on sairaanhoitoalalla, työpaikalla n. puolet ja puolet miehiä ja naisia.

Hänelle tulee kuitenkin vain työpaikan naisten kaverikutsuja facebookkiin. Ja tasaiseen tahtiin, viikossa ehkä pari. Eikä mitään vanhoja kääkkiä, vaan kauniita nuoria naisia.

Miehen mielestä olen "sairaalloisen mustasukkainen", kun sanon, että ihmettelen tätä ja rehellisesti olen sanonut, etten siitä kauheasti pidä. En kuitenkaan ole kieltänyt miestäni lisäämästä näitä työkavereitaan.

En epäile miestäni uskottomuudesta, mutta tiedän, että hän mielellään katselee kauniita naisia. Kuka (terve) mies nyt ei katselisi. Mutta... Miksi mies suuttuu tästä, että ihmettelen, ettei miestyökaverit kelpaa face-kaveriksi ja kerron mielipiteeni?

En ole enää aikoihin tosin pitänyt tästä mitään melua, vaikka niitä neitosia tulee joka viikko lisää miehen kaverilistalle. Silti ihmettelen.

Ollaan siis naimisissa, asiat on ok ja kaksi lastakin on siunaantunut. Tämä vain mietityttää. Miten te muut av-kanssasisaret reagoisitte? :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kyllä hivelee naisten osoittama huomio...

No ei fb-kaveriksi pyytäminen nyt mitään sen kummempaa "huomiota" ole mun mielestä. Monilla vaan on tapana pyytää kaikki työkaverit fb-kaveriksi myös. Ja kun joku on pyytänyt niin fb alkaa ehdotella muillekin että tämän voisit tuntea ja sitten seuraava pyytää jne.

Jotkut tuntuu mieltävän fb:n jonain deittipalstana, mikä on vähän hassua.

Vierailija
2/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensähän naiset sitä enemmän käyttää.

Ei mielestäni syytä mustasukkaisuuteen, jos miehellä jotain vipinää olisi jonkun kanssa silloin tuskin lisäisi facebookissa kaveriksi. Sitäpaitsi eihän hänen tarvi niitä naisia facebookissa katsella kun näkee heitä muutenkin päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala on kieltäytyä, jos työkaveri pyytää Facebook-kaveriksi.

Kysyitkö mieheltäsi, miksei hän pyydä miespuolisia työkavereita face-kavereiksi?

Vierailija
4/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ehkä niillä miestyökavereilla ei ole samassa mittakaavassa faceprofiileja... No se voi jo selittää pitkälti yksipuolisuutta.

Vipinää en varsinaisesti ole koskaan epäillyt, mutta totta sekin, että jos sitä olisi, face olisi liian "näkyvä" siihen. Olen tainnut siis sittenkin vain ylireagoida. :D

Noh, onneksi en ole enää mitään miehelle mutissut. :P

Vierailija
5/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala on kieltäytyä, jos työkaveri pyytää Facebook-kaveriksi.

Kysyitkö mieheltäsi, miksei hän pyydä miespuolisia työkavereita face-kavereiksi?

Mmmm... Tämäkin on hyvä pointti, tajusin juuri, että hän on lähinnä vain hyväksynyt kaverikutsuja, ei itse lisäillyt. Ei miehiä eikä naisia. On se jännä, että vasta konkreettisesti kirjoittamalla asiasta juttu alkaa selkeytyä. :)

Ap

Vierailija
6/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina miesten kimpussa.

Älä vaan tee sitä että meet yövuoron aikanan ikkunan taakse kyttäämään. Pelästyin ihan todella kun eräs miskolleegan vaimo teki tätä.

Vierailija
7/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei tule toimeen oman sukupuolen edustajien kanssa. En minäkään tule. Ei minulla mitään niitä vastaan ole, mutta yhteisiä puheenaiheita on tasan nolla, kun formulat, kalja, jääkiekko ja baareilu ei kiinnosta.

Vierailija
8/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kyllä hivelee naisten osoittama huomio...

Vierailija
9/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlaat turhaa enerkiaa!

suahan se rakastaa.

Vierailija
10/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse töissä miesvaltaisella alalla ja fb-kavereina on miehiä opiskeluajoilta ja työpaikalta. Enemmän reilusti on kuitenkin naisia fb-kavereina. Minusta olisi tympeää ja jotenkin loukkaavaaksin, jos mieheni alkaisi tästä urputtaa. En ole ikinä pettänyt häntä enkä aio, hän on parasta elämässäni. Ei se fb kenenkään suhteita pilaa, jos osaa oikeassa elämässä käyttäytyä nätisti.