Nöh, mies ei kestä sitä, että
vessaroskikseen laitetaan (suojakääreessä käärittyjä) naisten terveyssiteitä. Ne pitäisi kuulemma vielä ylimääräiseen pusiin laittaa. Onko laitaa?
Kommentit (8)
mutta kompromissi on parasta. Asiat on joskus monimutkaisia. Esim miehesi ei vain kestä verta ja varsinkaan sen yhdistämistä hmmm huvittelukeskukseen :-) joten hänen päähänsä voi tulla se näky kesken eroottisen toiminnan ja latistaa tunnelman. Ei ole järkeä, mutta...
ja se häiritsee miestäsi?
Kuukautissuojien myötä tulee muutenkin niin paljon turhaa roskaa maapallolle. ONNEKSI nykyään on sentään maatuviakin siteitä! Hallelujah!
Meillä on kannellisessa roskiksessa paperipussi, johon laitan veskipaperiin kääräisemäni maatuvan siteen.
Jos se miestä häiritsis, niin käyttäkööt vaan sitten toista veskiä.
miksi se yleensä menee sinne kurkkimaan. Kun mä laitan jotain roskiin, niin ei ole tapana katsoa mitä muuta siellä on.
Ja mitä mies laittaa wc:n roskikseen????
ei mitään, wc-rullat jää pöydälle, joskus ehkä heitää sinne dödöpurkin tai partakoneterän. Ja vessassa ei tod. haise, jos roskiksen aukaisee, paitsi varmaan just silloin jos vaimonsa on kääräissyt sinne terveyssiteen (mitä tiettävästi tapahtuu 3-5 kertaa kuukaudessa).
no kuule sulle hyvä vinkki. lopeta terveyssiteiden käyttäminen ja vaihda kuukuppiin. Mua oikeen harmittaa kun en tiennyt kuukupista aiemmin ja olen vuosia käyttänyt epämukavia terveyssiteitä. Yksi parhaista keksinnöistä naisille: KUUKUPPI
Miten ihmiset pystyivät olemaan omavaraisia verilettujen suhteen ennen kuukuppia? Häh?
sitä kuppia opetella, mutta joo, minunko vika tämä nyt sittenkin oli, että elämä on, naiset on, kuukautiset on, siteet on, roskis on, muovit on, kannet on. Jos sittenkin haisee, niin mille se nyt sitten haisee?
Eltaantuneen veren haju koko vessassa kun joku muija työpaikalla unohtanut pestyn kuukuppinsa altaan laidalle.