Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä tiedän, että mieheni on lähdössä pettämisreissulle

Vierailija
06.10.2012 |

AV:lla aina kysellään, että mistä petollisen aviomiehen tunnistaa.

Mulla on yksi kokemuksen mukana tuoma tosielämän vinkki, mitä ei täällä ole vielä kerrottu.

Ennen kotoa lähtöä ( treeneihin, kaverille tai sinne saunailtaan) mies käy vessassa salaa ru#####massa. Kestää sitten pidempään toisen naisensa luona, kun on päästänyt ensin pahimmat paineet pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toinen nainen ja kerronpa sinulle asian; et voi mitenkään tietää milloin mies on minua tapaamassa, hän lähtee ihan normaaliin tapaansa töihin.

Vierailija
2/7 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen isät painamassa pitkin päivää ja kestävyydestä ei ole tietoakaan. Päin vastoin, tuntuu etteivät ole paljon kotona saaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toinen nainen ja kerronpa sinulle asian; et voi mitenkään tietää milloin mies on minua tapaamassa, hän lähtee ihan normaaliin tapaansa töihin.

kun on lähtenyt normaaliin tapaansa töihin. Sen voin taata. Tyhmä olet sinä, joka kuvittelee, että kaikki tekevät kuin sinä.

Ap

Vierailija
4/7 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vessan oven takana juomalasi korvassa kiinni. " Jo lensi, kohta se lähtee":D

Vierailija
5/7 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miki ette eroa?

Vierailija
6/7 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pano todellakin ajelee munakarvansa ja on kertonut, ettei kotona ole seksiä ollut aikoihin. En ole raaskinut kertoa, että tuosta jää kyllä kiinni jos oikeasti seksiä ei ole. No ehkä sitä onkin, mutta jos ei, niin takuuvarmasti herättää epäilykset!

Vierailija
7/7 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miki ette eroa?

Ero oikeastaan ole mielessä kuitenkaan vakavasti otettavana vaihtoehtona.

Lyhyesti asian voisi ilmaista niin, että emme eroa, koska meillä on monia syitä pysyä yhdessä.

Seksiäkin meillä on kohtuullisesti, ellei jopa paljon. Silti mies suorittaa tuon vessarituaalinsa useimmiten lähtiessään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi