Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylitietoiset auttakaa!

Vierailija
06.10.2012 |

Miten pukeutua kivasti, kun on hoikka, mutta lyhyt, paksujalkainen ja muodokas? tiukka alaosa + löysä yläosa näyttää kaamealta päällä. Olenko tuomittu bootcutteihin loppuiäkseni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä hameita, tunikoita ja saappaita.. korosta kurvejasi :D pillitkin toki menee jos laitat vaikka saappaat vastapainoksi..

Vierailija
2/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdistä se vartalonmyötäiseen yläosaan ja korkkareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunikoita käyttäisin mielelläni, mutta eivät mielestäni näytä hyvältä bootcut-farkkujen kanssa. Mekkoja kyllä käytänkin, mutta osittain olosuhteiden pakosta, kun farkkuja ja muita housuja niin vaikea löytää. Lisäksi mekko päällä näyttää helposti niin laitetulta, ja haluaisin näyttää rennommalta..

Vierailija
4/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunikoita käyttäisin mielelläni, mutta eivät mielestäni näytä hyvältä bootcut-farkkujen kanssa. Mekkoja kyllä käytänkin, mutta osittain olosuhteiden pakosta, kun farkkuja ja muita housuja niin vaikea löytää. Lisäksi mekko päällä näyttää helposti niin laitetulta, ja haluaisin näyttää rennommalta..

rento neulemekko? Ne ei ainakaan mun mielestä ole liian "hienoja", vaan just kivan arkisia.

Mua kyllä vähän ihmetyttää että miltä näyttää hoikka paksujalkainen muodokas..? Eikö noi vähän sulje toisiaan pois..?

Vierailija
5/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä vähän ihmetyttää että miltä näyttää hoikka paksujalkainen muodokas..? Eikö noi vähän sulje toisiaan pois..?

[/quote]

Kokonaisuus pitää nähdä:)

T. myyjä

Vierailija
6/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

55/163, d-kupin rinnat, vyötärö ja paksut ja lyhyet jalat. rintoja sen verran, että öysät paidat eivät laskeudu nätisti. tiukat housut on todella traagiset päällä ja saappaitakin vaikea löytää :(

neulemekko on nyt kokeilulistalla.

ap

Vierailija
7/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry nyt, mutta sä et ole " rentojen vaatteiden" tyyppiä. Sä tarviit muotoonleikatttuja jakkuja ja vuötäröltä selvästi kapenevia villatakkeja (kietaisumallia). Sun alaosat on parhaimmillaan perseestä muotoonleikattuja, taskuttomia, suorahousu- tai kynähametyyppisiä , mutta helmasa on aina jotain pientä kevennysttä, heilahtavaa levennystä, kelloa, röyhelöä tai peplumia. Os väkisin on pakko pitää farkkuja, niin se bootcut on paras.

Mä oon luultavasti saman mallinen kuin sä paitsi vähän pitempi. On jännää, että vaikka se takapuoli ja reidet tuntuu isolta, niitä itse asiassa pitää myötäillä, koska se samalla korostaa niitä kapeampia kohtia, vyötäröllä, jne. Ja muista se helma.

Vierailija
8/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin napakat pillihousut yhdistettynä varrellisiin, vähintään paksupohjaisiin jos et korkoja halua käyttää, saappaisiin/bootseihin saattaisi sopia? Kiinnitä huomiota taskujen malliin ja vyötärön korkeuteen, sillä oikeanlaisilla housuilla voi nostaa ja kaventaa takapuolta sekä pidentää jalkoja... Ja vääränlaisilla taas luoda aivan päinvastaisen efektin.

Vierailija
9/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada asiallisia ja hyviä vinkkejä! Ehkä käyn ainakin kokeilemassa tiukat farkut saappaiden kanssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä