Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöh, laskusta tuli muistutuslasku! Miten toimin???

Vierailija
06.10.2012 |

Ystäväni osti minulle verkkokaupasta talvitakin. Kun hain takin, hän ei kertonut, että oli laittanut laskun takin taskuun. Minä oletin, että laskua ei ollut, vaan että saan sen myöhemmin.

Vasta sitten, kun takista tuli muistutuslasku, sanoi että alkuperäinen oli takin taskussa.

Minua harmittaa muistutusmaksu (5e) vaikka kyseessä ei ole iso hinta. Kertokaapa mielipiteenne, pitäisikö minun maksaa se itse, ystäväni, vai puoliksi??

Ja vielä tiedoksi, jos ihmettelette miksi takki tuli ystäväni nimellä, minulla oli tietokone huollossa tilauksen aikaan ja ystäväni tarjoitui tilaamaan sen puolestani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kehtaisi pyytää ystävääni maksamaan vitosta tai puolta siitä...olis noloa, kun ystävä kuitenkin auttanut. Vitonen on pieni raha, antaisin todellakin olla!!!

Vierailija
2/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kehtaisi pyytää ystävääni maksamaan vitosta tai puolta siitä...olis noloa, kun ystävä kuitenkin auttanut. Vitonen on pieni raha, antaisin todellakin olla!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota noin, oisit nyt voinu käyttää ystäväsi koneella omaa tunnustasi ja lasku ja kama tulisi sulle kotiin.

Maksa oppirahoina se viitonen.

Vierailija
4/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan maksamatta otit takin ystävältäsi alunperin?

Ajattelitko ihan "unohtaa" maksamisen.

Vierailija
5/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä niitä ole vielä peritty erikseen.

Toisaalta ystävällä oli "vaivaa", että sulle tilasi takin.. joten sinuna en hänelle edes sanois moisesta.

Vierailija
6/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran pieni summa. Ystävä on ilmesesti tehnyt sinulle palveluksen ja hakenut takin postista ja tuonut sen sinulle? Tätähän et sitten arvosta yhtään.

Vierailija
7/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätän tuon vitosen aina maksamatta, jos on päässyt muistutukseen menemään. Maksan siis sillä vanhan laskun viitteellä.

Vierailija
8/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää muistutuslaskua?

Minäkin jätän tuon vitosen aina maksamatta, jos on päässyt muistutukseen menemään. Maksan siis sillä vanhan laskun viitteellä.

Vierailija
9/9 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos laskuttajana on Klarna tai Instrum Justitia tms mitä monet nettisivut käyttävät laskuttajana niin voi tulla jopa 30 eur muistutusmaksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi