Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen tienaa vuodessa 50 000e, pidättekö sitä normaalipalkkana vai hyvänä?

Vierailija
06.10.2012 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertopalkaltahan tuo kuulostaa.

Vierailija
2/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudessa on yli tonnin parempi mitä keskivertopalkka eli tuo on erittäin hyvä palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50000/12,5.

Eli on hyvä!

Vierailija
4/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaseudulla tosi hyvä. ja siis puhun nyt palkoista, joita ei oo työehtosopimuksissa määritelty, vaan neuvotellen saatu

Vierailija
5/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 6.10.2012 19:47 (6/7)

Ai, silloinko ei voi olla hyvä palkka, jos sen tienaa itse?

Mutta oma palkka ei tunnu useinkaan hyvältä. Monet pitävät hyvänä omaa palkkaa isompaa.

Vierailija
6/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudessa on yli tonnin parempi mitä keskivertopalkka eli tuo on erittäin hyvä palkka.

Vierailija
7/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka alallako?

Vierailija
8/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaa 4 tonnia kuussa eli on hyvä ansio tuo vuositulo.

Vierailija
9/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka alallako?

Pääkaupunkiseudulla siis kaikki tienaavat tuon?

Joka alallako?

kyllä niin väittäisin et 4t irtoaa helposti jos on esim. alempi korkeakoulututkinto ja on töissä yksityisellä sektorilla ja työkokemustakin kertynyt jo ihan mukavasti.

Vierailija
10/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tuttavapiirissäni korkeintaan keskituloinen eli minun näkövinkkelistäni tuo ei ole kovin paljon.

Vierailija
11/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tolla palkalla jo elelee jo ihan kivasti, joten yleisesti katsottuna pidän hyvänä palkkana.

Vierailija
12/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oma palkka ei tunnu useinkaan hyvältä. Monet pitävät hyvänä omaa palkkaa isompaa.

Palkansaajan omasta tyhmyydestä jos ei osaa pitää saamaansa palkkaa hyvänä. Valitettavan usein ilmenevä ongelma tosin, hyväpalkkaiset ihmiset eivät tunnu tajuavan mitä saavat.

Vierailija
13/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkansaajan omasta tyhmyydestä jos ei osaa pitää saamaansa palkkaa hyvänä. Valitettavan usein ilmenevä ongelma tosin, hyväpalkkaiset ihmiset eivät tunnu tajuavan mitä saavat.

Kaikkihan tuon tienaavat.

Vierailija
14/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun kyseessä on keskivertopalkansaajaa parempi palkka, täytyy palkan silloin olla hyvä. Tympii niin pahasti nämä 70 000€ vuodessa tienaavat, jotka kehtaavat nurista ettei se ole hyvä palkka. On silkkaa tyhmyyttä yleistää oma tuttavapiirinsä koskemaan koko Suomen kansaa.

Vierailija
15/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun kyseessä on keskivertopalkansaajaa parempi palkka, täytyy palkan silloin olla hyvä. Tympii niin pahasti nämä 70 000€ vuodessa tienaavat, jotka kehtaavat nurista ettei se ole hyvä palkka. On silkkaa tyhmyyttä yleistää oma tuttavapiirinsä koskemaan koko Suomen kansaa.

Vierailija
16/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidän palkkaani sellaisena, että tulen toimeen mutta rikastumaan en pääse. 50 000 e ei toisi siihen paljon muutosta. Se on siis keskitason palkka. Ehkä joku 70 000 e olisi sitten hyvä palkka, josta jäisi joka kuukausi laskujen, lainan, ruuan jne. jälkeen säästöön.

Elintasoni on siis nyt ihan hyvä. Voin syödä sitä ruokaa, mitä haluan, asua omakotitalossa, tehdä ulkomaanmatkan kesäisin ja muutaman viikonloppukulttuurimatkan Suomessa vuosittain, ostella tarpeeksi joululahjoja, ostaa vaikka uuden sohvan jos katson sellaista tarvitsevani - mutta tämän varsin kohtuullisen elintason ylläpitämisen lisäksi ei siis paljon säästöön jää. Vaan tarvitseekohan tuota edes jäädä? Rahaa ei koskaan ole liikaa, mutta kyllä minä tälläkin pärjään.

Vierailija
17/17 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenlasketut tulot on tuon verran, että siihen nähden tuo tuntuu kovin hyvältä palkalta. olis kiva, jos toinen tienais tuon verran ja lisäksi toisen palkka vielä lisäksi. mehän oltais kroisoksia :)