Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla sairaankipeä ovulaatio

29.11.2005 |

Minulla on alkanut nyt kolmannen lapsen jälkeen tulemaan tosi kipeät ovis oireet. Lapsi on nyt 10kk ja noita kipeitä ovulaatioita on ollut noin neljä kertaa. Mä olen tosi kipeä, ei niinku meinaa päästä liikkumaan ku joka paikkaan sattuu..... voikohan tää olla jostain muusta johtuvaa, ovulaatio on kyllä ollu aina just silloin olen ovis tikkujen kans tarkkaillut..

Ennen kolmannen lapsen syntymää en ikinä tuntenut ovulaatiota

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hirveet mahakivut ja samanaikasesti vihloo tuolta jostain peräsuolesta ja alapäästä.Onkohan ihan normaalia?Välillä ei pysty normaalisti kävelemäänkää ku niin kipee.Eihän tässä oo mitään järkee?

Vierailija
2/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kans tuota peräsuolesta vihloo ja alavatsasta. olen ajatellut et ei se siitä johdu mut varmaan sit johtuu... en tiedä.... AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyään ei...harmi toisaalta, kun silloin tunnistaisi oviksen helpommin. Minulla oli silloin samallaisia oireita kun teilläkin. Mihin lie hävinneet...onkohan minulla edes ovista enään :(

Vierailija
4/5 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyl oudolle et ovis tekis nuo peräsuolen vihlomiset?Voisko esimerkiks olla endoa mulla,oireileekohan se noin?Joka tapaukses,ei kovin normaalilta tunnu.Mut ihanaa etten oo ainut jolla näitä tuntemuksii,jospa se sit on ihan normaalia!

Vierailija
5/5 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sillon gynellä, kun noita kipuja oli. Katsoi ultralla ja sanoi että siellä on vaan todella aktiiviset rakkulat ja kipu voi olla normaalia. Mulla on ollu aina kivuliaat kuukautiset...mietin sillon että liittyisko se jotenkin siihenkin.