Saagim: ...lapsi ei ole pyhä lehmä... ov
Kommentit (26)
Voisiko joku prustella tämän?
Näistä voisi aloittaa sen kauneudenhoidon. n40
Jospa nyt edes faktat olisivat kohdallaan täsäs keskustelussa, jonka pointti taas kerran tuntuu olevan _naisten_ mollaaminen.
"Suomalaisista aikuisista miehistä normaalipainon ylittää kaksi kolmasosaa ja naisista runsas puolet. Vähintään merkittävästi lihavia (painoindeksi vähintään 30 eli 12–15 kilon ylipaino) sekä miehistä että naisista on kaksi kymmenestä. Teini-ikäisistä ylipainoisia on noin 15 – 20 %. Vuonna 2000 lihavia miehiä oli 70 prosenttia ja naisia 30 prosenttia enemmän kuin vuonna 1980. Samassa ajassa nuorten lihavuuden määrä on 2–3-kertaistunut. Lihavuuden lisääntyminen on kaikkialla maailmassa suuri kansanterveyden ongelma."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Juuri olin viikonloppuna uimahallissa kolmen lapseni kanssa (14, 12 ja 4 v) ja tulipa huomioitua, että melkein kaikki äidit olivat ylipainoisia. Isät olivat taas paremmassa kunnossa, harvalla oli edes mahaa. Juoksulenkille lähteminen ei maksa mitään, suklaalevyn jättäminen kauppaan ei maksa mitään. Näistä voisi aloittaa sen kauneudenhoidon. n40
Miksi pitäisi olla kaunis? Voisiko joku prustella tämän?
-parisuhteen takia. On kohteliasta puolisoasi kohtaan, kun huolehdit itsestäsi.
-terveyden takia. Hyväkuntoinen, terve ja normaalipainoinen = kaunis
-oman itsetunnon takia. Miellyttävän näköinen ihminen saa paremmin työpaikan, hyvää palvelua jne.n40
kuin suomalaiset miehet. Harvoinpa on niin, että mies on viimeisen päälle trimmattu ja huoliteltu, ja vaimo ulkonäöstään piittaamaton ja järkyttävän ylipainoinen.
Kyllä niillä ylipainoisilla verkkareissa hiihtelijöillä useimmiten on samanlainen puolisokin.
Suomalaiset miehet ovat naisia USEAMMIN ylipainoisia. Jospa nyt edes faktat olisivat kohdallaan täsäs keskustelussa, jonka pointti taas kerran tuntuu olevan _naisten_ mollaaminen. "Suomalaisista aikuisista miehistä normaalipainon ylittää kaksi kolmasosaa ja naisista runsas puolet. Vähintään merkittävästi lihavia (painoindeksi vähintään 30 eli 12–15 kilon ylipaino) sekä miehistä että naisista on kaksi kymmenestä. Teini-ikäisistä ylipainoisia on noin 15 – 20 %. Vuonna 2000 lihavia miehiä oli 70 prosenttia ja naisia 30 prosenttia enemmän kuin vuonna 1980. Samassa ajassa nuorten lihavuuden määrä on 2–3-kertaistunut. Lihavuuden lisääntyminen on kaikkialla maailmassa suuri kansanterveyden ongelma." <a href="http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…" alt="http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…">http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…;
Juuri olin viikonloppuna uimahallissa kolmen lapseni kanssa (14, 12 ja 4 v) ja tulipa huomioitua, että melkein kaikki äidit olivat ylipainoisia. Isät olivat taas paremmassa kunnossa, harvalla oli edes mahaa. Juoksulenkille lähteminen ei maksa mitään, suklaalevyn jättäminen kauppaan ei maksa mitään. Näistä voisi aloittaa sen kauneudenhoidon. n40
-Minun itsetunnossani ei ole mitään vikaa,vaikka kuljenkin useinmiten urheilullisissa vaatteissa.
- olen normaalipainoinen,erinomaisessa fyysisessä kunnossa jne
- en silti koe tarvitsevani joka päiväistä meikkausta, enkä useita kertoja vuodessa kampaajaa tai kosmetologia
- kauneus on katssojan silmissä, mieheni mielestä olen kaunis- muiden mielipiteellä ei ole paskankaan väliä
- en tarvitse itsetuntoni pönkittämiseksi mitään "pidä itsestäsi huolta" huuhaata.Minä pidän itsestäni huolta, huolehdinkin vain itsestäni,omista kiloistani, omastaterveydestäni ja ulkonäöstä-en muiden.
Minäkin kävin eilen uimahallissa. Siellä oli melko sekalaista porukkaa, oli lihavaa ja laihaa ja useita jostain siltä väliltä.Samoin miehissä, joita näin altaalla.
14 19 22
Juuri olin viikonloppuna uimahallissa kolmen lapseni kanssa (14, 12 ja 4 v) ja tulipa huomioitua, että melkein kaikki äidit olivat ylipainoisia. Isät olivat taas paremmassa kunnossa, harvalla oli edes mahaa.
Juoksulenkille lähteminen ei maksa mitään, suklaalevyn jättäminen kauppaan ei maksa mitään. Näistä voisi aloittaa sen kauneudenhoidon.
n40