Jos mun mies nauttii seksistä, saa mielestään isoja orgasmeja ja laukeaa suht nopeasti, voinko
ajatella, että mun paikat on sopivan piukat? (Jumppaa jatkan edelleen.)
Kommentit (11)
Pistäsä nyt sitten levitetty pillus kuvana meille, niin voidaan edes jollain mittarilla arvioida.
se sanoo aina, että mä tunnun hyvältä ja olen ihana. Haluan objettiivisen vastauksen elikkäs av:lle tulin.
-ap
Näin voisi ajatella kertomasi perusteella.
Mulla on nimittäin kaksi vaikeaa synnytystä takana.
jos miehelles riittää ja sulle riittää niin mitäs väliä av-raadin mielipiteillä on? Jumppaa jatkat tietty loppuikäs, vanhemmiten se vasta tärkeää onkin virtsankarkailua estämään. Vielä luultavasti senkin jälkeen kun seksielämä on enää muisto vain.
En voi esim. juosta, jos on rakossa tippaakaan. Muodostatko sinä mielipiteitä ilman av-raatia? Kamalan holtitonta.
-ap
jos miehelles riittää ja sulle riittää niin mitäs väliä av-raadin mielipiteillä on? Jumppaa jatkat tietty loppuikäs, vanhemmiten se vasta tärkeää onkin virtsankarkailua estämään. Vielä luultavasti senkin jälkeen kun seksielämä on enää muisto vain.
entäs sun omat orgasmit? Kirjoitit, että miehesi saa nopeasti. Ehditkö itse saada vai oletko vain antava osapuoli?
Pari kertaa melkein. Tarvitsen suun ja kädet avuksi.
-ap
entäs sun omat orgasmit? Kirjoitit, että miehesi saa nopeasti. Ehditkö itse saada vai oletko vain antava osapuoli?
pääasia, että sinäkin saat, sama se miten. :)
se sanoo aina, että mä tunnun hyvältä ja olen ihana. Haluan objettiivisen vastauksen elikkäs av:lle tulin.
-ap