Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä tapaa lastaan vain vähemmän ja vähemmän :o(

Vierailija
06.10.2012 |

Vauva on nyt 7 kk, ja vaikka isä sanoo lapsen olevan rakkainta maan päällä, niin siltikin tapaamiskerrat vain vähenee. Ennen oli kolme kertaa viikossa, nyt enää kerran viikossa, jos sitäkään, ei soittele kuulumisia edes. Isä asuu vain pienen matkan päässä, joten siitä ei ole kiinni.

Olen yrittänyt oikein tuputtaa lasta miehelle, mutta mies haalii vain ylitöitä ja varailee matkoja kavereidensa kanssa. Mitä tässä on tulevaisuudelta odotettavissa? Meillä on yhteishuoltajuuskin, jota mies kovasti halusi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan haet yksihuoltajuutta ja alat kasvattaa lasta yksin, tyydy siihen. Saatat löytää uuden puolison, joka kasvattaa lapsesi kuin oikea isä.

Vierailija
2/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nyt 7 kk, ja vaikka isä sanoo lapsen olevan rakkainta maan päällä, niin siltikin tapaamiskerrat vain vähenee. Ennen oli kolme kertaa viikossa, nyt enää kerran viikossa, jos sitäkään, ei soittele kuulumisia edes. Isä asuu vain pienen matkan päässä, joten siitä ei ole kiinni.

Olen yrittänyt oikein tuputtaa lasta miehelle, mutta mies haalii vain ylitöitä ja varailee matkoja kavereidensa kanssa. Mitä tässä on tulevaisuudelta odotettavissa? Meillä on yhteishuoltajuuskin, jota mies kovasti halusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Olisin nekin siemenet pitänyt ruiskaista seinille.

Vierailija
4/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle aikaa :) luulen että hän on vieläkin hämillään tilanteesta ja ehkä jopa pettynyt itseensä isänä. Älä missään nimessä tuputa lasta, anna miehen ottaa yhteyttä. Jos tämä jatkuu kauemmin, on syytä keskustella asiasta kunnolla ja vakavasti.

Vierailija
5/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lisäännyit?

Tuolle äijälle? Tai ykeensä kenellekään?

Eikö löytynyt parempaa spermaa?

Vierailija
6/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOin rumasti ei puhuta toisille, eikö sun äitis ole sulle mitään opettanut???

Surku, mutta noin se vissiin useimmiten menee ap, harva mies sitoutuu lapseen ilman parisuhdetta. Moni ei silloinkaan:(( Tuputtaminen ei varmaan auta, se saattaa jopa ärsyttää, mä antaisin olla ihan kokonaan. Ja olla välillä vaikeasti tavoiteltavakin, Ainoa tapa on että mies itse ottaa vastuun, et voi sitä hänen puolestaan kantaa.

Vierailija
7/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä heru sympatiaa. pitäisi vähän seuloa kenelle jalkansa avaa. Vielä pahempi juttu jos lapsi oli suunniteltu tuollaisessa parisuhteessa. nyt varmaan täällä ap kohta puolustelee, etä niin mutku mies alkoi jänistää ja sitä alkoi ahdistaa ja se ei ollutkaan vielä valmis ja ja ja... Ei sitten käy mielessä, että tutustutaan ensin niin läpikotaisin ettei tuollaiset asiat pääse tulemaan yllätyksenä ja sitten vasta annetaan vedellä paljaalla. Kyllä osalla teistä on surkea arviointikyky.

Vierailija
8/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä heru sympatiaa. pitäisi vähän seuloa kenelle jalkansa avaa. Vielä pahempi juttu jos lapsi oli suunniteltu tuollaisessa parisuhteessa. nyt varmaan täällä ap kohta puolustelee, etä niin mutku mies alkoi jänistää ja sitä alkoi ahdistaa ja se ei ollutkaan vielä valmis ja ja ja... Ei sitten käy mielessä, että tutustutaan ensin niin läpikotaisin ettei tuollaiset asiat pääse tulemaan yllätyksenä ja sitten vasta annetaan vedellä paljaalla. Kyllä osalla teistä on surkea arviointikyky.

Mutta kun joillekin eukoille tulee se lisääntymisvimma, niin siinä keplotellaan mies isäksi. Luihuja eukkoja on aina liikkeellä! Varokaa miehet!

Vierailija
9/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isästään.

Mä yritin aikoinani kannustaa exää vanhemmuuteen, mutta sain pettyä kerta toisensa jälkeen. Lopulta tajusin, että exä on isä omilla ehdoillaan.

Vierailija
10/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt oikein tuputtaa lasta miehelle

Vierailija
11/16 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on muuten elämässään kun täällä puhuvat toiselle vaikeassa elämäntilanteessa törkyä. Hyi hitto millaisia ihmisiä maa päällään kantaa. Toivottavasti tekään törkypuheiset ette ole lisääntyneet, eihän kukaan lapsi ansaitse äidikseen noin julmaa ja ilkeää ihmistä lapsi kyllä vaistoaa sen mitä olette, turha teeskennellä.

Vierailija
12/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin luihuja ''miehiä'' liikenteessä. Miksi tälläisissä tilanteissa aina naista syytellään vaikka mies tekee todella törkeesti. Ihan yhtälailla siinä on miehellä osuutta asiaan kuin naisella kun lapsia ruvetaan tekemään. Aina tälläisissä tapauksissa miehiä silitellään vaan päästä ja naisen pitäis miettiä. MIKSI? nainen kantaa vastuun niinkuin kuuluukin mutta mies ei ja silti syy on naisen..

Vierailija
13/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lapsi hankittu yhteisymmärryksessä. Siis puhuttu, minä jätän ehkäisyn pois ja kerrottu siitä miehelle ja kysytty mitä mieltä hän on asiasta.

Jos tekee lapsen jättämällä omatoimisesti ehkäisyn pois, niin ei voi muuta sanoa kuin, että sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
14/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon oikein voi mitään tehdä. Miehet vieraantuu todella nopeasti eron takia. Harmi ettei isät saa kasvatusoikeutta. Nainen saa sen aina.

Nainen voisi maksaa ne elarit ja yrittää tavata lastaan aktiivisesti.

Ei se ole helppoa. Helpompaa on unohtaa kaikki ja jatkaa elämäänsä. Tekee niin kipeää nähdä lastaan pari kertaa viikossa. Te ette tajua sitä. Olette ryövänneet lapsen isältä. Sitten vittuilette että isä ei tapaa tarpeeksi lastaan. ETte tiedä miltä se tuntuu. Joka kerta sydän revitään rinnasta ja kaikki muistot palaavat mieleen, kun lapsen näkee. Joka kerta lapsesta pitää luopua ja se kaipaus mikä jää...

Haistakaa ruma perse ämmät.

T: 11cm mies

Vierailija
15/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon oikein voi mitään tehdä. Miehet vieraantuu todella nopeasti eron takia. Harmi ettei isät saa kasvatusoikeutta. Nainen saa sen aina.

Nainen voisi maksaa ne elarit ja yrittää tavata lastaan aktiivisesti.

Ei se ole helppoa. Helpompaa on unohtaa kaikki ja jatkaa elämäänsä. Tekee niin kipeää nähdä lastaan pari kertaa viikossa. Te ette tajua sitä. Olette ryövänneet lapsen isältä. Sitten vittuilette että isä ei tapaa tarpeeksi lastaan. ETte tiedä miltä se tuntuu. Joka kerta sydän revitään rinnasta ja kaikki muistot palaavat mieleen, kun lapsen näkee. Joka kerta lapsesta pitää luopua ja se kaipaus mikä jää...

Haistakaa ruma perse ämmät.

T: 11cm mies

Haista itse ja kärsi. Nauran vieressäsi, kun kärsit. HAHAHAHAHAH!

Vierailija
16/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen maksamaan elareita ja tapaamaan lastaan kerran viikossa. Onko kivaa?

Miettikää vähän itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi