Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero vuosi sitten. Nyt olemme lähentyneet exän kanssa. Ystäviemme suht asiaan negatiivista:(!?

Vierailija
05.10.2012 |

Osaatteko selittää miksi ystävämme suhtautuvat todella nuivasti, vihamielisesti ja negatiivisesti asiaan? Haluavatko he ns. suojella meitä pettymyksiltä tms?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin erosta. Itselläni niin hirveä ero, että kesti yli kaksi vuotta päästä kunnolla yli.

Jos olisin vuoden paikkeilla ruvennut lämmittämään välejä exään, luulen että ystäväni olisivat suhtautuneet juuri noin.

Varsinkin tuettuaan minua toipumisessa koko vuoden ajan.

Vierailija
2/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuvat :(

Halauavat tosiaan suojella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuettuaan minua toipumisessa koko vuoden ajan.

Ajattelevat, että ei tuokaan kestä ja joutuvat sitten taas terapoimaan.

Vierailija
4/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu ei onnistu enää. Haluamme kuitenkin antaa mahdollisuuden tälle.

Ap

Vierailija
5/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystävät tietää, että uudelleen lämmitetyt suhteet todennäköisesti päättyy eroon. Tai ehkä ne ei tykkää sun miehestä.

Vierailija
6/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ette eronneet turhaan, vaan siihen oli hyvä syy? Tai sitten vain ajattelevat, ettei se kuitenkaan onnistu, kun kerran olette jo eronneet, samoin käy tulevaisuudessa.

Mekin erosimme miehen kanssa ja palasimme takaisin yhteen vajaan vuoden eron jälkeen. Aluksi tutut olivat ehkä hieman varovaisia onnitteluissaan, mutta eivät kyllä mitenkään vihamielisiä tai isommin edes negatiivisia. Yhteen paluusta on nyt jo yli 10 vuotta, ja meillä on mennyt erittäin hyvin. Mutta se kyllä johtuu siitä, että kumpikin kävimme eron aikana läpi omia ongelmiamme ja onnistuimme muuttamaan käytöstämme näissä ongelma-asioissa (ongelmana oli mm. alkoholi, uusperhe-ongelmat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä