Dr. Nowzaradan
Kaveri on itse lihava ja käskee tärkeänä muita laihduttamaan
Kommentit (24)
Eihän ole vaan tosi lyhyt vanha mies.
Ylipainoon voi kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoon voi kuolla.
No ei sitä roikkuvaa kolmoisleukaa voi olla huomaamatta
Pieni kuiva ukko. Sun pitää varata aika Specsaversille, jos näet sen lihavana.
Olen fani, tunnustan. Nyt uutta kautta katsoessani olen miettinyt, onko tohtori käynyt jossain hius-operaatiossa kun tukka näyttää tuuheammalta.
Mistä maasta se on puhuu aksentilla
Moni lääkäri on tosi lihava. Huvittavaa kun sellaiset käskevät potilasta kiinnittämään huomiota omaan painoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Iranista.
Joskus mietin miten hän jaksaa ja kestää näitä laihdutusleikkaukseen tulijoita, jotka pettävät itseään joka käänteessä.
Dr.Now ei takuulla paina 270kg. Kävelee itse ilman apuvälineitä. Maha ei roiku polvien tasalla eikä lymfodeema kolkkaa pohkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Pieni kuiva ukko. Sun pitää varata aika Specsaversille, jos näet sen lihavana.
Ei varmasti ole normaalipainoinen
Vanha mies, huono ryhti. Ei hänen tarvitse olla missään bodauskunnossa. Osaa asiansa. Itsekin olen ihmetellyt miten hän jaksa joka päivä kuunnella samat valheet ja tekosyyt. Ihmiset muka tulevat hakemaan apua, mutta odottavat jotain noitakonsteja ja ettei itse tarvitse tehdä mitään asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoon voi kuolla.
No onhan. Ja huonoryhtinen kuin mikäkin metsänrölli.
Vierailija kirjoitti:
Aito arjalainen.
80-vuotias.Ihan keskivertoa tekevämpi ihminen. Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Olen fani, tunnustan. Nyt uutta kautta katsoessani olen miettinyt, onko tohtori käynyt jossain hius-operaatiossa kun tukka näyttää tuuheammalta.
Minäkin olen kiinnittänyt huomiota hänen tukkansa tuuheuteen, mutta jo aiemmilla tuotantokausilla.
Jaa onko nää uusia jaksoja? Olin ihan varma, että näyttävät uusintana 10 vuotta vanhoja, kun tukka oli niin tumma ja tuuhea!!! :)
Ihana tiukka lääkäri. En uskaltaisi mennä vastaanotolleen, jos en olisi laihtunut.
Se setä ei selityksiä kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Moni lääkäri on tosi lihava. Huvittavaa kun sellaiset käskevät potilasta kiinnittämään huomiota omaan painoonsa.
Mun täytyy käydä kardiologilla kontrolleissa sydänvian vuoksi ja mulla on ylipainoa. Sydänvika ei johdu ylipainosta vaan se on lähinnä paska nakki jos osuu kohdalle. Kardiologi on itsekin ylipainoinen ja viimeksi mulle ylipainosta puhuessa myönsi omankin ylipainonsa ja sen, että ei ole helppo tehdä asialle jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoon voi kuolla.
No ei sitä roikkuvaa kolmoisleukaa voi olla huomaamatta
Sinulla itselläsikin on sellainen 8-kymppisenä, jos nyt edes elät sinne asti.
Niinhän sinäkin teet?