Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:30"]Kuulkaas nyt perkele, olen oikeasti nuorekas!!! Minulta kysyttiin papereita vielä 38 vuotiaana. Enää ei ole kysytty pariin vuoteen mutta ei kysytä kaikilta 25 vuotiailtakaan! AP
[/quote]
Ei se ulkonäöstä oo kiinni. Nelikymppiset nyt vaan on henkisesti ihan eri aaltopituudella kuin kakskymppiset. Vaikka kuinka ois converset ja pillifarkut jalassa ja snapback päässä niin nelikymppinen on silti nelikymppinen. Olin vähän aikaa sitten teellä 37v miehen kanssa ja vaikka oli ihan mukava ja nuorekas mies niin homma vaan tökki kun oli liikaa ikäeroa.
t. 281 (eli se 18v)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:30"]Kuulkaas nyt perkele, olen oikeasti nuorekas!!! Minulta kysyttiin papereita vielä 38 vuotiaana. Enää ei ole kysytty pariin vuoteen mutta ei kysytä kaikilta 25 vuotiailtakaan! AP
[/quote]
Olet silti vanha kuin taivas.
Kaikille teille kelpaisin jos kasvotusen nähtäisiin! AP
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:50"]Kaikille teille kelpaisin jos kasvotusen nähtäisiin! AP
[/quote]
Et kelpaisi. Olet 15 vuotta liian vanha mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:50"]
[/quote]
Ja jos kertoisit olevasi tämän ketjun ap, et kelpaisi meistä kenellekään :D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:50"]
[/quote]
Väkinsinkö ? Olet siis sittenkin väkivaltainen ? Ilman väkivaltaa et kelpaa ! Ja jos väkivaltaiseksi rupeisit niin Sissus Saatana samalla mitalla saisit takaisin.. ;D
*Väkisin tai ainakin kuoliaaksi jankkaamalla..
Ei, en ole väkivaltainen, missään nimessä. Tarkoitin vain sitä että teen aina hyvän vaikutelman live tilanteessa, ja muutenkin haluan aina vaikuttaa tapahtumisien kehittymiseen olemalla paikan päällä. AP
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:06"]Ei, en ole väkivaltainen, missään nimessä. Tarkoitin vain sitä että teen aina hyvän vaikutelman live tilanteessa, ja muutenkin haluan aina vaikuttaa tapahtumisien kehittymiseen olemalla paikan päällä. AP
[/quote]
Se ei poista sitä tosiasiaa, että oot liian vanha.
Ei sillä ole merkitystä minkälaisen vaikutelman teet vai jätätkö kylmäksi kun et kerran kumppaniksi kelpaa..
Edes se aiemmin tässä ketjussa mainittu pussipääkuva.. ;''D
En laita, haukkuisitte vain kuitenkin. Sanoin jo että en näytä kuvissa niin hyvältä kuin luonnossa. Sitäpaitsi haukuitte sen biledani tms tyypin ja se on komea mies. AP
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:22"]En laita, haukkuisitte vain kuitenkin. Sanoin jo että en näytä kuvissa niin hyvältä kuin luonnossa. Sitäpaitsi haukuitte sen biledani tms tyypin ja se on komea mies. AP
[/quote]
No mun mielestä se on ruma jätkä. Ja 40v mies on vanha kuin taivas ja mun silmissä täysin seksitön setähahmo.
Mistä sä niitten 2-kymppisten kanssa juttelisit ja mitä tekisitte yhessä?
No sitä mitä vanhempienkin kanssa, ikä on vain nummero. Ja älkääs nyt ärsyttäkö minua selkeästi yritätte herätellä minussa aggressiota. En kuitenkaan hermostu helposti...AP
Vitttu seksitön setähahmo...vittu
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:30"]No sitä mitä vanhempienkin kanssa, ikä on vain nummero. Ja älkääs nyt ärsyttäkö minua selkeästi yritätte herätellä minussa aggressiota. En kuitenkaan hermostu helposti...AP
[/quote]
Toki sun ikäisten kanssa voi jutella, mutta ei mitään muuta. Seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä, en noin vanhasta kiinnostu. Voisit kuitenkin olla mun isä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:31"]Vitttu seksitön setähahmo...vittu
[/quote]
No onhan se.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:56"]Ei kiinnosta, ellet ole joku Ville Valo tai Rammsteinin Till. :D
[/quote]
Ville on alle 40 ja Till yli 50. :D