Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Ota AP se biledäni sitten ku hänelle valkenee karmea totuus (että ei saa muita kuin 40v vanhanmiehen) ?
Huom: Millainen malli, sellainen kuva.. ;D Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. ;D
Ei mitenkään. Sinusta tekee 20-vuotiaan silmissä kiinnostavan ainoastaan paksu kukkaro.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:58"]Ei mitenkään. Sinusta tekee 20-vuotiaan silmissä kiinnostavan ainoastaan paksu kukkaro.
[/quote]
Ei välttämättä sekään. :D
Miten ap:lla menee? Ootko moneltakin nuorelta saanut jo pakit?
N24
Mukavaa että teiltä nuoriltanaisilta riittää mielenkiintoa puuhailuihini. :-) AP
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:11"]Mukavaa että teiltä nuoriltanaisilta riittää mielenkiintoa puuhailuihini. :-) AP
[/quote]
Joo. Onhan se mukava naureskella tuollaisten vanhusten turhille yrityksille. :)
N24
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:30"]No sitä mitä vanhempienkin kanssa, ikä on vain nummero. Ja älkääs nyt ärsyttäkö minua selkeästi yritätte herätellä minussa aggressiota. En kuitenkaan hermostu helposti...AP
[/quote]
Jos ikä on vain numero, niin miksei se kuusikymppinen nainen sulle kelvannut?
No ei kelpaa mitkään mummot :-) 60v nainen on jo 100% mummo ja parhaat päivänsä nähnyt. AP
Tästäpä voitte katsoa miten nainen krupsahtaa kun ikää tulee:
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:20"]No ei kelpaa mitkään mummot :-) 60v nainen on jo 100% mummo ja parhaat päivänsä nähnyt. AP
http://aijaa.com/1PksIR
[/quote]
Ymmärrätkö, että sä olet 40-vuotiaana vaari meidän nuorten mielestä?
N24
No vittu,
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:23"]No vittu,
[/quote]
LoL. Ton kuvan mukaan olen 15v. :D
N24
N24 vastailet aika usein taidat olla todellisuuudessa joku 30+ harakka ketä vituttaa se että monien vanhempien zarmanttien miesten huomio suuntautuu nuoriinnaisiin? Koska ei nuorianaissia haittaa että saavat lisähuomiota ajoittain myös vanhemmilta miehiltä. se ei ole heiltä pois toisin kuin vanhoilta akoilta. AP
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:29"]N24 vastailet aika usein taidat olla todellisuuudessa joku 30+ harakka ketä vituttaa se että monien vanhempien zarmanttien miesten huomio suuntautuu nuoriinnaisiin? Koska ei nuorianaissia haittaa että saavat lisähuomiota ajoittain myös vanhemmilta miehiltä. se ei ole heiltä pois toisin kuin vanhoilta akoilta. AP
[/quote]
Olen 24 ja viimeksi iski 17-vuotias poika, kun luuli mun olevan 18. :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:20"]No ei kelpaa mitkään mummot :-) 60v nainen on jo 100% mummo ja parhaat päivänsä nähnyt. AP
[/quote]
Eli ikä ei olekaan pelkkä numero. Jos olisi, ei sinua haittaisi itseäsi vanhempi nainen, jos teillä kemiat kohtaisivat. Turhaa siis toistelet tekopyhiä frasejasi, kun et itsekään niihin usko.
Ei kiinnosta ei,olet kaiken markkina arvosi kohta menettänyt. Itse en katsele noin vanhoja pirkkoja ellei sitten ole todella hyvin säilynyt tapaus. Koska olet tuollainen kohta vanha kurpatus en vastaa sinulle enää.AP
Kolmekymppiset naiset ovat hekin AP vanhamies seniiliseniorivonkaria 10v nuorempia ja pitäytynevät omassa ikäluokassaa ja omassa tasoluokassaan, joihin AP:n edesottamukset eivät riitä..
zzZZZzzarmantti nukkumatti.. ;D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:34"]Ei kiinnosta ei,olet kaiken markkina arvosi kohta menettänyt. Itse en katsele noin vanhoja pirkkoja ellei sitten ole todella hyvin säilynyt tapaus. Koska olet tuollainen kohta vanha kurpatus en vastaa sinulle enää.AP
[/quote]
Hahahaha. Sun viimeinen käyttöpäivä oli 15 vuotta sitten. :) itselläni 25-vuotias poikaystävä ja yhtään vanhempaa en huolisi. :) olet ikäloppu. Hyväksy se.
N24
Mua yritti iskeä 40-vuotias mies viime viikonloppuna :D itse oon täyttänyt tänä kesänä 23. Mies perusteli miksi nelikymppinen on paras vaihtoehto mm. siksi että he on kypsempiä ja fiksumpia kuin mun ikäiset ja parempia keskustelemaan ja parempia myös seksissä. Kysyin et no miksi hän sitten kuolaa kaksikymppisten perään, jos on olevinaan niin kypsä. Siinä vaiheessa hän alkoi haukkua (omanikäisiään) naisia vaativiksi ja femakkomaisiksi ja rupsahtaneiksi ja lihoneiksi jne. jne. Mä sanoin että ok, oon mäkin vaativa, enkä mikään pelkkä patja. Mun ikäiset on noin miljoonasti kiinnostavampia kuin jotkut 70-80-luvulla syntyneet sovarit.
Uusi-o-perhe = AIDS ( Animaalinen Iloittelu Dramaattisin Seurauksin ) -> Naitu ympäriinsä dramaattisin seurauksin eli ehkäisystä huolimatta. Suostuvaisten aikuisten kesken tällä ei niin väliä, mutta lapset ansaitsevat parempaa.
Ei ole kapeakatseista ymmärtää asiat siten kuin ne oikeasti ovat. Se on realismia. Toki voi sokerikuorruttaa, tilastokaunistella, kikkailla ja pitää kulisseja pystyssä, mutta eivät ne lopulta muuta mitään.