Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Kommentit (1089)
Eihän sitä parisuhdetta tarvita, mutta oma tavoitteeni kymmenenkin vuoden päästä on harrastaa irtosuhteita 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:44"]
[/quote] Onhan sitä muitakin kuin kaltaistasi valkoista roskaväkeä. Koulutettua, fiksua, järkeviä valintoja tehneitä. Vaikka ei olisikaan akateemisesta perheestä.
[/quote]
Voi kuule, valkoinen roskaväki on jo parikymppisenä perheellistynyt ja yhteiskunnan tuilla mennään. Eli ei ehkä tämän topikin juttuja :D
Akateemisuus ei tarkoita sitä, etteikö parikymppisenä dokattais liikaa ja örvellettäis jossain.
T. Akateemisesta perheestä.
Se on säälittävää, kun nelikymppinen mies yrittää olla kauhean nuorekas! Tunnen yhden yli nelikymppisen miehen, jolla on aina huppari, tennarit ja farkut asuna, ja kaiken nolouden huippuna sillä on sellainen ketju kiinni lompakossa! Se on varmaan nähnyt muutama vuosi sitten niitä nuorilla jätkillä ja päättänyt seurata muiden mukana, mutta ei ole huomannut trendin menevän ohi.. Tuo pukeutuminen ei olisi niin noloa ehkä muuten, mutta tyypillä on jo melkein kalju pää ja rutkasti ryppyjä kasvoissa, joten ristiriita on melkoinen. Tuo tyyppi jahtaa itseään rutkasti nuorempia naisia, mutta menestys on ollut heikkoa (miksiköhän..)
Luulen että ongelma on siinä et parikymppinen nuori NAINEN, ei tyttö, kokee olevansa nelikymppisille miehille pelkkä lihanpala. Ja niinhän se onkin. Ja se on ahdistavaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 02:21"]
40v on ikäloppu 20vuotiaalle... Hyh... T. 20v tyttö
[/quote]
.... ja 40v (nainen) ikäloppu 20-vuotiaalle pojalle ...Hyh....T. 20v "poika" (?)
Eikö ollutkin nätisti sanottu huomatkaa nyt kaikki: VANHOISTA naisista.
Niistä inhoittavista, limaisista tädeistä, joista meitä on varoitettu .
Antakaa nyt sympatianne meille nuorille ,herttaisille , kauniille, viattomille pojille.
Olemme kaikki vain heidän avuttomia uhrejaan
[/quote]
Olen 42 vuotias nainen enkä todellakaan pidä minään ihmeenä sitä, jos olen parikymppisten poikien mielestä ikäloppu ja vanha harppu. Hämmästyneempi olisin jos joku parikymppinen olisi minusta seksuaalisesti kiinnostunut. Herranen aika, voisin hyvin olla sen ikäisen pojan äiti! No minä pysyttelenkin mielelläni itseni ikäisissä miehissä. He eivät ole lähes lapsosia minun silmissäni enkä minä ikäloppu heidän silmissään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:31"]Ei tarvita mitään kunnioitusta, vaan sukupolvien välistä H-I-M-O-A. Muutama 20v nuorinainen täällä kommentoi ,mutta muuten näyttäisi että vanhempien naisien kirjoituksia nämä. Löytyykö palstalata nuorianaisia? Kommentoimaan? AP
[/quote]
Oon 20v nainen ja mua ei kiinnosta yli 25v miehet. Kiinnostaako sua kuusikymppiset naiset? Mua vaan ei kiinnosta vanhemmat ja sillä selvä, ei mun tarvii sitä kellekään perustella.
Apua. Onko mun ikäiset miehet nykyään ap:n kaltaisia ressukoita??? :o
N40
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:33"]Totuus on että nelikymppiset miehet hakevat nuorta, koska ovat huomanneet orastavat potenssi ongelmat. Ensin seisoo nuoren kanssa kuin nuorena miehenä, mutta alkuinnostuksen jälkeen laantuu ja tällöin nuori tyttö vaihtaa omanikäiseen. Tämä juttu on fakta, kokemusta löytyy lähipiiristä.
[/quote] Tulihan se sieltä. Potenssiongelmat on vain legendaa. Kenellä muka seisoo 5-kympppisen rupsun kanssa, jos on vähänkään visuaalista tuo kiihottumistapa?
[/quote]
Hyvä vertaus. Yhtä vähän [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:53"]En ole AP, mutta olenko ainoa jonka mielestä ap toimii kuitenkin ihan hyväksyttävästi? Ei käy aivan heti kiinni iholle vaan tunnustelee ja antaa nuorennaisen ehkä kypsyä ajatukseen vanhemmasta miehestä. Ja sitä paitsi nainen voi luulla, että mies on vasta esim 30v.
[/quote]
Sinähän olet ap itse! Kannattaa välttää juuri aloittajalle ominaista kirjoitusvirhettä, jos haluaa uskotella olevansa joku muu kuin ap.
Alko kuvottaan tää keskustelu. Oon varma, että on nuoria naisia jotka on kiinnostuneita jopa 40v miehistä, mutta harvoin seurustelukumppaniksi. Mut nyt puhunkin normaaleista 40v miehistä, jotka on fiksuja, kiinnostuneita myös omanikäsistä naisista, ja jotka ei stalkkaa nuorta naista sen takia, et se ASIAKASPALVELUTYÖSSÄ hymyili sulle. Ylipäätään henkisesti tasapainoisista miehistä, jota ap ei selvästi ole.
N20
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:33"]
Nuoretnaiset, niputatteko todellakin jo 40v miehet samaan kastiin kuin 60v papat? Tuossa on kuitenkin melkoinen ikäero ja eroja fysiikassa ja seksihaluissa...
[/quote]
Väännetään nyt rautalangasta: parikymppiset naiset niputtaa 40v miehet papoiksi, siinä missä 40v naiset niputtaa 60v papoiksi. Ero on vain vielä huomattavampi, mitä nuoremmaksi mennään.
Sillä ei ole mitään merkitystä, kuinka hyvin säilynyt ja nuorekas tämä 40v on. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että ollaan edelleen eri elämänvaiheissa, eri kohdassa elämän kiertokulkua. Se ei muutu, vaikka 40v hakkaisi ketävyydessä ja komeudessa kaikki parikymppiset kollit. Edelleen ollaan eri elämänvaiheissa
Ja kerran se ikä kiinnosti, niin viestin 373 kirjoittaja on 25v
Minulle se raja kulkee siinä että mies ei saa olla vanhempi kuin äitini tai isäpuoleni eikä nuorempi kuin pikkuveljeni. Äitini on minua 21 vuotta vanhempi, isäpuoleni 19 vuotta vanhempi ja pikkuveljeni kaksi vuotta nuorempi. Minusta on outoa kun tuttavapiirissä on niitä lapsuudenkavereitani jotka seurustelevat isäpuoleni kaverin kanssa. Näitä pariskuntia on neljä. Kutsuvat aina illanistujaisiin minut ja isäpuoleni. Minusta sekin on kiusallista kun äitini jätetään ulkopuoliseksi. Eikä minua kiinnosta vanhempieni ikäisten miesten kanssa ajanvietto.
Mä olen 45 enkä voi olla 60+ kanssa. Liian vanha mulle ja elämäntilanne niin erilainen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:48"]Oioioi. Vois tulla melkoiset turpakäräjät jos roudaisin kotiin isäni ikäisen sulhaskanditaatin :D
[/quote]
Lyökö isäsi myös lapsia ja puolisoaan? Onko perheessänne muuten väkivaltaa?
[/quote]
Hahhah. Ei ole väkivaltainen mutta voisi hyvinkin olla jos isin tyttöä alkaa joku oman ikäisensä pillun kiilto silmissään vokottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:14"]
Oon 26 ja en ikipäivänä edes vilkaisisi 40vee ukkoon päin.Kuulostat just sellaiselta sairaalta ukolta johon törmäsin töissä,20vee vanhempi vähintään ja luuli että olisin kiinnostunut hänestä ja hän pääsisi pettämään vaimoaan,jonka kanssa kaksi nuorta lasta.Haukuin helvettiin.
[/quote]
Noi vanhat ukot aina ihmettelee, miksi vanhat naiset tuomitsee niiden himot nuoriin tyttöihin.
Selitellään kateudella yms. (ihan niin kuin edes vanhat naiset haluaisivat jonkun ruman kurttupallin...).
Todellinen syy paheksunnalle on se, että ne vanhatkin naiset olivat joskus nuoria ja muistavat miten oksettavia kiimaiset setämiehet ovat. Soisin itsekin jokaiselle nuorelle tytölle mahdollisuuden elää ja olla ilman vanhojen setämiesten ahdisteluja.
Se oli oikeasti niin oksettavaa, kun nuorena sellainen vanha kiimainen ryppyperse yritti jotain innoissaan, hyi saatana, jos vain miehet tietäisitte miten kamalaa se on.
[/quote]
No joo ja niillä äijillä oli omasta mielestään oikeus tulla baarissa puristelemaan perseestä tai silittelemään hiuksia. Yksi äijä tuli vaikka olin mieheni ja veljeni kanssa. No se saikin sitten turpaan veljeltäni. Uhkasi soittaa poliisit ja tehdä rikosilmoituksen. Sanoin että soittaa vaan niin voin minäkin tehdä rikosilmoituksen.
Minä haluaisin tähän ketjuun perusteluja niiltä nelikymppisiltä, miksi parukymppiset kiinnostaa ha mitä haluatte heiltä?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]
Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies...
[/quote]
Voi kulta pieni. Kyllä sä niitten 20-vuotiaitten silmissä ihan oikeasti OLET ikäloppu. Hyväksy se, että sä vanhenet ja todellakin täytät 40. Pidä itses suht kuosissa ja keskity siihen ikäluokkaan, joka sulle on luontevin eli kolmekymppisiin ja siitä ylöspäin oleviin naisiin. Jätä ne parikymppiset rauhaan, ne etsii suunnilleen oman ikäisiään kumppaneita ja niin sen kuuluukin olla.
Mä voisin ottaa 40-vuotiaan elättäjäksi, mutta seksiä en harrastaisi noin vanhan kanssa mistään hinnasta. Jos pitäisi muuttaa saman katon alle, niin oma huone ja ukolle pitäisi olla ok, että tuon niitä oman ikäisiä miehiä kotiin ja panen niiden kanssa.
Oletko rikas? Jos olet rikas ja kuolemansairas, niin kelpaat mulle. :)
Kävin tänään kaupassa, josko olisin törmännyt tähän "herkku" nuoreen naiseeni. Eipä näkynyt naista tänään. Seilailin varmaan puolikin tuntia siellä kaupassa odottaakseni, jos hän olisi vaikka vain tauolla tai jossakin...
Onko kassatyöntekijöillä jonkin sortin logiikka miten nuo työvuorot menevät? Eli jos on ollut tämän viikon lauantaina töissä niin onko sitten sunnuntai vapaa? Kassat voisivat vastata kun niitä tässä keskustelussa selvästi on?