Neuvotteletko miehesi kanssa jos teet ulkonäköösi isoja muutoksia?
Lähinnä hiuksiin, mutta miksei kauneusleikkauksin yms.
Kysytkö miehen mielipidettä? Vaikuttaako se? Varoitatko etukäteen?
Kommentit (6)
mutta luulen että kauneusleikkauksista kyllä kyselisin, jo ihan siksikin että kun kyseessä on kuitenkin anestesiaa vaativat toimenpiteet joissa on myös riskejä, niin haluaisin tietää mitä mies ajattelee siitä että ulkonäön takia menee sellaiseen.
Leikkasin vyötärölle ulottuvan tukkani niskamitaiseksi ja kysyin kestääkö mies sen. Vaikea asia oli, mutta ymmärsi kyllä miksi se hamppu on hävitettävä. Lupasin kasvattaa uudelleen pitkän tukan, koska hänkin pitää siitä naisella ja niin olen myös tekemässä.
Kysyn mielipiteitä meikistä ja vaatteista enkä käytä sellaista, joka on hänelle täysin vastenmielistä.
Samoin olemme keskustelleet läpi sen mistä kumpikin tykkää eniten: täysi posliini, siistitty vai luonnollinen rehotus ja mieskin on lähtenyt mukaan minun toiveisiini tässä.
Mies ei tahdo ikinä minulle silikonirintoja, mutta hyväksyy esim. tram-leikkauksen, jos sellaisen tarvtsen kovan laihdutuksen jälkeen. Hän myös ymmärtää, jos menen vaginan kiristysleikkaukseen: ei seksisyistä vaan terveyssyistä. Hänelle kelpaan erittäin hyvin näin. (Synnytysvaurioit)
Luulin jo olevani ainoa.
Minäkin kysyn ja neuvottelen. Ihan vain kunnioituksesta puolisoani kohtaan. Otan mielipiteen huomioon, mutta miehen mielipide ei yksin vaikuta.
Esim. jos miehen mielipide on kielteinen ja minä epävarma, niin taivun sinne kielteiseen. Jos minä taas olen varma siitä, että haluan asian X ja mies on taas laimeasti negatiivinen, niin sitten teen muutoksen X.
koska tiedän jo mielipiteen että tykkää pitkistä. Lyhennän ja pidennän oman mielen mukaan.
...varoitan, kun olen menossa parturiin, jotta mies tietää hakea muksun tarhasta. En mä aina itsekään mennessä tiedä mitä haluan...
Kauneusleikkauksiin...enpä oo tullut miettineeksi, mutta kai sitä jotain pitäis etukäteen sanoa jos aikoo olla poissa maisemista.