Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnettu muutama viikko, voisin itse jättää kortsun pois, mies ei, hmm?

Vierailija
05.10.2012 |

Tapailen miestä, olemme molemmat käyneet sukupuolitautitesteissä ja asiasta puhuttu sen verran. Itse ajattelin, että olen joustava ja mukava tyttöystävä, jos sanon, että kortsua ei tarvi, koska syön pillereitä. Mies ei kuitenkaan ole jättämässä kortsua pois. Hämmentävää.

Pitäisikö ottaa epäluottamuksena (mies luulee, että haluan hankkiutua kuitenkin raskaaksi)?

Olemme kolmikymppisiä, mutta elämäntilanne ei ole sopiva kuitenkaan lapsentekoon, puhumattakaan, että ollaan tunnettu näin vähän aikaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki spt eo näy heti, esim. HIV näkyy vasta puolen vuoden jälkeen ensimmäisestä altistumisesta... eli kannattaa nyt ainakin se puoli vuotta käyttää sitä kortsua, ihan oman turvallisuutesikin takia...

pitkässä suhteessa, jossa käytettiin ehkäisynä kortsua (tämän vuoksi varmasti itseäni kortsun käyttö kyllästyttää, koska se oli siinä päättyneessä suhteessa kauheeta venkslausta). Minulta on nyt testattu myös HIV eikä minulla ole sitäkään.

ap

Vierailija
22/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tunteneet pari viikkoa. En yhtään ihmettele miehen varovaisuutta!

ja olleet aika tiiviisti tekemisissä. Kai koen hänet jo melko läheisenä, kun näin ajattelin enkä siis nähnyt omassa näkökannassani mitään kummallista. Mutta ihan hyviä pointteja on esitetty.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minun täytyy sanoa etten ymmärrä niitä naisia jotka "vahingossa" hakeutuvat raskaaksi. Haluavat lapsen, haluaa sitten mies sen tai ei. Joten voi miehellä olla pelkoa tästä. Miehelläni on lapsi eksänsä kanssa. Se oli vahinko, nainen käytti pillereitä ja tuli kuulemma useasti raskaaksi pillereiden kera. Itse uskon enemmän siihen että tahallaan jätti pois koska luuli miehen jäävän lapsen takia. (Ja siis en mennyt väliin, ne oli jo eronneet kauan sitten kun tavattiin).

No, tämän takia miehellä oli ekaksi pelkoa siitä että joku muu tekisi myös lapsia ilman hänen suostumustaan. Sen luottamuksen olen sitten saavuttanut ja lasten aika on sitten kun molemmat ovat sitä mieltä.

Vierailija
24/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua en ymmärrä, miksi haluat kumista luopua? Jos miehelle ok, niin mitä harmia tai vaivaa sinulle siitä on, että olisi parempi ilman kumia?

Itselle tuli ensimmäisenä mieleen, että mies ei ole sitoutumassa sinuun ainakaan vielä, ehkä panee muitakin tai ainakin haluaa pitää sen tien auki, että voi. Eikä halua tartuttaa sinua tai muita. Fiksulta kuulostaa edelleen.

Vierailija
25/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tunteneet pari viikkoa. En yhtään ihmettele miehen varovaisuutta!

ja olleet aika tiiviisti tekemisissä. Kai koen hänet jo melko läheisenä, kun näin ajattelin enkä siis nähnyt omassa näkökannassani mitään kummallista. Mutta ihan hyviä pointteja on esitetty.

ap

Kuulostaa siltä että kuitenkin sinulla on se "vahinko" mielessä vaikka tietysti kiistät.

Vierailija
26/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua en ymmärrä, miksi haluat kumista luopua? Jos miehelle ok, niin mitä harmia tai vaivaa sinulle siitä on, että olisi parempi ilman kumia?

Itselle tuli ensimmäisenä mieleen, että mies ei ole sitoutumassa sinuun ainakaan vielä, ehkä panee muitakin tai ainakin haluaa pitää sen tien auki, että voi. Eikä halua tartuttaa sinua tai muita. Fiksulta kuulostaa edelleen.

No, minulla on ollut kaksi miesystävää, joiden kanssa kortsun käyttö ei toiminut hyvin (miehillä ei seisokki pysynyt, turhaa sähläilyä). Ensimmäinen noista halusikin siirtyä pillerilinjalle mahdollisimman nopeasti. Jälkimmäisen kanssa taas kärsin siitä tuskasta, minkä tuo kortsun kanssa venkslailu toi (se todella vei fiilikset monta kertaa ja vaikeutti seksielämää).

Olen samaa mieltä siitä, että mies ei voi tietää vielä, haluaako sitoutua minuun. Olemme sopineet, että tämä juttu on nyt tapailua ja olen tästä ihan tietoinen. Itse tosiaan arvelin, että olen "mukava" ja "joustava", jos esitän, että ilman kortsuakin voisi harrastaa seksiä (tätähän jo tuolla perustelinkin).

En halua lapsia monestakaan syystä tällä hetkellä, taloudellinen tilanne on surkea, samoin miehellä. En halua miksikään sossuäidiksi. Elämäntilanteessani on muitakin asioita auki, vähävaraisuus ei ole ainoa ongelma.

En myöskään ole koskaan tullut raskaaksi ja entisessä suhteessani kävin heti ostamassa katumuspillerin, kun olin syönyt pillereitä liian epävarmasti.

Olen myös itse aikoinaan ollut vahinkolapsi ja saanut tämän kokea. Vanhempieni on ollut hyvin vaikea tulla mitenkään toimeen, koska eivät edes toisiaan kunnolla tunteneet. Tämä on varmasti tärkeimpiä syitä siihen, miksi en itse haluaisi isäksi henkilöä, jota en edes kunnolla tunne.

ap

Vierailija
27/33 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raskaus voi sattua kohdalle pillereistä huolimatta. Lisäksi suojaamaton seksi altistaa aina kohdunkaulan tulehduksille ja syövälle.

Ei se ole mikään loukkaus että mies haluaa käyttää kondomia. Mieti siltä kantilta että hän kuitenkin haluaa seksiä ylipäätään sinun kanssasi..

Fiksu se mies on ainakin.

Vierailija
28/33 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua isäksi ja huolehtii siitää.

av:lla on nähty tämmä kuvio moneen kertaa:

Pannaann kumitta, pillerit pettää vs. ei edes ole pillereitä.

Mies lähtee kävelemään, jonka jälkeen se on ihan paska, koska kyllä siiheen siittämiseen on kaksi tarvittu. Huudetaan isoon ääneen "missä oli kortsut, miehelläkin vastuu"

Eli nyt on se vastuullinen mies joka ei mmissään nimessä halua isäksi. Älä ap painosta miestä luopumaan kumista.

Vierailija
29/33 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt mieheen joka tykkäsi käyttää kortsua koska ilman kuulemma nahka rullautui välillä ikävästi.

Mutta itse veikkaisin että kyseessä fiksu mies joka ei halua vielä isäksi ja käyttää siksi kortsua. Pisteet siitä miehelle.

Vierailija
30/33 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap jotenkin innokkaalta vaikuttaa kumista luopumiseen, se voi tietysti herättää epäilyksiä vauva-ansastakin. Silti epäluottamuksen osoituksena ei kumia tarvitse pitää. Miehelläkin on jotain oikeuksia päättää millaisille riskeille itsensä altistaa.

Vierailija
31/33 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hivtesti. Ettei käy niinkuin eräälle palstalaiselle, joka luopui kortsusta liian aikaisin. Ei ole kiva odotella tuloksia hätä housussa.

Vierailija
32/33 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myös hidastaa laukeamista. Ehkä mies ei halua olla liian nopsa ja kortsun kanssa ei ole ihan niin herkillä kuin paljaana.

Vierailija
33/33 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy jo 3 kuukauden kuluttua varmasti, näin lukee hiv tukikeskuksen sivuilla. Miksi täällä puhutaan puolesta vuodesta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä