Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnettu muutama viikko, voisin itse jättää kortsun pois, mies ei, hmm?

Vierailija
05.10.2012 |

Tapailen miestä, olemme molemmat käyneet sukupuolitautitesteissä ja asiasta puhuttu sen verran. Itse ajattelin, että olen joustava ja mukava tyttöystävä, jos sanon, että kortsua ei tarvi, koska syön pillereitä. Mies ei kuitenkaan ole jättämässä kortsua pois. Hämmentävää.

Pitäisikö ottaa epäluottamuksena (mies luulee, että haluan hankkiutua kuitenkin raskaaksi)?

Olemme kolmikymppisiä, mutta elämäntilanne ei ole sopiva kuitenkaan lapsentekoon, puhumattakaan, että ollaan tunnettu näin vähän aikaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaa vastuun omasta osastaan tautien ja raskauden ehkäisystä.

Vierailija
2/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnettu muutama viikko ja sua häiritsee, että mies haluaa käyttää vielä kortsua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnettu muutama viikko ja sua häiritsee, että mies haluaa käyttää vielä kortsua?

käyneet testeissä, testitulokset on ok, ja käytän hormonaalista ehkäisyä. Olen aimmin siis ollut suhteessa miesten kanssa, joiden mielestä kortsun käyttö on nihkeää eivätkä tosiaan olisi yhtään pahoillaan kortsusta luopumisesta. Siksi tämä ihmetyttää.

Niin, olen kai jotenkin ajatellut, että kaikkien miesten haaveena on vetää paljaalla, jos se on mahdollista.

ap

Vierailija
4/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt huomioon, että hän hädintuskin tuntee sinua. Voit vallan hyvin olla joku "biologinen-kello-tikittää-huijaanpa-miehen-isäksi" -tapaus. Joten osoittaa vastuullisuutta ja järkevyyttä, että mies ei NOIN TÄRKEÄSSÄ asiassa luotakaan siihen, että a) et yritä huijata häntä isäksi ja b) ole niin leväperäinen, että unohtelet ottaa pillerisi säännöllisesti.

Kyllä se luottamuskin tulee aikanaan, nyt on vielä kovin vähän aikaa kulunut.

Vierailija
5/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevää minusta pidättäytyä siinä kortsussa muuta kun pidemmän ajan vakisuhteissa.

Vierailija
6/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla aviomiehelläni tuo varovaisuus menee joskus vähän överiksi. Ennen kuin jätimme kortsun pois, kun pillerit oli hommattu (noin puoli vuotta seurustelun alusta), hän vaati, että käymme molemmat tautitesteissä. Vaikka olin neitsyt miehen tavatessani. Mutta hän nyt on tuollainen kymmeneen kertaan varmistelija muutenkin.

Vierailija
7/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luottamuskin tulee aikanaan, nyt on vielä kovin vähän aikaa kulunut.

Ehkä itselleni on tällä hetkellä niin itsestään selvää, että en hankkiutuisi raskaaksi. Tosin, emme ole keskustelleet siitä, miksi tarkemmin ajattelen näin.

Sen myönnän, että jos vanhingossa tulisin raskaaksi, pitäisin lapsen. En vaan nyt mitenkään omilla toimillani ole pyrkimässä tuota vahinkoa kohti. Olen toisekseen syönyt pillereitä jo monta vuotta, joten en pidä todennäköisenäkään sitä, että heti tulisin raskaaksi, jos jättäisin ne pois.

ap

Vierailija
8/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei luota suhun, luulee että olet vauva-ansaa virittämässä tai tietää ihan itse, että riskejä on, koska panee muitakin ja ilman ehkäisyä. Sinun toiveestasi kai se kortsu käytössä? Liian vähän aikaa olette tunteneet ja parhaiten mies tietää omat tapansa, vaikka ei sun vielä. Älä luovu siitä kortsusta, siitä sulle vähemmän haittaa kuin miehelle, joka haluaa olla varma joka asiasta.

Vierailija
9/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki tuntuu että mies joka ei jätä kortsua pois...

Se joko panee muita niin usein(ei välttämättä just tällä hetkellä) mutta että on tottunut kortsuun.

Ei ne yleensä pitkää suhdetta kaavaile jos kortsua haluavat käyttää.

Kauheeta sanoo näin,toivottavasti oon väärässä, äläkä nyt tee johtopäätöksiä tän perusteella.

Nää on vaan mun kokemuksia..

Vierailija
10/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu, koska ei luota suhun, luulee että olet vauva-ansaa virittämässä tai tietää ihan itse, että riskejä on, koska panee muitakin ja ilman ehkäisyä. Sinun toiveestasi kai se kortsu käytössä?

Tai no, mistäs sitä ikinä tietää..Yöpyy luonani useita kertoja viikossa, ei oikein ole pelimies-tyyppiä.

Ei se kortsu ole mun toiveesta käytössä, vaan eka puhuttiin, että voisin käydä testeissä..sitten kun olin käynyt niin ajattelin tosiaan, että ehkä kortsua ei enää tarvi.

Vierailija
11/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaako mies nopeasti?

mutta ei yleensä ehditä vaihtaa asentoa, kun mies on jo saanut.

Vierailija
12/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kortsu ole mun toiveesta käytössä, vaan eka puhuttiin, että voisin käydä testeissä..sitten kun olin käynyt niin ajattelin tosiaan, että ehkä kortsua ei enää tarvi.

eikö mies ole käynyt testeissä lainkaan? Puhut tässä vain itsestäsi.

Vierailija
13/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö mies ole käynyt testeissä lainkaan? Puhut tässä vain itsestäsi.

Sehän lukee avauksessa.

ap

Vierailija
14/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetään kysymys näin päin: jos jättäisitte kortsun pois ja ehkäisy olisikin sitten miehen vastuulla. Et voisi itse mitenkään kontrolloida sitä, vaan sinun täytyisi vaan luottaa, että mies ottaa e-pillerinsä joka päivä, kuten on luvannut. Jos tulisi raskaus, et voisi itse päättää abortista, vaan se olisi pelkästään miehen päätös. Jättäisitkö kortsun pois?

Vierailija
15/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kondyloomaa ja herpestä yleensä SPt testeissä testata. Ne tarttuu ja sit saat kohdunkaulannsyövän ....ja kärsit rakkuloista lopun elämääsi .

Vierailija
16/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti aikanaan saarnasi, että jokainen huolehtii ehkäisystä itse eli 100% varmuus tulee vain siitä, että naisella kierukka/pillerit ja miehellä kumi. Näin ei tule ei-toivottuja raskauksia ja yllätysvauvoja. Ainahan naiseen voi luottaa, mutta vain tyhmä kuvittelee, että "vahinkoja" ei satu.

Vierailija
17/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki spt eo näy heti, esim. HIV näkyy vasta puolen vuoden jälkeen ensimmäisestä altistumisesta... eli kannattaa nyt ainakin se puoli vuotta käyttää sitä kortsua, ihan oman turvallisuutesikin takia...

Vierailija
18/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään epäluottamus sua kohtaan, mutta ei halua vielä isäksi eikä ainakaan vahingossa. Raskautta ne miehet ehkäisee.

Vierailija
19/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kondyloomaa ja herpestä yleensä SPt testeissä testata. Ne tarttuu ja sit saat kohdunkaulannsyövän ....ja kärsit rakkuloista lopun elämääsi .

oireeton herpes. Tällainen riski vaan pitää ihmissuhteessa ottaa, kun sitä oireetonta herpestä ei voi testata.

Papa-koe on itseltäni otettu tänä vuonna.

ap

Vierailija
20/33 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sitä käyttämällä mies voi ehkäistä isäksi tulemisen! Pillerit pettää, kierukka ei pelitä jne. Naisten ehkäisymenetelmät on uskomattoman epävarmoja, joten jokaisen miehen kannattaa käyttää kortsua ihan kaikissa suhteissa, luotti tai ei. Vahinkoja sattuu aika vähän, kun kumia käyttää oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi