Zalando lähettää luottotietonsa menettäneille kalliita vaatepaketteja!
Olen kuullut nuorisolta, että ovat tilanneet sieltä tosi kalliita paketteja, vaikka luottotiedot mokattu jo ajat sitten!
Miten ihmeessä tällaijnen on mahdollista??
Kommentit (18)
Piti iteki testata ja joo laskulle näköjään tai lähes 200 euron tilauksen (peruin sen kyl heti). Outoa.
olen kuullut ja todennut kaverin toimesta et tavaraa saa..itse en ole tilannu kun luottikset ok..
Tarkoittaako luottotietojen menetys automaattisesti sitä, että jättää kaikki laskunsa maksamatta?
itse verkkokauppiaana olen huomannut että jos ihminen saa tuotteet laskun kera niin kukaan ei laskua maksa. Joka kerta jäänyt rahat saamatta kun on myyty laskulla. Jos ei le varaa maksaa heti niin kyllähän se kertoo ongelmista.
kai nyt yksityinen yritys sentään saa myydä jos toinen haluaa ostaa ja myyjää ei riskit maksuhaluttomuudesta ja -kyvyistä pelota? Ei kai tätäkin sentään lailla pidä erikseen kieltää?
Tarkoittaako luottotietojen menetys automaattisesti sitä, että jättää kaikki laskunsa maksamatta?
jotka ovat aikoinaan menettäneet luottotietonsa, velkaa todella paljon ja tuskin ovat koskaan töihin menossa. Tilaavat joka paikasta mistä vaan saavat tavaraa ja jättävät maksamatta.
jotka ovat aikoinaan menettäneet luottotietonsa, velkaa todella paljon ja tuskin ovat koskaan töihin menossa. Tilaavat joka paikasta mistä vaan saavat tavaraa ja jättävät maksamatta.
saada petossyytteen? Siis jos ihan tarkoituksella ostelee joka puolelta laskulle ja jättää maksamatta.
saada petossyytteen? Siis jos ihan tarkoituksella ostelee joka puolelta laskulle ja jättää maksamatta.
Ja ovat kuitenkin varmaan 10 vuotta tuota harrastaneet, ja tuskimpa se petossyytekään paljoa hetkauttaisi, kun muutenkin käyvät tuon tuosta vankilassa lomailemassa..
ja sitten rupeavat tarkistamaan luottotiedot. Aika erikoiselta kuulostaa että pystyy tilaamaan.
Kaverilla oli luottotiedot mennyt ja hän oli velkasaneerauksessa eikä pystynyt joistain paikoista tilaamaan edes postiennakolla.
Joskus tosin peruvat lähetyksen,kun ovat tilauksen jälkeen tarkistaneet luottotiedot. Niin kuin joku sanoikin,yrityksen oma riski. Varmasti monet joilla on luotot mennyt eikä tarkoituskaan saada niitä takaisin,käyttävät hyväkseen laskulla tilattavia verkkokauppoja. Itse tykkään tilata laskulla,kun saan tarvitsemani/haluamani ja maksan sitten kun on varaa,yleensä kuitenkin ajoissa,joten minusta on hyvä että tälläisiä verkkokauppoja on.
ootteko noin tyhmiä?kaikilla ihmisillä ei ole varaa maksaa tilauksia heti kokonaan!! ja mitäköhän sä tiedat mistään "lomailuista" vankilassa?? ensinnäkin petoksesta ei saa kuin sakot ja minkälaisia ihmisiä ne sitten ovat ketkä ovat tilailleet 10 vuotta tavaraa ja jättäneet maksamatta??? ja yritykset saa rahat niistä maksamamatta jääneistä maksuista.
Kyllä ne lähettää ihan totta, taas ois yks vajaan 200 e paketti oottamassa hakuaan matkahuollosta ;) ja reiiiilusti yli tonnilla tullu jo ;D harmillista jos sieltä ei enään saa :(
itse verkkokauppiaana olen huomannut että jos ihminen saa tuotteet laskun kera niin kukaan ei laskua maksa. Joka kerta jäänyt rahat saamatta kun on myyty laskulla. Jos ei le varaa maksaa heti niin kyllähän se kertoo ongelmista.
ja mikä on niin kiireellistä ettei voi odottaa siihen hetkeen kun on rahaa tilillä maksaa ne heti
Kun valitset maksutavaksi laskun, maksat tilauksesi vasta, kun olet vastaanottanut tuotteet. Lasku on siis eräänlainen luotto Zalandolta. Henkilötunnuksen avulla varmistamme asiakkaan henkilöllisyyden. Tarkastamme laskulla maksavan asiakkaan luottokelpoisuuden, että asiakas on täysi-ikäinen, 18 vuotta täyttänyt henkilö ja että asiakkaan laskutusosoite vastaa toimitusosoitetta. Henkilötunnuksen tarkistaminen palvelee myös asiakkaan turvallisuutta ja maksutietojen väärinkäyttöjen riskit vähenevät. Älä milloinkaan anna henkilötunnustasi muiden henkilöiden käyttöön.
vai että petosyyte.. viimeksi kun olen lakia lukenut niin laskun maksamatta jättäminen ei täytä petoksen tunnusmerkkejä... luottotiedothan siitä vain menevät. sillä taas ei ole mitään merkitystä tilaajalle jos luottotietoja ei ole alunperinkään.
se on zalandon oma moka jos lähettävät tavaraa laskulla luottotiedottomille, hyvä vaan että ihmiset ovat tajunneet hyödyntää asian.
Todella typerää. Tiedän MONIA jotka ovat tilanneet jopa useqn tonnin edestä sieltä ja jättäneet maksamatta. Siwat ja valintatalot notkuu zalandon paketteja..toiset jopa myyvät kyseisiä vaatteita eteenpäi saadakseen rahaa. Älytöntä toimintaa!!
Tietty saa jos maksaa ne verkossa etukäteen.